حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ S Pen جدید خود را با بهبود ها و ویژگی های جدید عرضه خواهد کرد

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

سامسونگ گلکسی نوت ۵ ممکن است که از کارت حافظه و یا باتری قابل تعویض پشتیبانی نکند،اما مطمئنا S Pen را به همراه خود دارد!.قلمی که با قابلیت های زیادش تحسین بسیاری را به سمت خود کشیده است.با ترنجی همراه باشید.

ما تا به حال چندین نگاه اجمالی را به نوت جدید سامسونگ داشته‌ایم و تا حدودی شکل و شمایل آن را می دانیم. اما تقریباً چیزی از قابلیت‌ها و بهبودهایی که این شرکت بر روی قلم خود انجام داده است نمی‌دانیم. با تیزری جدیدی که به S pen، قلم منحصر به فرد و خاص سامسونگ اشاره داشت، می دانیم که با بهبودهای کلیدی و ویزگی های خاص همیشگی که هر ساله سامسونگ در قلم‌های خود اعمال می‌کند روبرو هستیم.

Galaxy note 5با این که تا معرفی نوت ۵ چیزی نمانده و تقریباً یک هفته دیگر شاهد رونمایی این گوشی خواهیم بود، با این وجود زمان زیادی برای لودهندگان عزیز (!) است تا مشخصات بیشتری را از مراسم سامسونگ افشا سازند. اما در مورد ویژگی‌های جدید قلم می‌توان حدس‌هایی مانند اضافه شدن ژست‌های حرکتی جدید، حساسیت بالاتر، دقت بیشتر را زد.

همه این حدس‌ها و شایعات تا یک هفته دیگر یعنی ۲۲ مرداد ماه پا به دنیای واقعیت گذاشته یا که رد می‌شوند. تا آن زمان ممکن است شایعات بیشتر و طبیعاتا مشخصات بیشتری را از نوت ۵ و قلم آن شاهد باشیم.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-gears-fans-up-for-evolved-S-Pen-of-the-Galaxy-Note-5_id72388″ target=”blank” background=”#0fb869″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S vs S

چه بهتر.

mohsen.j

خب دیگه نوت و قلمش.عالیست

میلاد

فکر کنم با قابلیت فورس تاچ باشه

alanda

عزیزم از نوت۲ به بعد قلم تشخیص فشار روی سطحو داره

ali221488

دوست عزیز قلم نوت ۴ هم (حتی نوت ۳) با فشار های مختلف کار میکنه .یعنی اگه بیشتر کمتر فشار بدی نازکتر و اگه بیشتر فشار بدی کلفت تر مینویسه .مگه فورس تاچ هم یه نوع صفحه فشاری نیست که به فشار زیاد یا کم حساسه (البته اون با لمسش و این با قلمش اینجوریه )

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....