حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۸۵ درصد از محصولات اپل از iOS 8 استفاده می‌کنند

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

تا جایی که یادمان است آخرین باری که بررسی کردیم ۸۰ درصد از محصولات اپل از iOS 8 استفاده می‌کردند. حال به نظر این مقدار به ۸۵ درصد رسیده است که احتمالا دلیل اصلی آن تشویق کردن کاربران برای ارتقا به iOS 9 است، ورژن جدید سیستم‌عامل اپل که در ماه سپتامبر در کنار آیفون‌های جدید عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

بنابر گزارشی که منتشر شده است هنوز ۱۳ درصد از محصولات اپل از iOS 7 و ۲ درصد آنها از ورژن‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند که در واقع بسیار جالب است. اما با وجود آمار بسیار خوب از نصب بودن iOS 8 روی محصولات اپل، بد نیست بدانید که این آمار هنوز با آمار نسخه قبلی کمی فاصله دارد، برای درک بهتر بهتر است بدانید در ماه مه سال ۲۰۱۴ نسخه هفتم سیستم‌عامل اپل روی ۹۰ درصد از آیفون‌ها و ۸۵ درصد از آیپد‌ها نصب شده بود! حال ما در ماه آگوست هستیم و این سیستم عامل سهمی معادل ۸۵ درصد دارد که البته بازهم نسبت به دیگر محصولات بازار که از سیستم عامل‌های دیگر استفاده می‌کنند بهتر است.

البته بیایید منصف باشیم، iOS 8 ارتقا فوق‌العاده بزرگی نسبت به iOS 7 که با یک تغییر طراحی اساسی همراه بود به شمار نمی آید. iOS 9 هم دارای همان طراحی قبلی است اما دارای ویژگی‌‌های بیشتر و بهتری مانند سیری بهبود یافته و صفحه جستجو جدید می‌باشد. حال باید صبر کنیم و ببینیم که این ورژن چگونه عمل خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ از نظر ما بروز بودن سیستم‌عامل اپل یکی از ویژگی‌های بسیار خوب و مهم است.

[button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/08/85-percent-ios-devices-ios-8/” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S vs S

بزودی تعدادشون بیشتر هم میشه.
:yes:

حبیب

کشته مرده ی آپدیتای زودهنگام اپلم!
کاری که توش بینظیره!

S vs S

شما هم که گوشیارو فقط به خاطر آپدیتاشون دوست دارینااااا 🙂 🙂 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs