حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون های جدید یک تا دو هفته، دیرتر تولید می‌شوند

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

تحلیلگر KGI که یکی از پرسابفه ترین تحلیلگر های دنیای اپل می‌باشد، به طور رسمی اعلام کرده است که آیفون های جدید ۱ تا ۲ هفته دیرتر تولید می‌شوند. البته این معنای آن نیست که در شهریور ماه ارائه نمی‌شوند؛ بلکه ممکن است به جای اواسط آگوست، تولید پرچمداران اپل به اواخر این ماه، موکول شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آیفون های اپل به شهریوری بودن معروفند و همانگونه که در اخباری به شما اعلام کردیم، این دستگاه ها دقیقا در ۹ سپتامبر که آیفون های نسل قبلی معرفی شدند، رونمایی می‌شوند. تحلیل گر KGI، مینگ چو، اعلام کرده است که تولید این اسمارت فون ها ۱ تا ۲ هفته تاخیر خواهند داشت و به جای اواسط ماه آگوست به اواخر آن موکول خواهند شد.

البته این موضوع خللی در روند معرفی این دستگاه وارد نمی‌کند و به نظر می‌رسد که در روز معین شده که پیش از این لو رفته بود ارائه شوند.

طبق گزارشاتی که منتشر شده است، شرکت های تولیدی این آیفون، Foxconn( با ۶۰ درصد آیفون ها) و Pegatron ( با تولید ۴۰ درصدی آیفون ها) خواهند بود. جالب است که بدانید تمام iPhone 6S Plus ها در شرکت Foxconn اسمبل خواهند شد.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.iclarified.com/50725/iphone-6s-mass-production-delayed-12-weeks” target=”blank” background=”#2adcab”]iclarified[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....