حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک تیزر دیگر برای گلکسی نوت ۵ با درخشش قلم

نوشته

8 سال قبل | 26 دیدگاه | ترنجی

سامسونگ امروز و به صورت رسمی یک تیزر برای شمارش معکوس رونمایی “بزرگ” ۲۲ مرداد منتشر کرده است که در آن ۳ دستگاه به صورت غیر محصوص دیده می شوند. ما در ترنجی حدس زدیم که پای گجتی بزرگتر در میان است، سامسونگ همزمان از ۳ دستگاه گلکسی جدید رونمایی خواهد کرد و حدس شخصی من برای دستگاه سوم، یک تبلت در سری نوت است که مدت ها انتظار یک تبلت با کیفیت و قابل اتکا در این خانواده را داشته ایم. اما از این تیزر که بگذریم سامسونگ تایوان یک تیزر دیگر برای گلکسی نوت ۵ منتشر کرده است که دیدن آن اطلاعات خوبی را درباره گلکسی نوت ۵ در اختیار ما قرار خواهد داد. در ادامه با ترنجی باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

Taiwan-Mobiles-teaser

این تیزر رسمی منتشر شده توسط سامسونگ تایوان است. همانطور که می بینید متمرکز بر قلم آن دستگاه و البته بخشی از طراحی را هم نشان می دهد. در حقیقت در نگاه این دستگاه که احتمالا گلکسی نوت ۵ است، نسل پیشین خود یعنی گلکسی نوت ۴ را در ذهن تداعی می کند. از شیارهای قلم تا گوشه های فریم فلزی که همانند گلکسی نوت ۴ کمی برجسته و جذاب تر است. اما کمی دقیق تر بشویم، این دستگاه واقعا باریک تر از گلکسی نوت ۴ به نظر می رسد و لبه های صیقل داده شده کمی متفاوت با گلکسی نوت ۴ است. بگذارید این تیزر را از نظر رنگی معکوس کنیم.

Taiwan-Mobiles-teaser-inverted

اینجاست که شباهت بیشتری با نوت ۴ نمایان می شود. مسلما سامسونگ دلیلی نمی بیند که نوت ۴ را در این بازه تبلیغ کند و با تمام توان روی بازاریابی دستگاه های جدید یعنی نوت ۵ ، اس ۶ اج پلاس و تبلت ناشناخته جدید متمرکز خواهد شد. در رندرهای پیشین البته شاهد بودیم که قلم گلکسی نوت ۵ بدون شیار است و کاملا صیقلی و یک دست خواهد بود. البته این تیزر رسمی است و به تقلبی بودن آن فکر کرد و از طرحی همخوانی کمی با تیزر های قبلی رونمایی شده دارد. این تیزر ها را می توانید در زیر بینید:

 

 

Official-render-teasing-teh-Note-5-Galaxy-S6-edge-and-an-unknown-tablet Samsungs-invitation-for-Unpacked

در تیزر مشکی رنگ می بینید که انتهای قلم پیداست، این موضوع ما را به یاد مکانیسم خروج قلم از گلکسی نوت ۵ می اندازد که برخی برای آن مکانیسم فشاری را مدعی شده بودند اما بعد از آن این موضوع به ضورت غیر رسمی و با تصاویر لو رفته دیگر، تکذیب شد. فضای خالی موجود در انتهای قلم به ما این سرنخ را می دهد که شاید بتوان به حضور مکانیسم فشاری برای خروج قلم امیدوار بود.

اما نظر شما؟ انتظارات شما و این که گلکسی نوت ۵ را چگونه متصور می شوید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Taiwan-Mobile-teases-image-of-a-very-slim-Galaxy-Note-5-with-protective-corners-S-Pen-stylus_id72367″ target=”blank” background=”#0fb869″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
26 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mamzi

یه حسی بهم میگه این تیزر تبلته :scratch:

S.M

میشه بگین اکسپریا z,z1,z2,z3و z3+ چه تغیری نسبت به هم داشتن به جز تغیرات جزیی در کناره ها که به نوت ایراد میگیرین.سری نوت از ۱ تا ۴ به کلی جلو و پشت و کنارش تغیر یافته.بعد سری نوت جدا از سری اس نیست که بخواد نسبت به اون تغییر کنه بلکه نسخه تکامل یافته و بزررگتره با قلم و کلی امکاناته.
B-)

S.M

اگه سامسونگ تبلیغ قلم میکنه سونی هم همش عکس گوشیاش خیسه و تبلیغ زد آب بودن میکنه.
بالاخره باید یه چیز متمایزشونو تبلیغ کنن دیگه.

SAMSUNG 2015

“BIG THINGS ARE COMING” B-)

hsbn

ازتون می تونم بپرسم از کجای z3 کپی کرده اگه منظورتون شیشه پشتشه که سونی تو سری zاز یک گوشی کپی کرد که همه می دونن که چه گوشی بود.

ايليا زندى

زی۷ شاید بتونه با نوت۵ رقابت کنه البته اگه تا اون موقع ورشکست نشه

Dr.Zed

😐

amir_narimanpour

زد۳ از نوت۴ هم ب شدت کم میاره چطور از نوت۵ بهتره؟؟؟
فک نکنم زد۳ پلااس هم از نوت۴ برتری خاصی داشته باشه

amir_narimanpour

زد۳ از نوت۴ هم ب شدت کم میاره چطور از نوت۵ بهتره؟؟؟
فک نکنم زد۳ پلااس هم از نوت۴ برتری خاصی داشته باشه B-)

Note111

بی کیفیت ترین گوشی اتفاقا تا زد وانشو که من تو خونه داریم مال سونی هس.چه کیفیت صفحه نمایش که در حد گوشیای پایین رده بازار بود چون با هواوی جی ۵۲۵ مقایسش کردم یکم سرتو ببری ب زاویه دیگه صفحه رو نمیبینی انگار گرد خاک ریختن روش کلا ب سفیدی میزنه دوربینشم کلا ب سفیدی میزنه هیچگونه جزییاتی توش معلوم نی.چند روز پیشم از بس هنگ میکرد ریستش کردم.با نوت ۳ که دارم اصلا قابل قیاس نیس.درسته تقریبا هردوشون دوسال پیش باهم اومدن بازار ولی دقیقا دوسال باز از نوت سه تو کیفیت دوربین و صفحه نمایش عقبه.تازه یکی از درپوشاشم کنده شد.که بردم درستش کردم.البته واسه خودم نیس مال یکی از اعضای خانواده اس که اونم هدیه گیر اومده و اگرنه من عمرا گوشی با این کیفیت مزخرف بخرم.خدایی خودتون برید زد وان با نوت سه مقایسه کنید اگه دروغ گفتم هر چی دلتون خواست بگین.حالا گوشیای زد وان ب بالاترشو نداشتم بنابراین در موردشون نظری ندارم چون واقعیتو میگم.نوت س هم تنها بدیش فریم دورشه که پلاستیکیه اگه فلزی بود عالی بود.چون واقعا قطعات داخلی و سخت افزاریش با کیفیت و عالیه.تازه من بعد نزدیک ب دو سال که اصلا کاور نمیندازم چون چند بار افتاده رو اسفالت یکم خراش برداشته. :bye:

farbod_SONY

یعنی خودت با خودت درگیری ها

ایشون این جور کامنت های تحریک کننده میدن عیبی نداره ولی اگه یکی از طرفدارای سونی جواب بده حذف میشه، نه؟

S.M

چون که ایشون مثل بعضی ها به کسی توهین نمیکنن.

Different_boy

بنظرم اگر طراحی نوت۴ رو تکمیل میکرد و براق میکرد و پشتش رو چرم طبیعی میزد خیلی با وقار و با کلاس میشد نوت۵٫اولین بار که نوت۴ رو دست یکی دیدم اونهم از پشت خیلی با پرستیژ بود.خوشم اومد از پشتش.الجی جی۴ رو که توو دستم گرفتم دیدم میشه روی چرم به عنوان ی پوشاننده با کلاس و البته لوکس حساب باز کرد.
اگر هم طراحی اس۶ رو ادامه داده باشه با پشت منحنی که اونهم عالی هست و ارگونومی خوبی رو رقم میزنه برای این غول کوچیک.
مورد سوم هم که تبلت هست.حدود ۸ اینچ.که انگار اونهم ا ز زبان طراحی نوت۵ پیروی میکنه که میتونه ی تبلت از سری نوت باشه.چون سامسونگ قبلا هم همزمان با نوت۳ تبلت نوت۱۰ رو هم همعرفی کرده.پس میشه امسال هم ازش انتظار داشت.

amir_narimanpour

والا ۲۰۱۴ ک جی۳ گرفت جایزه طراحیو امسالم احتمالا ۹۰ درصد جی۴ بخاطر چرمش میگیره
درست خاطرم نی اما فک کنم در ۲۰۱۳ هم جی۲ گرف جایزه طراحیو بین جی۲ و زد۲ شک دارم
حالا میشه لطف کنی بگی هرسال کدوم جایزه طراحی رو سونی میگیره؟؟؟؟

Note111

ب جز ای حرف حرف دیگه ای بلد نیستی بزنی تو .که همش میای زیر پستای سامسونگ تکرارش میکنی.حداقل هم میدونن سامسونگ ی تعیری تو هر نسل ب گوشیاش میده مثل نوت ۲ نسبت ب نوت ۳ و هچنین نوت۳ نسبت ب نوت ۴٫که کاملا از هم متمایز هستن.ولی سونی هین همن دقیقا بجز تفاوت جزئی در فریم در سری اخری که اونم هیشکی متوجه نمیشه.منم که اصلا از طراحیش خوشم نمیاد خشک و بی روح.اینقدم نیا عقدهات و حسودی نسبت ب گوشی های پر فروش و درجه یک بازار رو اینجا خالی کنی کمبود داری مگه

جـوکـر

نوت ۸ جدیده

mohsen.j

طراحیش نمیشه گفت تغییر نداشته بلکه داشته نسبت به نوت۴ میگما.مثلا حاشیه هاش که کمتر شده جنس بدنش کاملا فرق کرده همینطور تقریبا قلمش یجورایی ولی اونجوری که باید و شاید نه.اما ماهم دیگه نباید انتظار آنچنانی داشته باشیم ولی همینم خوبه من که راضیم.نظر شخصی :rose:

sinamirzaii

عالیه سامسونگ ادامه بده :yahoo: :yahoo:

Sobhan Fazel

یکی از بهترین فبلتای سال :good: :good: :good:

ali parvaz

اخه چرا بیخود و بی ربط بحث میکنین؟؟
هر گوشی ای امتیازات خودشو داره.شما وقتی از تنظیمات دستی گوشی زد وان اطلاعی ندااری پس نگو اشغاله.دلیل اینکه دوربین زد وان و ب بعدش تو auto رو ۲۰ نیست مربوط ب چیپه که قدرتشو نداره.بد نیست یه مطالعه ای بکنی در این مورد تا در مورد حالت اتومات نگی چرا رو ۲۰ نیست و … ولی دلیل اینکه چرا رو۸ هسش رو هم من نمیدونم. صفحه نمایش هم اره تا Z1 خوب نبود ولی زد ۲ و زد۳ و زد۳پلاسو و …. صفحه نمایش فوق العاده ای دارن که تو نسل جدید نسبت ب نسل قبل خیلی بهتر میشن.
بحث فایده ای نداره.بهترین اونه که واسه خود ادم بهترین باشه. :rose:

Masoud Salimi

با سلام

آیا ترجمه عنوان مطلب صحیح است ؟؟ تیزر؟؟

Taiwan Mobile teases image of a very slim Galaxy Note 5 with protective corners, S Pen stylus

ممنون

صدرا مخملی

مشکلی در عنوان نیست دوست عزیز

Masoud Salimi

یعنی ترجمه teases شده تیزر؟؟

پویا رحمانی

مفهوم جمله اینو میگه دوست من. حالا عکس یا تیزر زیاد با هم فرقی ندارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)