حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت اکسپریا سی ۵ آلترا (Xperia C5 Ultra) مشخص شد، معادل ۴۲۵ دلار

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

سری اکسپریا سی سونی معمولا دستگاه هایی با قیمت و مشخصات مناسب بودند. اکسپریا سی اولین عضو این خانواده و با پردازنده مدیاتک بود، در حقیقت اولین تجربه سونی با مدیاتک. اگر از اکسپریا سی ۲ بپرسید باید بگوییم که دستگاهی با این نام وجود ندارد و سونی مستقیما به اکسپریا سی ۳ مهاجرت کرد. این دستگاه یعنی اکسپریا سی ۳، یک دستگاه متمرکز بر سلفی بود کار خود را خوب انجام  می داد. پس از آن اکسپریا سی  ۴ در تاریخ ۱۶ اردبیهشت امسال رسما رونمایی شد اما مجالی برای خودنمایی نداشت تا سونی چند روز پیش نسل بعدی این سری یعنی اکسپریا سی ۵ آلترا را معرفی نمود. حالا قیمت این دستگاه مشخص شده است که به نظر ما حد متعادلی دارد.

Xperia C5 Ultra (1)

سونی هنگ کنگ امروز قیمت و زمان عرضه اکسپریا سی ۵ آلترا را مشخص کرد. این دستگاه به قمیتی معادل ۴۲۵ دلار (HK$ 3,298) و در تاریخ ۱۴ آگوست یعنی ۸ روز دیگر در بازار هنگ کنگ برای فروش آماده است. این قیمت برای نسخه دو سیم کارته و آزاد (تحت اپراتور نیست) اعلام شده است که با مقایسه با دیگر هم رده های خود، نه ارزان و نه آنچنان گران به نظر می رسد.

اکسپریا سی ۵ آلترا از پردازنده ۸ هسته ای به فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز استفاده می کند. همانطور که حدس زدید این چیپست متعلق به شرکت مدیاتک است و مدل آن MediaTek MT6752 می باشد. نمایشگر ۶ اینچی آن نوید یک فبلت دیگر مزین به برند سونی را می دهد،رزلوشن این نمایشگر FHD و از نوع IPS LCD انتخاب شده است. حافظه رم ۲ و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است که با کارت حافظه جانبی قابل ارتقا هم هست. باتری ۲۹۳۰ میلی آمپر و دوربین های جلو و عقب هر دو با رزلوشن ۱۳ مگاپیکسل و همراه با فلاش است.

سیستم عامل اکسپریا سی ۵ آلترا از ابتدا اندروید لالی پاپ، نسخه ۵ است. نظر شما درباره قیمت اکسپریا سی ۵ آلترا و البته خود آن چیست؟ آن را می پسندید؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/sony_xperia_c5_ultra_to_carry_425_price_tag_in_hong_kong-news-13410.php” target=”blank” background=”#0fb869″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HEDAYAT

اگر حساب کنیم که قیمت این گوشی به مرور زمان پایین میاد،قیمت خیلی عالیی هست!
البته اگر بخوایم در خصوص همین قیمت بگیم، انتخاب های بهتری هم وجود داره!
مثلا پرچمدارانی مثل ؛ galaxy s5, galaxy note 3,Xperia z2 LG G2 و،، ،

مچکر از همه دوستان

Moazez

نسبت به رقباش فوق العاده سرتره و قیمتش کاملا مناسبه

Ebi99

با توجه ب قیمت m5میتونست اینم زیر۴۰۰دلار بده
ولی اگه باa7سامسونگ ک ۴۰۰دلار بود مقایسه کنیم قیمتش منصفانه هست

amir_narimanpour

الکی خرده نگیرید قیمتش خوبه بدک نیس ینی اونقدرم زیاد نزده

AMIR 2311

بنظر من با این قیمت z2 انتخاب منطقی تری هست اما کسایی که دوربین سلفی قوی تر و طراحی جدید تری رو میپسندن این گوشی براشون مناسبه .

Moazez

M5 از z2 بهتره ولی قبول دارم این بهتر نیست

supersmart
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)