حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین بروزرسانی بزرگ برای کاربران ویندوز ۱۰ عرضه شد، با Windows Update دریافت کنید

نوشته

8 سال قبل | 16 دیدگاه | ترنجی

دقیقا یک هفته پس از عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ و هجوم میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان به سمت سیستم‌عامل جدید، ردموندی‌ها دست بکار شدند و ظاهرا گزارش باگ‌ها و مشکلاتی که برای این شرکت ارسال شده کارساز بوده و اولین بسته‌ی بروزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ را برای کاربران خود عرضه کرده است. هرچند اشاره‌ی دقیقی به تغییرات اعمال شده نشد، اما ظاهرا در بخش‌های مختلفی شاهد تغییراتی هستیم. در ادامه با ما باشید.

ردموندی‌ها اولین بسته‌ی بروزرسانی ویندوز جدیدشان را عرضه کردند و طبق گفته‌ی آنها این آپدیت ارتباطی با بخش امنیتی ویندوز ندارد و در واقع یک پک امنیتی نیست و صرفا مربوط به رفع باگ‌های مختلف در نسخه‌ی جدید است و به صورت یک پک یکپارچه شامل تمامی آپدیت‌های قبلی این شرکت برای ویندوز ۱۰ است و در صورتیکه شما آنها را قبلا دریافت کرده باشید، صرفا بخش‌های جدیدی که در آن اضافه شده در سیستم‌عامل اعمال خواهد شد.

در صفحه‌ی اطلاع‌رسانی مایکروسافت پیرامون آپدیت‌های خود برای کاربران ویندوز، جزییات مختصری در رابطه با این آپدیت ارائه شده که در صورتیکه مایل به اطلاع از آخرین تغییرات در آپدیت جدید هستید، می‌توانید از طریق این لینک اقدام فرمایید. لازم بذکر است که حجم این بسته‌ی بروزرسانی ۳۲۵ مگابایت می‌باشد.

توضیحات مایکروسافت در صفحه‌ی مذکور در رابطه با آپدیت جدید بدین شرح است :

آپدیت جدید در بخش‌هایی غیر از امنیت ویندوز قابلیت‌های جدیدی را اضافه کرده و مشکلاتی را برطرف خواهد کرد. آپدیت‌هایی که برای ویندوز ۱۰ عرضه می‌گردند به صورت انباشته هستند و شامل آپدیت‌های قبل از خود نیز خواهند بود بنابراین در این آپدیت، مورد قبلی نیز با شماره‌ی KB 3074683 را شامل خواهد بود. درصورتیکه شما قبلا آپدیت‌های ویندوز ۱۰ را دریافت کرده باشید، این بار یه شکلی هوشمند فقط تغییرات جدید بر روی سیستم شما دانلود و نصب خواهند شد و دانلود تمامی ۳۲۵ مگابایت صورت نمی‌گیرد.

مایکروسافت به ویندوز ۱۰ بیش از آنکه به یک ویرایش محدود از سیستم عاملش نگاه کند، آن را به عنوان یک سرویس بروز بر روی سیستمتان معرفی کرده که از این پس شاهد بروزرسانی‌های مداوم و منظم این شرکت برای سیستم‌عامل جدیدش خواهیم بود و این امر به نوعی جایگزین ارائه‌ی سرویس‌پک‌های مختلف است که در ویرایش‌های قبلی ویندوز شاهد آنها بودیم و ظاهرا این بار بخش Windows Update وظیفه‌ی بسیار مهمتری را نسبت به آنچه قبلا در ویندوزهای ۷ و ۸ شاهد بودیم، بر عهده دارد.

