حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو تریلر جدید از بازی Need For Speed منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

کمپانی الکرتونیک آرتز چند ساعت پیش دو تریلر جدید از سری بازی محبوبش یعنی Need For Speed را منتشر کرد. تریلر‌هایی که سعی دارند هرچه بیشتر شمارا مجذوب این بازی فوق العاده کنند. همچنین برخی اطلاعات از این بازی مشخص شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

بر اساس گذارشات جدید کمپانی الکترونیک آرتز قصد دارد این بازی را برای حضار نمایشگاه Gamescom امسال آماده کند یعنی این افراد می‌توانند این بازی را برای اولین بار تجربه کنند. این نمایشگاه از امروز شروع به کار می‌کند و مطمئن هستیم که الکترونیک آرتز به عنوان یکی از مهمترین کمپانی‌های بازی‌سازی در این نمایشگاه خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند از امروز تا روز نهم ماه آگوست بازی‌های این کمپانی را تجربه کنند. الکترونیک آرتز همچنین اعلام کرده است که بازیکنان می‌توانند به پنج شکل مختلف درجهانی که دوبرابر جهان Need For Speed Rivals است به بازی کردن بپردازند.

[aparat]http://www.aparat.com/v/9fLGR[/aparat]

[aparat]http://www.aparat.com/v/zwvNV[/aparat]

سرعت بگیرید، بسازید و طراحی کنید، گروه تشکیل دهید و از قانون‌شکنی کنید. همه پنج حالت را ترکیب کنید و یک تجربه بی‌نظیر از بازی Need For Speed را تجربه کنید؛ با سرعتی دیوانه‌وار رانندگی کنید و لذت ببرید. می‌توانید به راحتی زمانی که پلیس در حال تعقیب شماست، با دوستانتان از هر گوشه‌ای فرار کنید. Ventura Bay شهریست که جاده‌هایش آماده برای مسابقه است و در شب‌ خیابان‌ها زنده می‌شوند. فضای این بازی دوبرابر نسخه قبلیست پس می‌توانید در یک محیط غنی و زنده به رقابت با دوستانتان بپردازید. از خیابان‌های شهر بگیرید تا دره‌‌های جاده‌ها. با دوستانتان به رقابت بپردازید و از پلیس بگریزید.

این بازی در تاریخ ۱۲ آبان امسال برای ویندوز،  PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد و مانند همیشه برای خبر‌های بیشتر با ترنجی باشید.

نظر شما چیست؟ آیا این بازی می‌تواند یک اثر عالی نسبت به نسخه‌های قبلی باشد؟

[button url=”http://wccftech.com/fo-speed-2-awesome-trailers-showcasing-urban-car-culture-speed-icons-ventura-bay/” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]WCCftech[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Diamond

راست میگن که کلا این بازی نیاز به اینترنت داره و آفلاین نیست؟

Ali SONY

ایول GT86 که تو عکس اصلی پست هست
عاشقشم!
خلاصه محصولات ژاپنی بی رقیب و بهترینن :yes: :heart: :rose:

Samsung--Electronics

جدیدا نید ۴ اسپید شده:
Need for Internet
امیدوارم هکر ها بتونن NFI رو به NFS تبدیل کنن :yes: :yes: :yes: :yahoo: :yahoo:

mahdi rahmani

عاشق این بازی هستم
یادش بخیر با گرافیک ۳۲مگ nfs5 بازی میکردم خیلی طبیعی بود
حیف که دیگه سیستمم نمیکشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs