حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج طول عمر باتری Moto G نسل سوم مشخص شد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

همگی می‌دانیم که طول عمر باتری برای یک اسمارت‌فون چقدر می‌تواند مهم باشد. احتمالا کاربران از خود می‌پرسند با این محصول چند ساعت می‌توان موسیقی گوش کرد یا چند ساعت به تماشای ویدئو پرداخت. قبلا هم گفته‌ایم که این معیار میان‌رده بودن یا رده‌بالا بودن نمی‌شناسد. اخیرا کمپانی موتورولا نسل سوم تلفن میان‌رده محبوبش یعنی Moto G نسل سوم را معرفی و عرضه کرده است. حال وبسایت Gsmarena نتایج طول عمر باتری این محصول را اعلام کرده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

همانند Moto G 2014 یا نسل دوم، این محصول به یک صفحه نمایش ۵ اینچی از نوع IPS با رزلوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ مجهز شده است که تراکم پیکسلی معادل ۲۹۴ پیکسل در هر اینچ را دارد. پردازنده این محصول یک پردازنده ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۴۱۰ است. همچنین رم ۱ گیگابایتی برای حافظه ۸ گیگابایتی و رم ۲ گیگابایتی برای حافظه ۱۶ گیگابایتی که با کارت حافظه هم قابل ارتقا است را در نظر داشته باشید. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو ، باتری ۲٫۴۷۰ میلی آمپری و گواهینامه مقاومت در برابر آب هم اضافه کنید. مسلما با چنین مشخصاتی باید انتظار یک باتری خوب را داشته باشیم که در حقیقت هم همینطور است :

gsmarena_002

همانطور که می‌بینید با این محصول می‌توانید به مدت ۱۰ ساعت و ۵ دقیقه ویدئو پخش کنید، ۹ ساعت و یک دقیقه مرورگری کنید و ۱۹ ساعت و ۲۳ دقیقه روی شبکه ۳G مکالمه داشته باشید. و در نهایت اگر روزانه یک ساعت ویدئو تماشا کنید، مرورگری کنید و تماس برقرار کنید می‌توانید تا ۷۶ ساعت به صورت آماده‌باش از این محصول استفاده کنید که به عبارتی دیگر می‌توانید با این استفاده تا سه روز از دستگاهتان استفاده کنید. در کل شارژدهی این دستگاه بسیار خوب است و می‌تواند صاحبانش را راضی نگه دارد.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم از شارژدهی کلی باتری راضی هستید؟

[button url=”http://www.gsmarena.com/moto_g_3rd_gen-review-1281p3.php” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Behzad 1280

زیر ۹۰ رو من خوب ارزیابی نمیکنم …

supersmart

:l

abbas

خوبه و پیشرفت خوبی داشت من خودم الان یه موتو جی ۲۰۱۳ دستمه که همه جوره راضیم ازش.
اما moto x play با داشتن باتری ۳۶۳۰ میلی امپر فوق العاده ظاهر شده.
کاش یه شرکت درست درمون واردات موتورولا رو به عهده بگیره و با تبلیغات خوب بتونه این برند با کیفیت را جایگزین یه سری از شرکت های به درد نخور بکنه همچنین با قیمت واقعی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs