حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ از مانیتور ۳۲ اینچی ۴K با AMD FreeSync رونمایی کرد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

سامسونگ، اخیرا از مانیتور ۳۲ اینچی ۴K جدیدی با مدل U32E850R رونمایی کرده است که از تکنولوژی FreeSync شرکت AMD پشتیبانی می‌کند. این مانیتور، هم‌اکنون با قیمت ۱۱۹۹ دلاری در کشور آمریکا در دسترس است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

مانیتور U32E840R سامسونگ دارای پنل ۳۲ اینچی ۳۸۴۰×۲۱۶۰ (۴K Ultra HD) است که از تکنولوژی PLS سامسونگ استفاده می‌کند که یک جایگزینی برای تکنولوژی IPS است که جزو صفحه ‌نمایش‌های بالارده محسوب می‌شود. این مانیتور منحصر به‌فرد دارای حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت، زمان پاسخ‌گویی ۴ میلی ثانیه، زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای در هر دو طرف و یک کنتراست معمولی ۱ به ۱۰۰۰ می‌باشد.

سامسونگ اعلام‌کرده که این مانیتور دارای حداکثر نرخ بروزرسانی ۶۰ هرتز می‌باشد اما این شرکت درمورد حداقل نرخ بروزرسانی، اطلاعاتی را منتشرنکرده است. انتظار می‌رود حداقل نرخ بروزرسانی این مانیتوز، ۳۰ هرتز یا پایین‌تر باشد. سامسونگ از تکنولوژی جدید FreeSync شرکت AMD در این مانیتور استفاده کرده است که تجربه گیمینگ برای کاربر را بهبود می‌بخشد. مانیتور U32E850R، یک درگاه DisplayPort 1.2a، درگاه mini-DisplayPort 1.2a، دو درگاه HDMI 2.0 و چهار درگاه USB 3.0 دارد. پایه این مانیتور از تنظیمات ارتفاع و شیب (میزان کج بودن) پشتیبانی می‌کند.

قیمت این مانیتور، ۱۱۹۹ دلار است که گران‌تر از مانیتورهای ۳۲ اینچی ۴K دیگر شرکت‌ها مانند B326HK ایسر با قیمت ۹۰۰ دلار است. مانیتور کوچکتر ۴K با قیمت زیر ۵۰۰ دلار نیز در بازار یافت می‌شود اما اگر به دنبال یک مانیتور با قابلیت پشتیبانی از FreeSync هستید، تنها این مانیتور مناسب شما است.

[su_button url=”http://www.techspot.com/news/61622-samsung-launches-32-inch-4k-monitor-amd-freesync.html” target=”blank” background=”#06a570″]TechSpot[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAMSUNG 2015

عالی و یکی از بهترین انتخابهاست. :yes:

SAMSUNG… Feel The Power B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی