حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی نکسوسی جدید ال‌جی در اکتبر امسال به همراه اندروید Pay عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

در طول ماه‌های گذشته، شایعات زیادی از گوشی‌های جدید نکسوس گوگل شنیده‌ایم. انتظار می‌رود که دو تلفن نکسوسی جدید از سوی گوگل معرفی شود. یکی از این نکسوس‌ها توسط هواوی و دیگری توسط ال‌جی عرضه خواهد شد. امروز، ویدیوی لو رفته مربوط به نکسوس ساخته‌ شده توسط هواوی منتشر شد ولی هنوز با وجود شایعات زیادی که از نکسوس جدید ال‌جی منتشر می‌شود، به صورت رسمی عرضه این تلفن تایید نشده است. اخیرا گزارش تازه‌ای از کره جنوبی منتشر شده است که به عرضه گوشی نکسوسی بعدی ال‌جی با اندروید Pay در ماه اکتبر (مهر) اشاره می‌کند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

گوگل به صورت رسمی در رویداد I/O 2015 که در ماه ژوئن گذشته برگزار شد، از سرویس اندروید Pay رونمایی کرد. این سرویس پرداخت مانند اپل Pay و سامسونگ Pay است. گزارش منتشر شده مدعی است که گوشی نکسوسی جدید ال‌جی با پشتیبانی از سرویس پرداخت اندروید Pay عرضه خواهد شد و به یکی از ویژگی‌های مهم گوشی‌های نکسوسی جدید ال‌جی و هواوی تبدیل خواهد شد. سرویس پرداخت موبایل گوگل همانند اپل Pay تنها با فناوری ارتباط حوزه نزدیک (NFC) سازگار خواهد بود و همانند سامسونگ Pay از هر دو فناوری ارتباط حوزه نزدیک (NFC) و انتقال امن مغناطیسی (MST) پشتیبانی نخواهد کرد.

ال‌جی و گوگل هنوز تایید نکرده‌اند که چه زمانی این گوشی عرضه خواهد شد اما شایعات می‌گویند که گوشی نکسوسی جدید ال‌جی به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی مجهز خواهد شد اما گوشی نکسوسی جدید هواوی به یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی مجهز خواهد شد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/08/lgs-new-nexus-phone-could-arrive-in-october-with-android-pay/?utm_source=mainrss” target=”blank” background=”#0fb869″]Ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohsen.j

خوبه خو پیشرفت که بد نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی