حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مترجم مایکروسافت به Apple Watch و Android Wear آمد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

مایکروسافت٬ که لقب غول دنیای نرم افزار را با خود به یدک می‌کشد٬ همواره نشان داده است که به صورت انحصارگرایانه عمل نمی‌کند و تمامی سرویس‌های خود را علاوه بر ویندوز٬ برای اندروید و iOS نیز عرضه می‌کند. هدف احتمالی مایکروسافت از این کار تنها یک چیز است: تشویق کاربران به استفاده از سرویس‌های مایکروسافت و تشویق آنان برای خرید یک دستگاه ویندوزی برای بهره بردن از بهترین لذت از این سرویس‌ها. درست است که مایکروسافت سرویس‌های خود را برای دیگر پلتفرم‌ها عرضه می‌کند اما همواره اهالی رموند به سیستم‌عامل خود نیز نگاهی ویژه داشته‌اند و از یاد نبرده‌اند که خود نیز یک توسعه‌دهنده‌ی سیستم عامل هستند نه یک سازنده نرم‌افزار. در همین منظور٬ مایکروسافت برای ساعت هوشمند اپل و ساعت‌های هوشمند مبتنی بر اندروید که با نام Android Wear شناخته می‌شوند٬ مترجم توانا و قدرتمند خود را منتشر کرد.

با ترنجی همراه باشید…

همواره در گوشه و کنار محافل ویندوزی شاهد گله‌ی طرفداران دو آتیشه ی مایکروسافت از این موضوع هستیم که چرا باید مایکروسافت تمامی سرویس‌ها و نرم‌افزارهای اختصاصی خود را برای پلتفرم‌های حریفان عرضه کند. در حالی که گوگل کوچکترین توجهی به ویندوزفون ندارد و آن‌ها هیچ‌کدام از سرویس‌های خود از جمله گوگل کروم و یوتیوب را برای ویندوزفون عرضه نکرده‌اند. اما باید قبول کرد که سود ناشی از فروش اکانت‌های آفیس ۳۶۵ و وان درایو عدد قابل توجهی است و اهالی‌ رموند نمی‌خواهند این لقمه‌ی خوشمزه را از دست بدهند. هرچند که ممکن است این موضوع در آخر به ضرر سیستم عامل ویندوزفون منجر شود. اما بحث امروز ما ویندوزفون نیست. امروز در یک حرکت ابتکاری٬ مایکروسافت سرویس مترجم اختصاصی خود را برای ساعت‌های هوشمند عرضه نمود.

applewatch_002

شما با استفاده از میکروفون جای‌سازی شده در ساعت هوشمند خود می‌توانید با مترجم به گفتگو بپردازید و مترجم مایکروسافت می‌تواند گفته‌ی شما را به ۵۰ زبان زنده‌ی دنیا ترجمه نماید. این اتفاق در حالی صورت می‌گیرد که حتی گوگل نیز مترجم خود را برای Android Wear عرضه نکرده است و این یک نوع پیشتازی مایکروسافت تلقی می‌شود. علاوه بر مترجم مایکروسافت٬ نرم‌افزار‌های One Drive و One Note برای Android Wear و نرم افزار Wonderlist نیز بروز رسانی شدند.

در صورتی که تمایل دارید تا مترجم مایکروسافت را بر روی ساعت هوشمند خود آزمایش نمایید٬ بر روی لینک‌های زیر کلیک نمایید.

دانلود مترجم مایکروسافت از گوگل پلی

دانلود مترجم مایکروسافت از آیتیونز

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/microsoft-translator-comes-to-the-apple-watch-and-android-wear-other-apps-updated” target=”blank” background=”#0fb869″]Neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
YotaByte

من گوگل ترنسلیت رو ترجیح میدم به همه ی اینا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com