در صورتیکه آپدیت جدید را دریافت کردید، تجربیات و نظرات خود را پیرامون مواردی که احساس می‌کنید در نسخه‌ی جدید رخ داده را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/microsoft-has-released-the-first-cumulative-update-for-windows-10″ target=”blank” background=”#0fb869″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Atta

منم همین الان این آپدیت و دریافت کردم

blue eye

من همون روز اولی ک نصب کردم این آپدیت اومد و اپ کردم …..تنها تغییری رو ک حس کردم سرعت بوووت ویندوز از یک دقیقه به ۲۰ ثانیه کاهش یافت…خیلی ویندوز معرکه ای دم مایکروسافت گرم

rayan

این آپدیت و دریافت کردم سیستم ریستارت شد و تا ۶۰% رفت دوباره ریستارت شد و این پیام رو داد … we
couldn’t complete the updates undoing changes کسی علت و میدونه؟

Different_boy

پویا جان ی لینک دانلود ویندوز۱۰ اینترپرایز ۶۴ بیتی میخوام که آخرین آپدیت رو داشته باشه تا یکبار دانلود کنم باهم و نصب کنم.ممنون میشم.
ویندوز۱۰ با بازی های چطور تا میکنه؟؟دایرکت ایکس ۱۱ کاملا ساپورت میشه؟.هم سخت افزاری هم نرم افزاری.
اگر روی سیستمی ک ۲گیگ رم داره ۶۴ بیتی نصب کنم مشکل خاصی پیش میاد یا نه؟چون میخوام همین ویندوز بالا رو هم رو سیستم خودم نصب کنم هم یکی از بستگان که ۲ گیگ رم داره سیستمش.دو نسخه دانلود نکنم.
ی سایت هم معرفی کن که اخرین درایوهای مخصوص ویندوز ۱۰ رو داشته باشه.گرافیک و صدا و نرم افزارهای مکمل.

Droid Plus

از قسمت آپدیت بزنیم چند مگه؟

meysam70

من این آپدیتو دانلود کردم . اونهایی که نصب کردن مشکلی نداره؟

Droid Plus

تا الان همه آپدیت ها رو نصب کردم
در اینصورت چند مگ هست؟

Hamed Hadian

از تغییرات خوب دیگه میشه به قابلیت تغییر مرورگر پیش فرض اشاره کرد که قبل از این آپدیت وجود نداشت و موزیلا هم از این شاکی بود.

Mojtaba.M

سلام.
من هنوز دو دل هستم برای نصب این ویندوز. با برنامه هایی که روی ویندوز۸ نصب میشه مشکلی نداره وکرک های موجود جواب گو هست؟ کلا پیشنهاد میکنید یا نه فعلا روی هشت بمونم.؟
یه چیزی که نمیدونم اینه که نسحه هایی که کرک میشن با اپدیت ها چطورن؟ مشکلی براشون پیش نمیاد؟

Hamed Hadian

من کلی نرم افزار تخصصی برنامه نویسی دارم و دقیقا نگران همین قضیه بودم. اما خب آپدیت کردم و همه برنامه ها بدون هیچ مشکلی اجرا میشن

shaan

اقای رحمانی عزیز سلام
کرکی که برای ویندوز تو پست پرسش و پاسخ گفتید کار نکرد آیا تنظیمات خاصی داره ؟(ksm)

Note4 love

سلام رحمانی جان.دستت درد نکنه بابت همه چیز.۱سوال داشتم.دیروز۱آپدبتب اومده بود.کامل دانلود شد و زمانی که ریستارت کردم دیدی که وقتی خاموش میشه تا ۱۰۰درصد باید پر بشه و نوشته که در حال اپدیت است و سیستم رو خاموش نکنید.همون جا تا ۳۵درصد رفت و خودش خاموش و روشن شد.اما وقتی روشن شد رو صفحه ی دکستاپ ثابت باقی موند هی برنامه ای باز نمیشد.دکمه ی استارت کار نمیکرد.حتی ایکونهای وای فای و باطری هم تو تکسبار مشخص نبودن.مجبود بودم دکمه ی پاور رو چند ثانیه بگیرم تا خاموش بشه لپ تاپ.بعد از ۲٫۳بار روشن و خاموش کردن دورست شد ولب باز وقتی ریستارت کردم که خیالم راحت بشه از اینکه درست شده اما باز همون طور شد.یعنی باید چند باز خاموش و روشن کنم تا درست کار کنه و ثابت نباشه .به نظرت مشکل از کجاست؟؟؟درست اپدیت نشده با مشکل از درایورهاست؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...