حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

MIUI 7، در تاریخ ۱۳ آگوست رونمایی می‌شود

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

رابط کاربری اختصاصی شیائومی، کمپانی چینی تبار، به زودی به هفتمین نسخه خود آپدیت می‌شود. این رویداد در حالی رخ می‌دهد که ششمین نسخه این رابط کاربری به زودی یک ساله می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر ششمین نسخه این رابط کاربری را به یاد داشته باشید، برروی پنجمین نسخه اندروید این رابط اجرا می‌شد و طبق آن برای کابران دستگاه های شیائومی، راحتی و ویژگی های بیشتر را پدید می‌آورد. اما حالا تقریبا یک ساله شده و باید به زودی شاهد عرضه نسخه جدیدی از سوی این شرکت باشیم؛ به گفته ی شرکای شیائومی و دعوت نامه های ارسال شده، ۱۳ آگوست امسال، که نزدیک به ۱۰ روز دیگر است، تاریخ این رویداد است.

طبق دعوت نامه ای که برای اهالی رسانه ها ارسال شده است، این پوسته دارای رویداد ویژه ای در پکن خواهد بود که به نظر می‌رسد هسته آن اندروید ۵.۱.۱ باشد که علاوه بر سرعت و پایداری بیشتر، امکانات دیگری نیز داشت.

گفته می‌شود پرچمدار آینده شیائومی، Mi 5، اولین دستگاه اجرا کننده این رابط کاربری خواهد بود و به ترتیب برای نسل های قبلی نیز عرضه خواهد شد. متاسفانه جز یک دعوت نامه، اطلاعات دیگری از این رابط کاربری در دسترس نیست، اما مدتی پیش گمانه زنی هایی درباره این نسخه زده شد که به نظر نمی‌رسید معتبر باشد. به هر حال باید منتظر ماند و دید که چه خواهد شد.

[GSMArena]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....