حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۵، گلکسی اس ۶ اج پلاس و دروید توربو ۲ در راه ورایزون

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

مدتی زیادی نیست که اخباری مبنی بر عرضه نسل دوم دروید توربو به گوش می‌رسد، محصولی که قرار است جایگزین دروید توربو فعلی که یک سال عمر دارد شود. حال امروز تصویری منتشر شده است که نشان می‌دهد این محصول در آینده توسط ورایزون عرضه خواهد شد. اما به نظر دروید توربو ۲ تنها محصول جدید در این لیست نیست بلکه قرار است دو محصول جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس هم توسط اپراتور ورایزون عرضه شوند. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

چیزی که هنوز مشخص نیست تاریخ عرضه این سه محصول توسط ورایزون است. می‌دانیم که دو محصول سامسونگ چند هفته بعد از معرفی رسمی آماده فروش خواهند بود اما به این معنی نیست که کشور‌هایی مانند آمریکا فورا آماده عرضه آن باشند، ما حتی نمی‌دانیم دروید توربو ۲ در چه تاریخی معرفی خواهد شد اما می‌توان حدس زد که این محصول در ماه اکتبر وارد بازار خواهد شد.

Verizon-Motorola-Droid-Turbo-2-Samsung-Galaxy-Note-5-S6-Edge-Plus-soon

مطمئنا ورایزون تا آخر سال میلادی اخیر اسمارت‌فون‌های جذاب بیشتری را روانه بازار خواهد کرد اما در کل سه اسمارت فون گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس و دروید توربو ۲ از بهترین پیشنهاد‌های این اپراتور خواهد بود.

نظر شما چیست؟ به نظر شما کاربران چه واکنشی به این سه محصول نشان خواهند داد؟

[button url=”http://www.phonearena.com/news/Motorola-Droid-Turbo-2-Samsung-Galaxy-Note-5-and-Galaxy-S6-Edge-Plus-reportedly-coming-to-Verizon_id72407″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
YotaByte

نوت ۵ ، ای شکوه پا بر جااااا
:yahoo: :yahoo:

fandogh

منتظر دروید۲ .واوووو.دروید ۱ بی همتا بود این دیگه چه شود

mohsen happy

قطعا دروید توربو با سابقه خوب باتری هیجان انگیز تر از دو مورد دیگه است… اصولا کسانی که طالب فبلت هستند کمتر از سایر کاربر ها هستند… با اینکه نوت های سامسونگ بهترین فبلت ها هستند ولی هنوز واسه من تو دست گرفتن یه گوشی به اندازه نوت منطقی نیست… معنی پرتابل بودن یه گجت همراه با افزایش سایز اون کم رنگ میشه… داشتن سرفیس در کنار یه گوشی موبایل خوش دست و زیر پنج اینچ منطقی تره… البته محدودیت های مالی باعث رونق گرفت فبلت تو بعضی کشور ها مخصوصا چین شده…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs