حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی Wine Smart؛ گوشی تاشوی اندرویدی برای بازارهای بین‌المللی

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

امروز، ال‌جی اعلام کرد که گوشی تاشوی مبتنی بر اندروید را در بازارهای مختلف جهان عرضه خواهد کرد. این گوشی تاشو، Wine Smart نام دارد و همان گوشی است که ال‌جی، ماه پیش آن را در کشور خود یعنی کره جنوبی با نام LG Gentle معرفی کرده بود اما اکنون قرار است که این گوشی به صورت بین‌المللی عرضه شود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

گوشی‌های تاشو که در سال‌های گذشته در بین کاربران پرطرفدار بودند، جای خود را به اسمارت‌فون‌ها داده‌اند. ال‌جی، اسمارت‌فونی را از تلفیق گوشی‌های تاشو و هوشمند با نام LG Wine Smart ساخته است. این گوشی برای کاربرانی ساخته شده است که بیشتر به لمس گوشی‌های تاشو یا Flip عادت کرده‌اند.

The-LG-Wine-Smart3

این گوشی به جدیدترین نسخه اندوید یعنی اندروید ۵٫۱٫۱ آبنبات‌چوبی مجهزشده است. ال‌جی Wine Smart به یک پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۲۱۰ با فرکانس ۱٫۱ گیگاهرتز، یک صفحه نمایش ۳٫۲ اینچی با رزولوشن ۴۲۰×۳۲۰ پیکسل و همچنین کلیدهای عددی با چهار کلید میان‌بر مجهزشده است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به یک دوربین عقب ۳ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی VGA، یک گیگابایت رم، ۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و یک باتری ۱۷۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. همچنین این گوشی از اتصال LTE پشتیبانی می‌کند.

The-LG-Wine-Smart

به گفته‌ی ال‌جی، Wine Smart به صورت بین‌المللی از اواخر ماه آگوست در دسترس قرار خواهد گرفت. کشورهای انگلستان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، لهستان، قزاقستان و ژاپن از اولین کشورهایی محسوب می‌شوند که این گوشی را دریافت خواهند کرد. قیمت ال‌جی Wine Smart اعلام نشده است اما گوشی LG Gentle در کره جنوبی با قیمتی در حدود ۱۷۰ دلار به فروش می‌رسد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/LGs-new-Wine-Smart-is-an-Android-Lollipop-flip-phone-made-for-international-markets_id72302″ target=”blank” background=”#06a570″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی