حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هارد دیسک جدیدی برای کنسول‌های مایکروسافت رونمایی شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

امروزه بازی‌های دیجیتالی با حجم بسیار بالایی در حال ساخته شدن هستند. شاید ذخیره سازی چنین بازی‌هایی برای دارندگان کنسول‌ها یک مشکل بزرگ به حساب آید؛ تا حدی که دو شرکت مایکروسافت و سونی، در نسخه‌های جدید کنسول‌های خود از هارد دیسک‌های ۱ ترابایت استفاده می‌کنند. احتمالا تنها راه بالا بردن حجم هارد دیسک در کنسول‌ها به خصوص کنسول‌های مایکروسافت، خرید نسخه‌های جدید آن‌ها می‌باشد؛ اما اگر شما قصد خرید نسخه جدیدی را ندارید، باید گفت شرکت Seagate، هارد دیسکی را برای شما تدارک دیده است که البته تنها با دو کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس ۳۶۰ کار می‌کند. در ادامه با ترنحی همراه باشید.

این هارد دیسک دوست داشتنی که به صورت مجزا و با درگاه USB 3.0 به ایکس باکس متصل می‌شود، در طی مراسم Gamescom 2015 و توسط مایکروسافت معرفی شد. طبق گفته سازنده، ارتباط توسط یک سیم USB و درگاه USB 3.0  بهترین و آسان ترین روش دسترسی به بازی‌های درون هارد است. چیزی که این محصول را واقعا یک محصول تمام عیار جلوه می‌دهد، در طراحی آن نهفته است و تنها یک جمله می‌توان در ارتباط با آن گفت؛ واقعا زیبا به نظر می‌رسد! این هارد دیسک از رنگ اصلی ایکس باکس یعنی رنگ سبز به عنوان رنگ اصلی در طراحی بهره برده و انتظار می‌رود به زودی لوگوی ایکس باکس هم به آن اضافه شود. قیمت این محصول برابر با ۱۱۰ دلار می‌باشد.

البته باید گفت مدیریت بازی‌ها در کنسول ایکس باکس وان چندان مشکل نیست. مایکروسافت به طور رسمی اعلام کرده بود که این کنسول، مدیریت ذخیره سازی خودکار داشته و کاربر از این نظر تا حدودی راحت تر است؛ اما با حجیم شدن بازی‌ها مسلما مشکلات هم بیشتر می‌شوند و حضور دستیارهایی همچون هارد دیسک شرکت Seagate ضروری به نظر می‌رسد.

این محصول دوست داشتنی تا اواخر ماه آگوست برای فروش در دسترس خواهد بود.

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/8/5/9096657/seagate-game-drive-for-xbox” target=”blank” background=”#06a570″]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....