حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم‌افزار Sway مایکروسافت رسما از حالت آزمایشی خارج شد و اکنون اپ ویندوز ۱۰ آن نیز در دسترس عموم است

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

نرم‌افزار Sway مایکروسافت را احتمالا بیاد دارید، همان سرویسی که این شرکت چندی پیش به عنوان کمکی بزرگ برای Power Point مجموعه‌ی آفیس عرضه کرد و با داشتن افکت‌ها و انیمیشن‌های آماده و از پیش در نظر گرفته شده، به کاربران این امکان را می‌دهد که به شکلی بسیار ساده و سریع فایل‌های ارائه‌ی خود را تولید و آماده‌ی نمایش کنند و آنها را بر روی انواع و اقسام صفحات نمایش مختلف به نمایش درآورند. برای این کار تنها کافیست اطلاعات خود را در آن وارد کرد و Sway به سادگی آنها را در شکل و شمایلی زیبا به نمایش درآورد. اکنون ظاهرا این محصول از حالت آزمایشی درآمده و رسما وارد سبد محصولات ردموندی‌ها شده است. در ادامه با ما باشید.

Sway که مایکروسافت آن را بیش از آنکه به عنوان جانشین PowerPoint معرفی کند، به عنوان دوست و دستیار این نرم‌افزار معرفی کرد اکنون از حالت نمایشی یا همان Preview درآمده و رسما تمامی کاربران مایکروسافت با داشتن اکانت اوتلوک خود می‌توانند از این سرویس به صورت رایگان بهره ببرند. با عرضه‌ی عمومی این سرویس، مایکروسافت آن را برای تمامی کاربران Office 365 ویرایش‌های Home و Education عرضه کرده است.

روز گذشته این شرکت نرم‌افزار Sway را برای کاربران ویندوز ۱۰ عرضه کرد اما در زمان عرضه متاسفانه امکان استفاده از آن وجود نداشت و شرکت رسما آغازبکار آن را کلید نزده بود که اکنون با رفع پسوند آزمایشی از این سرویس، کاربران ویندوز ۱۰ می‌توانند این نرم‌افزار را دانلود و به رایگان آن را فعال کنند. نسخه‌ی جدید Sway با بهبودهای متعدد همراه بود که از جمله‌ی آنها می‌توان به استفاده از دوربین دستگاه به عنوان یار کمکی برای گرفتن عکس‌ها و قرار دادن آنها به صورت مستقیم در فایل اشاره کرد.

همچنین در اپ ارائه شده می‌توان محتوا را به صورت آفلاین مشاهده و مدیریت کرد و همواره یک نسخه از آخرین ویرایش آن را در بر روی سیستم بدون نیاز به اینترنت نگهداری کرد. علاوه بر این موارد نرم‌افزار Docs.com مایکروسافت نیز در آخرین بروزرسانی خود کاملا با Sway همگام شده و می‌توان فایل‌های این سرویس را نیز در اپ تحت وب ردموندی‌ها قرار داده و به اشتراک گذاشت.
شما می‌توانید اپ ویندوز ۱۰ این محصول را هم اکنون از طریق این لینک دریافت کنید و نظرات و تجربیات خود را پیرامون آن با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/sway-drops-preview-tag-windows-10-app-now-functional” target=”blank” background=”#0fb869″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...