حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس فرآیند طراحی جانشین وان پلاس۲ را آغاز کرده است

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

پس از معرفی و عرضه وان پلاس ۲ توسط استارت آپ موفق وان پلاس، این شرکت به فکر عرضه دستگاهی دیگر شده که از همین اکنون طراحی آن را آغاز کرده است. دیروز مدیرعامل شرکت وان پلاس “کارل پیِ” تایید کرد که این شرکت یک گوشی هوشمند دیگر تا پایان سال عرضه می کند. اما هنوز از مشخصات و نام آن هیچ چیز منتشر نشده است.

به گفته منابع خبری دستگاه بعدی وان پلاس، وان پلاس ۳ یا وان پلاس ۲S نخواهد بود. به عبارتی دیگر این دستگاه جانشینی برای وان پلاس ۲ است. ممکن است شایعه ای باشد از وجود دستگاهی به نام وان پلاس مینی! چون این شرکت به گسترش دامنه تولید گوشی های هوشمند خود اشاره کرده است. با این حال هنوز نمی توان مطمئن بود که این درست است یا خیر؟

می توان گفت دستگاهی که اواخر سال قرار است معرفی و عرضه شود جانشین وان پلاس ۲ نیست. این بدان معنی نیست که این شرکت به فکر جانشین آن نیست. در واقع وان پلاس می گوید که فرایند طراحی نسل سوم گل سرسبد خود را آغاز کرده است و این تمام چیزی است که شرکت به آن اشاره دارد.

همچنین وان پلاس اظهار داشت که برنامه فروش وان پلاس۱ در طول سال ۲۰۱۵ ادامه خواهد داشت. پس از آن ممکن است فروش آن متوقف شود. می توان اینگونه برداشت کرد که دستگاه دیگری با نام تجاری دیگری جای وان پلاس ۱ را در فروشگاه این شرکت پر خواهد کرد.

Later-this-year-OnePlus-will-broaden-its-range-of-smartphones

Later-this-year-OnePlus-will-broaden-its-range-of-smartphones (1)

[button url=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-already-started-designing-a-OnePlus-2-successor-but-its-next-phone-wont-be-called-OnePlus-3-nor-OnePlus-2S_id72296″ postid=”” style=”btn-success” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]منبع: PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....