حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس یک باتری فوق‌العاده بزرگ در زن‌فون مکس قرار داده است

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

در طی یک مراسم رونمایی بزرگ در هند ایسوس تصمیم گرفت تا یک سوپرایز ویژه برای کاربرانش تدارک دهد. ایسوس محصولی معرفی کرده است که دارای یک باتری فوق‌العاده بزرگ است که طول عمر باتری فوق‌العاده ای را برای کاربران تضمین می‌کند. این محصول زن‌فون مکس نام دارد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

این محصول از معدود محصولاتی است که دارای باتری با حجم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری است که حتی می‌توان به عنوان پاوربانک برای دیگر محصولات استفاده شود. زن‌فون مکس همانند زن‌فون لیزر دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی f/2.0 به همراه فوکوس لیزری و فلاش LED دوگانه می‌باشد و البته دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو را فراموش نکنید. یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با پوشش گوریلا گلس ۴ را هم به اینها اضافه کنید، البته هنوز صحبتی پیرامون میزان رزلوشن نشده است. نکته جالب درباره پردازنده این محصول است که یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۱۰ با دو گیگابایت رم است! اگر از قدرت صرف نظر کنیم پس باید منتظر یک عمر باتری طولانی باشیم. ایسوس این محصول را در ماه اکتبر امسال روانه بازار خواهد کرد برای همین فرصت کافی برای اعلام کردن برخی مشخصات مانند “قیمت” محصول را دارد. شاید بد نباشد بدانید که اسمارت‌فون میان‌رده Gione یعنی Marathon M4 که با ظرفیت باتری مشابه با زن‌فون مکس تنها ۲۴۰ دلار قیمت دارد. یا برای مثال Innos D6000 با باتری بزرگتر ۶۰۰۰ میلی آمپری و پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۱۵ هم‌اکنون در بازار هستند، پس به نظر رقابت سختی در انتظار ایسوس خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا این محصول ارزش هزینه کردن دارد؟

[button url=”http://www.engadget.com/2015/08/06/asus-zenfone-max//?utm_medium=feed&utm_source=Feed_Classic&utm_campaign=Engadget&ncid=rss_semi” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Engadget[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moazez

خیلی عالیه. توانایی سخت افزاری ایسوس خیلی بالاست. از htc خیلی قویتره ایسوس. ولی اینجور چیزا یه بهش ماجراست و آپدیتو بروز رسانی یه بخش که ایسوس ضعیفه در این بخش.

mehrdadi

من برند ایسوس و زن فون گوشی و تبلتاشو دوست دارم.قیمت مناسبی هم داره :yes:

parhamclay

پردازندش ضعیفه. بیشتر به درد وب گردی و فیلم تماشا کردن میخوره.مناسب بازی و..نیست
ولی گوشی خوبی باید باشه اگه قیمتش۲۵۰دلار یا پایین تر باشه عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs