حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بتای ششم توسعه‌دهندگان و بتای چهارم عمومی OS X اِل کاپیتان منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

اخیرا شرکت اپل، بتای جدید سیستم‌عامل خود یعنی OS X 10.11 با نام اِل کاپیتان (El Capitan) را منتشر کرده است. هفته‌ی پیش بود که این شرکت، بتای جدیدی را برای این سیستم‌عامل منتشر کرده بود. اکنون، ششمین بتای مخصوص توسعه‌دهندگان و همچنین چهارمین بتای عمومی OS X اِل کاپیتان منتشر شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

بتای ششم OS X ال کاپیتان، اکنون برای توسعه‌دهندگان در فروشگاه برنامه Mac و مرکز توسعه‌دهندگان اپل در دسترس می‌باشد. جزئیات مربوط به تغییرات این نسخه موجود نیست اما این آپدیت‌ها، باگ‌های بزرگی را رفع کرده‌اند.

بتای چهارم عمومی OS X ال کاپیتان نیز منتشرشده است و شاهد تغییرات تازه‌ای در آن هستیم. یک تصویر پس‌زمینه جدید به این نسخه اضافه شده است و همچنین آیکون برنامه General نیز عوض شده است. در کنار این تغییرات، باگ‌های زیادی در این نسخه رفع شده‌اند. این شرکت درحال برنامه ریزی برای انتشار نسخه بعدی OS X می‌باشد.

انتظار می‌رود که OS X ال کاپیتان در ماه سپتامبر (شهریور/مهر) از سوی شرکت اپل معرفی شود. اپل نیز در ماه بعد از گوشی‌های جدید خود با نام آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس رونمایی خواهد کرد. نسخه‌ی جدید iOS 9 همراه گوشی‌های جدید اپل، منتشر خواهد شد.

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/os-x-el-capitan-public-beta-4-released-05-08-2015/” target=”blank” background=”#06a570″]Geeky Gadgets[/su_button] [su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/os-x-el-capitan-beta-6-released-to-developers-04-07-2015/” target=”blank” background=”#06a570″]Geeky Gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی