حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۷ دلیل برای بهتر بودن فبلت‌ها نسبت به اسمارت‌فون‌های معمولی از زبان سامسونگ

نوشته

8 سال قبل | 16 دیدگاه | ترنجی

در لابلای انبوهی از شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون کهکشانی جدید سامسونگ، بالاخره این شرکت رسما تایید کرد که گلکسی نوت۵ در تاریخ ۱۵ آگوست(پنجشنبه ۲۲ مرداد) رسما رونمایی خواهد شد و حتی در تیزری تبلیغاتی صراحتا اشاره به حضور یک فبلت جدید در این مراسم داشت. گرچه هنوز این شرکت اشاره‌ی دقیقی به گلکسی نوت۵ نکرد و صرفا به کلمه فبلت بسنده کرد، اما همه بخوبی می‌دانند که منظور از فبلت سامسونگ، گلکسی نوت بعدی این شرکت است. اکنون کره‌ای با ذکر ۷ دلیل، استدال‌های خود را برای برتر بودن فبلت‌ها مطرح کرده‌اند که پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما باشید.

سامسونگ لیستی از دلایل برتر بودن فبلت‌ها را بر اسمارت‌فون‌های معمولی منتشر کرده که بدون شک آغاز کمپین تبلیغاتی این شرکت پیرامون گلکسی نوت۵ خواهد بود و احتمالا در روزهای آینده کلیپ‌ها و تبلیغات بیشتری را از سوی این شرکت برای سوگلی جدید خود شاهد خواهیم بود. عنوان تبلیغ “۷ دلیل برای اینکه چرا بزرگتر بهتر است” می‌باشد و در آن به ذکر مزایای داشتن صفحه‌نمایشی بزرگ نسبت به نمونه‌های کوچکتر پرداخته شده است.

کره‌ای‌ها در تبلیغات متنوع برای فبلت‌های جدید خود زبان‌زد خاص و عام هستند و بارها با نزدیک‌تر شدن به تاریخ رونمایی این شرکت‌ها از محصولات جدید خود، شاهد بوده‌ایم که کارزارهای تبلیغاتی گسترده‌ای را به راه انداخته‌اند تا نشان دهند فبلت‌ها گجت‌هایی برای زندگی بهتر هستند. گرچه سامسونگ اولین شرکتی نبود که اسمارت‌فونی با صفحه‌نمایشی بزرگ عرضه کرد، اما بدون شک اولین نسل از گلکسی نوت که در سال ۲۰۱۱ روانه‌ی بازار شد را می‌توان پدر دنیای فبلت قلمداد کرد که برای اولین کاربران توانستند طعم واقعی یک صفحه‌نمایش بزرگ را بچشند.

این شرکت در وبسایت جدید تبلیغاتی خود اشاره می‌کند که چگونه یک فبلت می‌تواند در بهبود تجربه‌ی کار کاربران با اسمارت‌فون‌های خود تغییرات مثبتی ایجاد کند. در ویدیوی منتشر شده بر روی ۲ ویژگی مهم و کلیدی این دستگاه‌ها اشاره شده است؛ از طرفی چنین صفحه‌نمایش‌های بزرگی در تهیه‌ی عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت به کاربر کمک ویژه‌ای خواهد کرد وک همچنین آنها می‌توانند از نگاه کردن به فیلم‌های مورد علاقه‌ی خود بر روی چنین صفحات نمایش بزرگ و باکیفیتی لذت ببرند که این خود ۲ مزیت بزرگ در استفاده از اسمارت‌فون‌ها به حساب می‌آیند.

همچنین این شرکت در دلایل خود به کیفیت بالاتر بازی کردن بر روی چنین صفحات نمایشی تاکید دارد و اشاره می‌کند که میزان جزییات بهتری در چنین صفحاتی در دسترس خواهد بود.

مورد چهارم در دلایل سامسونگ به امکان مشاهده‌ی بهتر محتوا مانند مرور شبکه‌های اجتماعی در این صفحات نمایش است و کاربران می‌توانند کتاب‌های الکترونیکی را به شکلی بهتر در آنها مطالعه کنند.

پنجمین دلیل کره‌ای‌ها برای برتری فبلت به مشاهده‌ی راحت‌تر متن‌ها و بزرگنمایی بهتر آنها برمی‌گردد که در بخش‌های مختلف تجربه‌ی کار کردن با چنین گجت‌هایی می‌تواند ذهنیت بهتری را در ذهن کاربران ایجاد کند.

