حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل موزیک هم‌اکنون ۱۱ میلیون مشترک دارد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

اپل موزیک را می‌شناسید؟ همان سرویس استریم آنلاین موسیقی اختصاصی اپل که مدت ها قبل از عرضه، برخی آن را منسوخ شده خواندند. اگر شما هم از آن دسته بودید باید به شما بگوییم شکست بزرگی را باید تحمل کنید؛ چرا که اپل موزیک تنهای طی ۱ ماه نزدیک به ۱۱ میلیون کاربر دارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید .

اپل موزیک سرویس استریم آنلاین موسیقی اپل است که علاوه بر امکان گوش دادن به آلبوم های خاص و تک اهنگ ها، دارای یک استیشن رادیویی به نام Beats one می‌باشد؛ همه ی این موارد علاوه بر سرویس رایگــــان ۳ ماهه اپل، باعث شده است تا اپل میزبان ۱۱ میلیون کاربر در زبان های مختلف، از سوی اپل موزیک باشد. این رقم عجیب در ۱ ماه پدیدار شده است.

Eddy Cue که یکی از مدیران ارشد اپل می‌باشد در این باره گفته است که از اعلام و منتشر کردن این ارقام هیجان زده هستند؛ ۲ میلیون کاربر از این تعداد سرویس خانواده را که تا ۶ عضو را ساپورت می‌کند انتخاب کرده اند که این تعداد نیز، خود عجیب است. وی این ویژگی را یکی از برتری های اصلی نسبت به اسپاتیفی خوانده و اعلام کرده است که درصد بسیاری از کاربران می‌خواهند دوباره سرویس خود را در زمان اتمام، تمدید نمایند.

نظر شما چیست؟ این ارقام فوق العاده است و هیچ شکی در آن نیست! اما از طرفی با وجود نوپا بودن این سرویس، مسیر طولانی ای تا فتح رقبا در پیش دارد که به نظر می‌رسد با چنین پیشرفتی، آن روز بسیار نزدیک باشد.

[su_button url=”http://www.iclarified.com/50678/apple-reveals-that-11-million-users-have-signed-up-for-a-free-trial-of-apple-music” target=”blank” background=”#0fb869″]iclarified[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

به درد ما که نمیخوره.اهنگای محدود فارسی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....