حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوسان قیمت خودروهای وارداتی تا حدود ۲۰ درصد [بروزرسانی]

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

کاظم محمدی نیکخواه افزود : هم اکنون قیمت برخی از خودروهای داخلی پلاک شده همانند اغلب خودروهای  دوگانه سوز در بازار ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان زیر قیمت مصوب کارخانه خرید و فروش می شوند.

وی تصریح کرد : البته فروش نقد و اقساط برخی از شرکت های خودروساز داخلی باعث بهبود اندک در شرایط بازار خودرو شده است. وی همچنین به وضعیت بازار وارداتی ها و نگرانی جدی در بازار معاملات این خودروها پرداخت و اظهار داشت : بازار خودروهای وارداتی  و اغلب زیر ۱۰۰ میلیون تومان تا حدودی مناسب و از کمی مشتری برخوردار است اما اغلب خودروهای وارداتی بالای ۱۰۰ میلیون تومان اصلا شرایط خوبی نداسته و هیچ تحرک و خرید و فروشی در بازار این خودروها صورت نمی گیرد.

وی تاکید کرد : در شرایط فعلی و رکود حاکم بر بازار ، گاها قیمت برخی از خودروهای وارداتی تا حدود ۲۰ درصد زیر قیمت معامله می شود. وی اظهار داشت : پیش بینی می شود ظرف یکی دو هفته آینده بازار خودرو شرایط بهتری یافته و کمی رونق به بازار بازگردد.

وی همچنین به بازار خودروهای چینی و تخفبفات بسیار این خودروها اشاره کرد و گفت : بسیاری از این شرکتها از ترس از دست دادن بازار ، هم اکنون این خودروها را با تخفیفات چند میلیونی و شرایط فروش ویژه به بازار عرضه کرده اند که این امر طبعا تا حدودی بر بازار داخلی ها تاثیر گذاشته است.

این فعال بازار خودرو خاطر نشان کرد : ورود مدل های جدید ظرف چند ماه اینده به بازار صاحبان خودروهای وارداتی را ناگزیر به فروش خودروهای مدل ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به زیر قیمت نموده است.

بروزرسانی

تیتر این مطلب عوض شد. لازم به ذکر است که تیتر از منبع گرفته شده بود.

 [button url=”http://www.machinemag.ir/News.aspx?ID=6920″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]machinemag[/button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

یعنی میشه منم یه ماشین سوار شم؟؟؟اخه تا حالا داشتیم سوار یه تیکه اهن میشدیم که ۴ تا چرخ داشت :wacko: که ساخت ایران بود!!خیلی دلم میخواد یه ماشین خارجی خوب بخریم.گرون نه ئلی یه چیز که کیفیت داشته باشه

اقایون ترنجی حس میکنم اگه شکلک خنده اضافه کنید خیلی خوبه.

no bias

ای گفتی. :good:

HM-R O Y A L

نمیدونم اونهایی که چند سال پیش سر سه برابر شدن نرخ دلار و افزایش قیمت زمین و ملک و… یا خودروی وارداتی که داشتند و بعدا” افزایش قیمت پیدا کردند …. خلاصه سر همین قضایا یه سری ها یک شبه میلیاردر شدن ، بعد از رفع تحریمها و نرمال شدن نرخ ها و ارزش دلار و پایین آمدن قیمت زمین و… حاضرند دارایی خود را سه برابر یا بیشتر از دست بدهند !!؟

Mist

تیتر میگه ۲۰% متن میگه گاها؟
نکنید اینکارارو عزیزان من.
یکی تیترو میبینه میره میگه قیمت ماشین ۲۰% کاهش پیدا کرده.

ariae

یعنی واقعا این خبر صحت داره؟ نویسنده محترم خودتون یک بار تیتر خبر رو بخونید ، کجای متن به این قضیه اشاره شده؟؟ کجا گفته کاهش یافت…واقعا عجیبه .. این وضع خبر رسانی صحیح نیست

ariae

اون سایت منبع هم اشتباه کرده.. خودتون قضاوت کنید… اصلا ناراحت شدم من..

shahab_m

یه ماشین چینی فک کنم جیلی جک یه همچین چیزایی هفته پیش ٢۶ میلیون!!! تخفیف گذاشته!!! دیگه قضاوت با خودتون!! 🙁 :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....