گرچه سامسونگ صراحتا در این ویدیوها به نام گلکسی نوت اشاره نکرد، اما ۲ ویژگی ششم و هفتم به وضوح به قابلیت‌های انحصاری سری نوت اشاره می‌کند یعنی جایی که استفاده از S-Pen به عنوان قلمی هوشمند می‌تواند برای کاربران حرفه‌ای بسیار مفید واقع شود. همچنین در هفتمین مورد امکان مشاهده‌ی همزمان ۲ نرم‌افزار در کنار هم و تجربه‌ای عالی در مولتی تسکینگ خود از دیگر مزایای فبلت‌ها برشمرده‌اند و ظاهرا برآورده نشدن انتظارات سامسونگ از گلکسی اس۶، این بار آنها را بر آن داشته که بر روی نوت۵ مانور دهند و تمامی توان خود را از هم اکنون بر روی این موضوع معطوف ساخته‌اند.

شما در رابطه با دلایل سامسونگ برای بهتر بودن فبلت‌ها نسبت به اسمارت‌فون‌های عادی چگونه فکر می‌کنید؟ آیا به نظر شما واقعا ۷ دلیل ذکر شده، می‌توانند به عنوان مزایای این گجت‌های پرکاربرد مطرح شوند؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Ahead-of-the-Galaxy-Note-5-unveiling-Samsung-shares-seven-reasons-why-phablets-are-better_id72283″ target=”blank” background=”#06a570″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aria.A97

و ترنجی ای که از صبح سایتش بالا نمیومد…. 😥

Aria.A97

نه بابا چه پوزشی :heart: سایت به این خوبی :yahoo:

بنده خودم مهاجم DDOS ام از صبح ۵۰ باری رفرش کردم فک کنم :yahoo: :yahoo:

Dr.iPhone

پویا pcwar یادته؟؟؟ یادش یخیر :scratch: :scratch:

amir_narimanpour

خخخ ا صب تا ظهر هی اومدم زدم ترنجی بالا نمیومد خخخ چقد فوش دادم به مخابرات خوزستان 🙂 🙂 🙂
بعد ساعت چهار پنج بعد از ظهر یه جا دیگ رو سرچ کردم دیدم اومد بالا
کلا این روزا سایت سروراش ضعیییییف بود بالا به زور میومد

REZA

منم خوزستانم.
تازه ترنجی امروز خراب شده بود!
دو سه روز بود گوگل اصن بالا نمیومد.از “بینگ”استفاده میکردم.
اینستاگرام هم که اصن عکساش لود نمیشد واسم.
ترنجی هم که خراب شد خواستم زنگ بزنم به ۲۰۲۰ که دیدم مشغوله!!!! :wacko:
ولی از عصر کامل مشکلم رفع شد.دیگه از مخابرات خسته شدم :negative: مجبورم

m.s

درود
وجود یک فبلت در کنار یک اسمارتفون خوبه ولی بتنهایی میتونه کاملا آزار دهنده باشه فقط کافیه ی صبح بارونی سرد ساعت ۶ صبح بخوای شماره راننده سرویستو سرچ کنی و نتونی بموقع بگیریش و از سرویست جا بمونی اون فبلتو با تمام خوبیاش دلت میخواد بکوبی تو دیوار!!!
بنظرم اسمات فون برای اقایون مناسب تره چه تو حملش که تو جیب حسابی اعصاب خورد کن هست و چه کار کردن با یک دست کلا به مشکل میخوری هرچند که این مشکل تو اسمارت فونهای الانم با این سایزی که پیدا کردن کماکان هست ولی باز قابل تحملتره
دقیقا پارسال زمستون این مساله اتفاق افتاد و از اونجایی که محل کارم فاصله ی زیادی با خونه داره و فوق العاده هم بد مسیره حسابی از نوت ۳ متنفر شده بودم البته مشکل سایز بزرگش چند وقتی بود درگیرش بودم ولی در کنار ی اسمارت فون عالیه و مواقعی که مشکل حمل و نقل و استفاده از یک دست با گوشی آزارت نمیده میتونی حسابی ازش لذت ببری :rose:

Saeid.smxo

من که نوت ۴ دارم برای استفاده از یکدست همونطور که میدونید یه حرکت رفت و برگشتی میزنم و کل صفحه کاربری کوچیک میشه و اونطوری با یکدست کار میکنم.
نمیدونم برای نوت ۳ هم این قابلیت ریلیز شده یا نه!

alanda

دوست عزیز این قابلیت اصن با نوت ۳ شروع بکار کرد!

Saeid.smxo

دوستان امیدوارم که اینفرارد نو نوت ۵ حذف نشه. چون من خیلی بهش وابسته شدم و دچار شوک بزرگی میشم :wacko:
تو عکسهایی که اومده متاسفانه جاش دیده نمیشه :unsure:

Ari khan

فبلت فقط نوت و دیگر هیچ!!! :yahoo:

Rabbit

یک گوشی با نمایشگر بزرگ و باطری عالی و یک دوربین فوق پیشرفته این قطعا گوشی خواهد بود که من در آینده از سونی میخوام اگر روش قلم نداشت خیالی نیس ولی دوست دارم تاچش با مداد هم کار کنه مث زد اولترا کلا ایده فبلت بهترین ایده سامسونگ بود دمش گرم

chalton

.

chalton

..

chalton

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...