حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون های جدید ممکن است هجدهم شهریور ماه معرفی شوند

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

نمی‌دانم تاریخ معرفی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس را به یاد دارید؟ اگر هم ندارید باید بگوییم که دقیقا آیفون های سال گذشته در نهم سپتامبر یا ۱۸ شهریور معرفی شدند؛ اما خبر هایی به گوش می‌رسد که آیفون های امسال، که گویا نام S را یدک می‌کشند نیز، در چنین تاریخی پا به صحنه می‌گذارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

چندین سال است که آیفون های اپل در شهریور ماه معرفی می‌شوند و این تاریخ، کابوس رقبا است. تا جایی که گفته می‌شود سامسونگ نیز، برای اینکه نوت ۵ با آیفون ۶ اس رو به رو نشود، پرچمدار فلبتی اش را، در مرداد معرفی می‌کند. اما امسال یک سنت شکنی بزرگ داریم و آن هم این است که دو سال می‌باشد که آیفون ها در نهم سپتامبر یا به تاریخ خودمان، هجدهم شهریور ماه معرفی می‌شوند. پارسال در این موقع اپل، در کنفرانسی با شکوه از آیفون های قد کشیده خود به نام iPhone 6 و iPhone 6 Plus پرده برداری کرد.

انتظار می‌رود این آیفون iPhone 6s نام گیرد و به مانند هرسال شاهد تفاوت ظاهری نباشیم. برای مثال آیفون ۴ اس با دستیار فوق العاده سیری همراه شد، آیفون ۵ اس تاچ ایدی داشت و انتظار می‌رود آیفون ۶اس با ویژگی فورس تاچ پا به میدان رقابت بگذارد. پیش از این اپل در مک بوک های جدید و اولین نسل ساعت هوشمندنش، از این ویژگی بهره برده بود.

نظر شما چیست؟ شهریور ماه، شاید کابوسی برای دانش آموزان باشد؛ چراکه باید از تخت، گوشی و اینستاگرام خود دل کنده و به محل تدریس پا بگذارند. اما برای اهالی تکنولوژی ماهی هیجان انگیز و سرشار از پیشرفت در گجت هاست.

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/8/7/9118641/apple-iphone-2015-event-september-9-rumor” background=”#2adcab”]theverg[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammadh hossein

خیلی خوبه که اپل هر بار یه تغییر کوچیک تو آیفون ها میده و البته این تغییرات باعث نمیشه کسی که آیفون ۶ داره بخواد ۶s رو بخره. از قابلت فورس تاچ هم خیلی خوشم اومد واقعا جالبه. نو آوریش حرف نداره :good:

رضا (z best)

آخر ما نفهمیدیم این قابلیت فورس تاچ چیز جدیده
اینو که قبل اندروید داشته حالا شاید اپل جوره دیگه آیه

Dr.iPhone

در مورد چیزی که اطلاع ندارید لطفاً نظر ندید

Kara Ardalan

تخت و گوشی و اینستاگرام
هیییییییییی
حالا دیگه داره نوبت کنکور میشه افسوس چه کنیم

amir_narimanpour

بچه ها کسی میدونه تو اینستاگرام چطور باید دایرکتای پاک شده رو برگردونم ؟؟ اصن میشه؟؟؟
مساله خیلی مهمیه تو رو خدا اگ میدونید ب سرعت برام ایمیل کنید
a.narimanpoor33@gmail.com

MILAD1986

روند پیشرفت در چیپ گوشیهای آیفون کمد شده و مانند سابق هر سال ٢ برابر عملکرد بهترپردازشگر گرافیکی و ٢ برابر عملکرد بهتر پردازشگری محاسباتی را شهد نیستیم
البته با این حال آیفون ۶ و ۶ پلاس جزو قویترین گوشیها موقع معرفی و در حال حاضر هم هستند
و حتی با افزایش قدرت ناچیز هم باز امسال قویترین گوشی را شاهد خواهیم بود
دوربین هم در نسل فعلی که موقع معرفی قویترین دوربین را داشت با مقایسه با اندرویدیها
نسل فعلی هم امیدوارم همینطور باشد

Dr.iPhone

منتظرم ۶ پلاسم رو بفروشم اس پلاس رو بخرم
سلطان ایفون :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....