حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رم‌های DDR4 از کمپانی G.Skill با چیپ سامسونگ توانستند رکورد اورکلاک رم را با ثبت فرکانس ۴۷۹۵٫۸ مگاهرتز بشکنند!

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

G.Skill امروز توانست به کمک اورکلاکری معروف رکورد رم‌های DDR4 و DDR3 را با عبور از فرکانس ۴۷۹۵٫۸ مگاهرتز بشکند؛ این کمپانی با عرضه رسمی مادربردها و پردازنده‌های نسل SkyLake توانسته است به طور کلی ۷ رکورد را در زمینه اورکلاک رم جا به جا کند.

با ترنجی در ادامه همراه باشید.

اکستریم اورکلاکر معروف یعنی Chi-Kui با قرار دادن رم G.Skill Ripjaws 4 در زیر نیتروژن مایع توانست این رکورد را کسب کند و سخت افزار مورد استفاده هم مادربرد آزراک Z170 OC Formula و پردازنده اینتل Core i7 6700k بود؛ در زیر می‌توانید اسکرین‌شات‌های ثبت شده در hwbot را در مورد اورکلاک این رم مشاهده کنید:

41a

41cاین رم همچنین رکورد اورکلاک رم با پردازنده SkyLake را نیز شکست و توانست بر اعتبار سامسونگ و G.Skill بیافزاید؛ دیدگاه شما چیست؟ بهینه سازی‌های موجود در برد z170 را بیش‌تر تاثیرگذار می‌دانید یا وجود چیپ و ic های شرکت سامسونگ را؟

بخش نظرات با شما!

[button url=”http://www.techpowerup.com/215017/g-skill-ddr4-achieves-memory-world-record-at-4795-8mhz.html” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]wccftech[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alanda

بازم که سامسونگ ترکوند!احساس میکنم داره به سمت ابداع تکنولوژی میره

Samsung--Electronics

چیپ های حافظه کارت های گرافیک هم معمولا سامی میسازه البته غیر سری hbm که خیلی جدید هستن

Exynos

در مورد مموری هیچوقت به چیزی بجز G.Skill فکر نمیکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com