حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید آبنبات‌چوبی هم‌اکنون بر روی ۱۸٫۱ درصد از دستگاه‌های اندرویدی نصب‌شده است

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

آخرین آمارهای منتشرشده از نسخه‌های مختلف اندروید نشان می‌دهند که درحال حاضر اندروید ۵٫۰ بر روی ۱۵٫۵ درصد از دستگاه‌های اندرویدی نصب‌شده است و تنها ۲٫۶ درصد از دستگاه‌های اندرویدی به اندروید ۵٫۱ مجهزشده‌اند. اندروید آبنبات‌چوبی اکنون بر روی ۱۸٫۱ درصد از دستگاه‌های اندرویدی نصب‌شده است که یک افزایش ۵٫۷ درصدی نسبت به ماه پیش محسوب می‌شود. دستگاه‌هایی که از اندروید ۴٫۴ کیت‌کت استفاده می‌‎کنند، تنها ۰٫۱ درصد نسبت به ماه پیش افزایش‌ داشته‌اند و اکنون ۳۹٫۳ درصد از دستگاه‌های اندرویدی از این نسخه استفاده می‌کنند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

18.1-of-Android-devices-are-running-Lollipop.jpg

اندروید ۴٫۱ تا ۴٫۳ آبنبات‌‌ژله‌ای (Jelly Been) نیز بر روی ۳۳٫۶ درصد از دستگاه‌های اندروید نصب‌شده است و بعد از آن، اندروید نان زنجبیلی (Gingerbread) در رتبه‌ی چهارم قرار دارد. اندروید ۲٫۳٫۳ تا اندروید ۲٫۳٫۷ هنوز هم بر روی ۴٫۶ درصد از گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی نصب‌شده‌اند. بستنی ساندویچی یا Ice Cream Sandwich (اندروید ۴٫۰٫۳ و اندروید ۴٫۰٫۴ بر روی ۴٫۱ درصد) و ماست یخی یا Froyo (اندروید ۲٫۲ بر روی ۳ درصد) در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

18.1-of-Android-devices-are-running-Lollipop2.jpg

این داده از بازدیدکنندگان فروشگاه گوگل پلی در طول یک دوره هفت روزه که امروز به پایان رسید، به دست‌آمده است. ۵ سال پیش بود که اندروید Froyo برای اسمارت‌فون‌های اندرویدی منتشرشده بود اما اکنون تنها ۰٫۳ درصد از دستگاه‌های اندرویدی از این نسخه استفاده می‌کنند. قطعا ماه بعد، باید شاهد افزایش سهم اندروید آبنبات‎‌چوبی و نزدیک‌شدن آن به اندروید کیت‌کت باشیم. در این ماه نیز گوشی‌های اندرویدی جدید که با اندروید ۵٫۱ عرضه می‌شوند، به افزایش آمار اندروید آبنبات‌چوبی کمک خواهد کرد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Lollipop-Android-5.0-5.1-is-now-installed-on-18.1-of-Android-devices_id72268″ target=”blank” background=”#06a570″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

دوستان بی ربطه ولی یه راهنمایی می خواستم .

می خوام یه تبلت بخرم . نمی خوام هزینه الکی کنم . تو دیجی کالا دیدم یه تبلت الجی نسبت به قیمتش بهترین گزینه هست نسبت به تمام چیزایی که دیدم .البته با تخفیف ویژه دیجی کالا… تبلت LG G Pad 7.0 – 8GB

خوش حال میشم اگه نظری دارین بگین ؟ انتخاب خوبیه ؟

Nfs

به نظر من تبلت های دیگه هم برو ببین مثل z4 تبلت سامسونگ با ipad air 2 اینا هم گزینه های خوبی هستن

reza.tech

عزیز اگه میتونی LG G PAD 8.3 بگیر نسبت به قیمتش عالی یه :rose: :rose: :rose:

chalton

chalton

..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی