حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکسپریا سی ۵ الترا و اکسپریا ام ۵ به صورت رسمی معرفی شدند؛ سونی بهترین‌های خود را جمع کرد

نوشته

8 سال قبل | 117 دیدگاه | ترنجی

بیانیه‌رسمی: امروز با معرفی Xperia C5 Ultra و Xperia M5 از دو تلفن هوشمند جدید افزوده شده به طیف دستگاه‌های خارق‌العاده‌اش، رونمایی کرد. این محصولات که پیشرفت‌هایی در دوربین، طراحی، باتری و عملکرد را ارائه می‌کنند، توانایی Sony در راهبری بازار تلفن‌های هوشمند را تقویت می‌کنند. تونی مک‌نالتی، معاون مدیریت کسب‌وکار محصولات ردهٔ مقرون‌به‌صرفه در Sony Mobile Communications گفت: «ما از ارائهٔ دو محصول جدید که پیشرفت‌های Sony در فناوری دوربین را برجسته می‌کنند، خرسندیم.» وی افزود: «ما درک می‌کنیم که قابلیت‌های دوربین برای کاربران تلفن‌های هوشمند مهم‌ هستند برای همین اطمینان حاصل کردیم که درخشش دوربین فعلی Sony بار دیگر در Xperia C5 Ultra و Xperia M5 بدون چشم‌پوشی از سایر قابلیت‌ها در طراحی و عملکرد، فزونی یابد.»

Xperia C5 Ultra- تلفن هوشمند PROselfie کاملاً جدید با دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و نمایشگر نوآورانهٔ تقریباً بدون حاشیهٔ ۶ اینچی Full HD

Sony Mobile با عرضهٔ Xperia C3 پیشتاز برآورده ساختن نیازهای نسل دیجیتال با ارائهٔ PROselfie بوده است. Xperia C5 Ultra نخستین دستگاه در صنعت تلفن‌های هوشمند است که از دوربین دوقلوی ۱۳ مگاپیکسلی پشت و جلو بهره می‌گیرد و تصاویر شگفت‌‌آوری با وضوح بالا ارائه می‌کند. چه در حال عکس‌برداری از منظره‌ای خارق‌العاده باشید یا سلفی گرفتن با دوستان، عکس‌هایتان همیشه با کیفیت فوق‌العاده واضح ثبت می‌شوند.

هر دو دوربین از فناوری های متعلق به Sony  بهره می برند. فناوری‌هایی چون حسگر پیشتاز Exmor RS™،  HDR برای عکس و ویدیو و حالت از‌پیش تنظیم‌شدهٔ تشخیص صحنهٔ خودکار که به‌منظور ارائهٔ بهترین نتایج در هر بار،  تنظیمات را به‌طور خودکار تجزیه‌وتحلیل و تنظیم می‌کند.

عکس‌های سلفی هم با وجود Selfie Flash جدید Sony ارتقا یافته‌اند. این فلاش که دوربین جلو را تحت پوشش قرار می‌دهد، برای حصول اطمینان از اینکه همهٔ زیبایی‌های تصویر شما ثبت می‌شود، بخش‌های بیشتری از قاب تصویر را روشن می‌کند.

16_C5_Ultra_MINT_SELFIE_STICK

لنز زاویه‌عریض ۲۲ میلی‌متری این دستگاه بدین معناست که می‌توانید چیزهای بیشتری را در قاب تصویر بگنجانید. با مجموعهٔ گسترده‌ای از برنامه‌های قابل دانلود دوربین سلفی، خلاقیت خود را رها کنید.

Xperia C5 Ultra با نمایشگر بزرگش که برای خلق نمایشگری تقریباً بدون حاشیه با لبه‌های بسیار نازک، تکمیل شده‌است، تجربهٔ مشاهدهٔ با کیفیت بالا را ارائه می‌کند. این نمایشگر بزرگ ۶ اینچی Full HD با قابلیت IPS مجهز به Mobile BRAVIA® Engine 2، فناوری تلویزیون Sony، است که شما را قادر می‌سازد تا از عکس‌ها و ویدیوهایتان با ظریف‌ترین جزئیات لذت ببرید. قابلیت استفادهٔ یک‌دستی هم برای کمک به شما برای استفادهٔ آسان از دستگاه در دسترس است که گزینه‌هایی هم برای کاربران راست‌دست و هم چپ‌دست دارد.

Xperia C5 Ultra با فریم آلومینیومی و سه رنگ مشکی، سفید و سبز نعنایی ملایم طراحی ممتازی را ارائه می‌کند و در عین حال به شما اجازه می‌دهد سبک شخصی خودتان را جلوه‌گر سازید. این تلفن هوشمند، شیک و برازنده بوده و به‌هنگام در دست گرفتن حس راحتی دارد و به همان اندازه که زیباست حس خوبی هم دارد.

02_C5_Ultra_Group_White

به لطف پردازشگر ۶۴ بیتی هشت‌هسته‌ای ۱٫۷ گیگاهرتزی، ۲ گیگابایت رم و پشتیبانی از شبکه‌های نسل چهارم برای تجربهٔ کاربری سریع، عملکرد این دستگاه تضمین شده است. با اطمینان تا دو روز ماندگاری باتری(۱) و تا ۷ ساعت و ۴۷ دقیقه(۲) بازپخش ویدیو، دیگر لازم نیست نگران تمام شدن باتری در لحظه‌های مهم باشید.  علاوه بر این حالت Ultra STAMINA برای حصول اطمینان از اینکه باتری با مؤثرترین شکل ممکن مورد استفاده قرار می‌گیرد، مصرف باتری را بیش از پیش بهینه می‌نماید.

Xperia M5- درخشش دوربین Sony درون کالبد طراحی ممتاز و ضدآب(۳)

پس از موفقیت Xperia M4 Aqua در بالا بردن استانداردها و انتظارات و تعریف «فوق میان‌رده» با پیشتازی‌اش در دوربین، Xperia M5 دوربین پشتی ۲۱٫۵ مگاپیکسلی حتی تأثیرگذارتری دارد که به شما اجازه می‌دهد لحظات خارق‌العاده را همانند یک حرفه‌ای به تصویر بکشید. هنگامی که نمی‌توانید به اندازهٔ کافی به سوژه نزدیک شوید، بزرگ‌نمایی تصویر واضح ۵ برابر به شما اجازه می‌دهد بدون از دست دادن کیفیت به سوژه نزدیک شوید.

برخی اوقات تنها یک شانس برای گرفتن عکس درست دارید. Xperia M5 با فوکوس خودکار ترکیبی ۰٫۲۵ ثانیه‌ای، عکس‌برداری با فوکوس خودکار سریع و دقیق را ارائه می‌کند بنابراین می‌توانید هر لحظه را به‌محض وقوع ثبت کنید. فناوری جدید فوکوس خودکار ترکیبی، هم تشخیص مرحله‌ای فوکوس خودکار و هم  تشخیص کنتراست فوکوس خودکار را در بر گرفته است و از نظر سرعت در این صنعت پیشتاز است.

Xperia M5  با توانایی ضبط ویدیو با کیفیت ۴K و عملکرد دوربین‌های دیجیتال جمع‌وجور را ارائه می‌کند. نتیجهٔ آن تصاویر واضح، شفاف و روشن در هر بار تصویربرداری است.

درخشش دوربین Sony در همین‌جا پایان نمی‌یابد. Xperia M5 به «دوربین سلفی» قدرتمند ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است که آن هم دارای فوکوس خودکار و ضبط ویدیو با کیفیت HD است. بنابراین میتوانید سلفی‌های نابی برای به اشتراک‌گذاشتن با دوستان و اعضای خانواده بگیرید.

18_M5_GOLD_PIU_LIFESTYLE

علاوه بر این مجموعهٔ‌ برنامه‌های دوربین شامل چهره در تصویر، ماسک واقعیت‌افزوده و Style portrait ، سلفی‌هایتان را به سطح بالاتری ارتقاء می‌دهند.

به لطف نمایشگر واضح، روشن و زندهٔ ۵ اینچی Full HD سرگرمی‌های Sony دلخواهتان به‌معنای واقعی جان می‌گیرند. Mobile BRAVIA® Engine 2 وضوح و کنتراست ارتقاءیافته‌ای را برای تجربهٔ تماشای همه‌جانبه به شما ارائه می‌کند و IPS از امکان تماشا از هر زاویه‌ و هر گوشه‌ای با رنگ‌های دقیق اطمینان می‌دهد.

Xperia M5 که همانند دستگاه‌های پرچم‌دار ما بی‌همتاست، ضدآب بوده و در برابر گردوغبار نفوذناپذیر است(۳) و همچنین برای افزایش راحتی و شارژ آسان به درگاه USB بدون درپوش مجهز شده است. بنابراین می‌توانید از آن، هم در روزهای بارانی وهم در روزهای آفتابی در هر کجا که باشید، استفاده کنید.

Xperia M5 برای داشتن ظاهری زیبا و بی‌نقص در تمامی جهات، از طراحی متمایز Sony با سبک OmniBalance با پرداخت ممتاز و شیک شیشه‌ای در هر دو طرف، بهره می‌گیرد. این تلفن هوشمند همچنین به‌منظور محافظت در برابر ضربه برای دوام طراحی شده و دارای گوشه‌هایی از جنس فولاد ضدزنگ است.

15_M5_white_group

Xperia M5 یک باتری بزرگ ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در خود جای داده است که تا دو روز شارژ نگه‌می‌دارد(۱). بنابراین دیگر نگران شارژکردن هر روز تلفنتان نباشید. پردازشگر تأثیرگذار ۶۴ بیتی ۲ گیگاهرتزی هشت‌هسته‌ای MediaTek Helio X10 با ۳ گیگابایت رم برای بهینه‌کردن ماندگاری باتری‌تان عملکرد و سرعت شگفت‌آوری را ارائه می‌کند. علاوه بر این، برای دانلود سریع محتوای صوتی و تصویری اتصال فوق‌سریع ۴G امکان‌پذیر شده است.

هم Xperia C5 Ultra و هم Xperia M5 امکان افزایش حافظه تا ۲۰۰ گیگابایت با کارت‌های USD را داشته و در دو مدل تک‌سیم‌کارته و دوسیم‌کارته عرضه می‌شوند. Xperia C5 Ultra و Xperia M5 از نیمهٔ اوت در بازارهای منتخب در دسترس خواهند بود.

اشتراک در
اطلاع از
117 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
str011

فوق العاده

Ali SONY

این m5 خودش یه پا پرچمداره ایول خوشم اومد!
نتیجه میگیریم z5 چیزی فراتر از این حرفاست!
که صد در صد مشخصاتش این میشه
صفحه QHD
رم ۴
CPU S820
صفحه ۵٫۵
دوربین صد در صد با سنسور قوی تر مثل سنسور منحنی یا اون سنسور که فریم خیلی بالا ثبت میکرد
و….
یک گوشی فوق العاده

Ali SONY

صد البته OIS هم تو Z5 داریم
با آمپیلی فایر داخلی
یعنی Z5 یه غول بی شاخ و دمی میشه برا خودش و همه رو به خاک و خون میکشه
امسال سال سونی میشه و دوباره میشه سونی قدر قبل :heart: :yahoo:

Moazez

اوه قلبم. سونی نابود کردی هرجی گوشی تو بازار بودو با این میانرده. فوق العاده ای. خاطرات خوش اسطوره sp تکرار میشود. دیگه ما با z3+ نمیایم تو بحثها. با m5 میایم. چه شود z5 کبیر
ضخامت m5 بالای ۷ میلیمتر نیست. دوربینم که دیگه رفت صدر با imx230. وقتی میانرده imx230 روشه دیگه بالارده سنسور منحنی یا سنسور جدیدتری داره. سونی انتظارات مارو از z5 خیلی برد بالا

احمد

تا وقتی که سونی یه دستی به طراحی بی نظیر ولی تکراریش نکشه و اسنپدراگون۸۱۰ رو کنار نذاره و دوربینش تو حالت اوتومات ۸ بمونه سونی محکوم به شکسته

h26m76

منم موافقتم
تو این دو گوشی ۸۱۰ رو کنار گذاشته
دروبین ها رو بهتر کرد
و تو طراحی بخصوص تو سی ۵ پیشرفت زیادی کرده
حالا محکوم به پیروزی :yes:

احمد

من این گوشیارو منظورم نبود در جواب دوستمون گفتم که از زد۵ میگفت

Moazez

دوربینش که با همون ۸ مگاپیکسل پوست همرو کند ولی قبول دارم باید اتوماتیک بشه حداکثر رزولویشن، طراحی هم وقتی این طراحی زیبا سپرده میشه به میانرده یعنی برای پرچمدار میخواد طراحی جدید رو کنه و پردازنده هم s810 هم اگه باشه ولی عملکردش بی نقص باشه هیچ حرفی توش نیست ولی امیدورام از x20 یا s820 استفاده کنه

رضا (z best)

همه چیز فوق العاده

Mist

دیزایر آی اچ تی سی قبل از این دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی داشته. اولین نیست این دوربین.
اصلا قصد تیکه و توهین ندارم اما الان اون عزیزانی که از طراحی سامسونگ و اچ تی سی ایراد میگیرند. از زد وان تاحالا عکس کنی با یه حالت بذاری کنار هم در رنگ مشکی نمیشه تشخیص داد چی به چیه.
ضمن اینکه بخاطر عدم دانش سونی در زمینه خروجی تصاویر و نداشتن الگوریتم پردازش قوی فرقی نداره از چپه سنسوری استفاده بشه نتیجه عالی درنمیاد.
و در آخرمدیا تک.

حسته نیاشی برادر….

i_love_quality

برادر من مگه همین سونی توی دو سه سایت ایرانی کابران برترین دوربین انتخابش نکردن؟!
دیگه این حرفا رو نزنید که الگوریتم پردازش خوب نیست و…

همین اچ تی سی که حرفش رو میزنید ۲۰ مگاپیکسل زد امتیازش حدود ۶۵ شد ولی سونی ۸۲!

Moazez

امتیازش از z هم کمتر شد m9

raminrx7

اگه امتیاز رو در نظر بگیریم ک اس۶ اوله دوست عزیز

Moazez

ولی رامین جان آخه انقدرم کم میشه امتیاز؟!!!

raminrx7

m9 رو که اصلا من جز گوشی حساب نمیکنم چه برسه که امتیازشو در نظر بگیرم

HEDAYAT

امتیاز Xperia z3 plus فکر کنم بخاطر امتیاز کم در فیلم برداری اینطور هست
چون نویز واقعا در شب زیاد هست(البته نه به حدی که جزعیات محو شوند)

Moazez

هدایت جان از دوربین z3+ فقط دو نمره کم کرده بخاطر یه کوچولو مات بودن گوشه ها که البته خودشم گفته این با آپدیت قابل حله. یعنی باید ۸۴ میشد اگه این یه کوچولورو نداشت

Moazez

این mist کر کر خندست. کلا اط از نظر این تو دنیا هیچکس حالیش نیست فقط این حالیشه. خود کنون و نکون جرات نمیکنن بگن اط سونی بهتریم این میگه من بیشتر از سونی میدونم.خخخخخخخخ. لامصب مواد چیکارا که نمیکنه

h26m76

من هر دو تا شو میخوام :heart:

h26m76

همین الان عکس سی ۵ سبز رو تو سایت اکسپریان دیدم واقعا فوق العاده

i_love_quality

این M5 بنظرم فوق العاده میفروشه چون نسبت به قیمتش فوق العاده است
چیپ ست بسیار عالی
دوربین عقب و جلوی تقریبا بی همتا
طراحی زیبا
و…

تازه مردم چین خیلی به رنگ طلایی علاقه دارن این گوشی هم رنگ طلایی داره و فروشش خیلی بهتر میشه
من که هر کس گوشی بخواد M5 و C5 رو پیشنهاد میکنم

raminrx7

به نظرم دوربین جلوش یکم زیادی میزنه تو ذوق :yes:
یکی از دوستان که فتوشاپ کار میکنه لطف کنه دوربین جلوش رو کوچیک کنه ببینیم قشنگ میشه گوشی!

Moazez

نه اتفاقا داره با زبون بی زبونی میگه من دوربین جلوی غولی دارم و سلفی بازا بیان جلو

raminrx7

من نگفتم دوربین بدی داره!
میگم طراحیشو خراب کرده از نظر من

Moazez

حس حرفه ای بودن منتقل میکنه خراب نکرده.مثل البته اون حلقه دور لنزو با صفحه نمایش یکدست میکرد قشنگتر میشد

✰ BARDIYA ✰

این گوشی در یک کلام محشرررررررررره :rose: :rose:
همه مشخصاتش فوق العادست بهترین میان رده سال که تا چند سال دیگه M5 عمرااااا ببتونه رقیبی داشته باشه توی دوربین!!! :yahoo:
یک غول به تمام معنا مشخصاتش از تمام پرچمدار های امسال بالاتره فقط دوربینش همه گوشی ها رو لوله میکنه دیگه بقیه امکانات بماند :yahoo:
ایول سونی دمت گرم بی صبرانه منتظر Z5 هستم تا شاهکار قرنو ببینم :yahoo:
واقعا دیگه باید گفت Sony make.believe :heart:

Moazez

از رویا تا واقعیت برای سونی فقط به اندازه یک نقطه فاصله هست. همین الان دوتا برای خانواده خودم پیش خرید میکنم. دوستان جایی هست بشه گوشیهای سونیرو پیش خرید کرد؟!!

Behzad 1280

آره خداییش منم باهات هم عقیده هستم، از رویا تا واقعیت فقط یک نقطه !
فقط نمیدونم چرا سونی موبایل داره اینهمه ضرر میده هر سال و اینقدر طرفدارای خودشو از دست میده،
چرا سهمش از بازار موبایل سال به سال کمتر میشه و سامسونگ و اپل اینجور پیشتاز هستن،
چرا نمیتونه درست تشخیص بده که کاربرها چی میخوان و انتظاراتشون چیه،
چرا طرفدارهاش اینقدر متعصب و بی منطق و رویاپرداز هستن،
چرا …
چرا عایا ؟

منم بی صبرانه منتظرم سونی یه گوشی خوب و قابل رقابت بده بیرون که انتظاراتم رو برآورده کنه و بعد از سالها نخوام به یه برند دیگه کوچ کنم …
سونی برای من یه عادته خوشبختانه یا متاسفانه !!!

:rose:

Ali.R

بهزاد جان کم بودن تعداد سونی بازا مهم نیس ،چون فقط حرفه ایا سونی انتخاب میکنن:)) یکی اینا خاص و حرفه این و یکی وینفونیا :))جفتشون هم عشق منن:)

i_love_quality

پس نه اینایی که نمیدونن گوشی چیه سامسونگ و هواوی میخرن حرفه این…

فقط من یک نفر رو میشناسم یک گوشی اندروید آشغال داشت من بهش یک سونی پیشنهاد دادم واقعا سرعتش عالی بود من خودم تستش نکرده بودم وشگفت زده شدم بعد آپدیت زیاد میومد واسش این طرف هم ٱپدیت میکرد و بعضا باگ های کوچیکی داشت حالا هواوی داره هر کس هم گوشی میخواد بهشون الجی و هواوی رو پیشنهاد میده… میگم سونی از همه بهتره میگه نه سونی هنگیه و سونی آپدیت زیاد واسش میاد…
میگه حتما یک مشکلی داره که آپدیت واسش میاد…
همون موقع بود که من سرم رو کوبیدم به دیوار…

برادر من اولا شما یک گوشی دو هسته ای و نسبتا ضعیف داشتید الان چهار هسته ای با رم ۲ گیگ! معلومه که قابل مقایسه نیستن! در ضمن من خودم قبلا یک گوشی ضعیفتر از گوشی این دوستمون از سونی داشتم هیچ وقت هنگ نمیکرد واقعا.. فقط این آخرا برنامه ها دیر باز میشدن و کند شده بود ولی هنگ کردنی که براش نیاز باشه ریست بکنی اصلا نداشت!! سایت های ویروسی میرن ویروس میگیره گوشیشون بعد به سونی بدبخت گیز میدن
هیچ کس هم نیست بگه بابا آپدیت دادن مزیته نه عیب! گوشی جدیدت یک دفعه هم آپدیت نیومده براش عیبه نه مزیت!!

بگذریم واقعا بعضی دوستان اعصاب آدم رو خورد میکنن.. 🙁

Moazez

جواب سوال تو در یک جمله نهفته هست. تعداد آدمهای حرفه ای در دنیا خیلی کمه درست به اندازه فروشی که سونی داره.

REZA

در جواب Ali.R بگم که سونی داشتن و وین فون داشتن دلیل بر حرفه ای بودن نیس.بیا پیش من تا نشونت بدم چن نفر بخاطر ضد اب بودن سونی خریدنش و الان پشیمونن.یکی از دوستام اکسپریا زد داشت همون موقع که خریدش بم گفت دوربینش انگار تاریکه!منم گداشتمش جفت گوشی خودم (ام۷) با اینکه دوربین قوی نداره ولی اون تعجب کرد اصن باورش نشد.الانم دنبال مشتری میگرده .
حالا می خوای چن نفر و بگم که حرفه ای هستن ولی گوشی هایی مث ایفون یا برندای دیگه دستشونه؟
من زد ۲ و زد ۳ رو دوس دارم . چن بار باشون کار کردم طوری نبودن که برتری های زیادب داشته باشن نسبت به بقیه.من اصن از این بچه بازی هایی که بعضیا در میارن و میگن فن فلان کمپانی هستم خوشم نمیاد.خودمم قبلا سونی داشتم.

Ali.R

یه بار نظر من و پاسخی که اون دونفر دادن رو بخون منظورم رو متوجه میشی:)
از اون لحاظ گفتم 😀

Sina Saffarian

این نظرات عجیب آقای معزز ریشه در تعصب بی مورد ایشون روی برند سونی داره.
درسته منم قبول دارم سونی شرکت خیلی مطرحیه ولی دیگه نه اینطور . بالاتر نظر دادن که : “دوربینش که با همون ۸ مگاپیکسل پوست همرو کند” !!!
باز اگه LG G4 بود، میگفتیم یه چیزی برای ارائه داره، اگه One Plus Two ادعا میکرد، میگفتیم توی عمل پا به پای S6 و G4 و iphone 6 داره میاد و بعضی جاها حتی بهتر هم نشون داده.
آقای معزز جان درسته توی دوربین های فیلمبرداری حرفه ای، سونی تقریباً اول ـه ولی دلیل نمیشه بقیه جاها هم اول باشه. جای دیگه شما بهترین DSLR رو سونی میدونستید. از بهترین عکاس های ایران بپرسید سونی بهتره یا نیکون یا کنون، اصلاً سونی رو پیشنهاد نمیکنن.

REZA

sinaبات موافقم.سونی یه سرکت بزرگ و عالیه.ولی نه اینکه هر گوشی میاد اینا بیان بگن وااای ووووی سونی تمام برند هارو نابود کرد!!
این اقایی که اسمش و بردی هم منم تو اون پست دیدم.واقعا من خودم از دوربین عکاسی زیاد سر در نمی اوردم ولی از حرفه ایا که پرسیدم تو بم گفتن کنون یا نیکون .من الان کنون دارم.سونی تو بخش موبایل واقعا داره ضعیف عمل میکنه مخصوصا ت. طراحیه بدنه.
نمیگم زشته ولی شایسته سونی نیست.
در موردن این دوتا گوشی توی پست بگم که مشخصات فوق العاده ای دارن.ولی طراحیش هنوز همونه .

Askari

دوربین +z3 بده؟!!
کنون و نیکون از dslr های سونی ببهتره؟!!
طراحی سری z شایسته نیست؟!!
خدایی باید به عقلتون شک کرد قشنگ برعکس گفتین :wacko:

Moazez

خدا به تملمی جاهلان یه عقل ی عنایت کنه. قدرت سونی m5 رو میبیند و ایمان نمیارید؟!! میتونید دوتا برتری فقط از s6 نسبت به m5 بگید؟!!!! خخخخخخ پرچمدارشون زیر میانرده ماشت چقدرم اعتماد بنفس دارن

Ali.R

آمین !
فرکانس هسته های سی پو یوی c5 که هر هشتا ۲٫۲ghz ولی اس۶ نصفش ۲٫۱ و نصفش ۱٫۴ !!!
پردازنده گرافیک سی۵ g6200 ه که هم از لحاظ عدد از t760 بهتره و هم حرف t از g پایین تره !
دوربینش که ۲۱٫۵ در مقابل ۱۶ مگاپیکسل
فاصله کانونی دوربین ۲٫۲ هستش که خیلی از ۱٫۹ اس۶ بهتره
آیا واقعا نمیخواید ایمان بیارید؟؟؟
این نشانه ها کافی نیستن؟؟؟

#مقایسه #حرفه_ای #خاص #pro

Ali.R

مرسی،،خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه
راستی اگه جایی اشتباه کردم بگو…بالاخره دارم پیش استاد و lordخودم درس پس میدم

NOTE99

.R
نخوره به سقف

alireza-asol

چه عجب سونی بیخیال imx220 شد. خداییش خیلی بده که گوشیایی مثل honor 7 و letv 1 max و … imx 230 دارن ولی z3+ هنوز سنسور imx220 .
به نظرم الان تنها مشکل سونی نداشتن ois و رابط کاریری دوربینه. چرا اتوماتیک یاید ۸ باشه؟
اگه بتونه یه رابط کاربری مثل g4 بسازه با همون امکانات عالی میشه

Moazez

عزیزم imx220 دیگه نهایت قدرت خودشو در z3+ نشون داد وبعنوان بهترین دوربیندهمه جا درخشید. وقتش بود imx230 بیاد رو کار برای میانرده های سونی و سنسوری بسیار قویتر در z5 استفاده خواهد شد. یک سنسور اختصاصی.

mohamad_king SONY 1

دوستان من هشدار داده بودم که وای به روزی که سونی این غول بزرگ دوباره از خواب بیدار شه. :yes: B-)
بیصبرانه منتظرم ببینم اگه این میان ردست زد ۵ قراره چی بشهههه :wacko: :wacko: :wacko: :unsure: :yahoo:

Behzad 1280

هشدار داده بودی ؟
:scratch:
الان ما باید چکار کنیم عایا ؟
:scratch:

mohamad_king SONY 1

منظورم به شرکت های کره ای …… دوست عزیز :good:

Dr.Zed

پناه بگیر

i_love_quality

پناه بگیر… 🙂 ایول کلی خندیدم :-))

REZA

مگه با کسی مشکل یا پدر کشتکی داری که میگی هشدار میدم!!!؟؟

babak note

سلام اینجا تهران ساعت ۱۱:۳۸ دقیقه.امروز سونی تعریف جدیدی از میان رده به من نشون داد.بنظرتون نوت ۴ بدم زد ۳ پلاس بگیرم.لگ های نوت ۴ با اینکه خیلی کم اما رو مخ

Rhasta

داداش قصد جسارت ب طرفدارای سونی رو ندارم ولی نوت ۴ رو با زد ۳ پلاس مقایسه کردی :wacko: ؟!!!

نوت شما اگه اسپ دراگون باشه اصلا عوض نکن ، البته نظر شخصیمه

Askari

ببین z2 هم از note4 بهتره چه برسه به z3+,z3

raminrx7

با عرض احترام فک نکنم نوت۴ داشته باشی
منی که نوت ۳ دارم با ۴۰ گیگ بازی و برنامه سنگین لگی ندیدم حالا شما میگی لگ نوت ۴ رو مخه؟؟

Ali.R

عزیزم نوت۴ رو بده c5 الترا بگیر.
چون اصلا این زد۳پلاس یه سطح از مجموع همه گوشیا بالاتره و نوت۴ نباید باهاش مقایسه بشه…
#سخن_بزرگان #حرفه_ای #خاص

Ali.R

رفتم یه سرچ کردم،نوت ۴ رو بفروش و اکسپریا e3 بگیر ،کلی جایزه برده ،انتخاب حرفه ای هاست B-)

Moazez

به جمع حرفه ایها خوش اومدی. بالاخره همه یروز عاقل میشن. شماهم نمونه بارز کسی هستی که به اشتباهاتت پی بردی و عقلت سرجاش اومده. تبریک میگم بهت. در آخرم بهت بگم عزیزم خودتی

Moazez

شوخی میکنی جنبه داشته باش. بامن مادر نزائیده کل کل کنه و خراب نشه

Ali.R

خخخخ..تو دیگ کی هستی

Moazez

داداش اسکرین شات گوشیتو بذار تا سامسونگیا بفهمن. اینا سامسونگ دارن و نقض میکنن هنگها و لگهاشو ببین چقدر چشماشون بسته هست

Rhasta

لطفا بگید چرا و ب چ دلیلی زد ۳ پلاس از نوت ۴ بهتره

لطفا منطقی بگین چون برا خودمم سواله

Moazez

حتی z2 و z3 هم از نوت۴ بهترن. اونکه s6 بود که توانایی رقابت با z3+ نداشت حالا نوت۴ که تو زمان خودشم زیر z3 بود بماند

Rhasta

داداش میگم دلیل بیار
من خودم طرفدار سونی ام
یکی از دوستان نوت ۴ داره زیاد کلاس میزاره برام

Askari

Rhasta
تو زندگی مثل راسو باش
.
.
.
.
.
.
بچس برو!!!!!

Rhasta

عسکری ترجیح میدم مثل انسان باشم

Moazez

دیر اومدی ته دیگشم خوردن. اونموقع که باید میفهمیدی نوت۴ از z3 ضعیفتره گذشت. الان s6 از z3+ و m5 ضعیغتره

Askari

Rhasta
انسان بودن شرایطی داره،هر کسی نمیتونه انسان باشه

Sina Saffarian

گوشی اولی طراحی خیلی خوبی داره به جز بالای گوشی که حاشیه زیادی گذاشتن. مث آدمای پیشونی بلند شده!

Askari

خدایی الان m5 یه سرو گردن از s6 بالاتر هست
سونی داره به دوران اوجش برمیگرده،ببین میانرده های سونی از پرچمداران دیگر شرکتا بهتره

REZA

Xperia C5 Ultra- تلفن هوشمند PROselfie کاملاً جدید با دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و نمایشگر نوآورانهٔ تقریباً بدون حاشیهٔ ۶ اینچی Full HD!!
خیلی خوبه .کیف میده باش سلفی بگیریم. :yes: :good:

SAMAN_H

“super mid-range”

arabian men

اینا ک دوتا غولن ولی من زد۴ تبلت میخوام دیوونم کرده لامصب این ام۵ هم ک دوربینش همه رو میخوره ۱۰۰%

HM-R O Y A L

بزرگترین علت فروش کمتر سونی نسبت به سامسونگ تبلیغات کم و بازی نکردن با اعداد و ارقامه
یکی هم کیفیت عکسهای گرفته شده در بعضی گوشیها جالب نیست …

im80za

تبلیغات نمیتونه یه کاری کنه که سامسونگ ۱۰ برابر سونی فروش کنه
یه جوری حرف نزنید که انگار سونی اصلا تبلیغ نمیکنه و در ضمن کسی جلوی سونی رو نگرفته خب سونی هم تبلیغ کنه

SAMSUNG 2015

“”و بازی نکردن با اعداد و ارقامه””

جان؟؟؟؟ یعنی الان این ۲۱٫۵ مگاپیکسل بازی با اعداد و ارقام نیست دیگه ؟

عب نداره. میزارم پای نبودن عنصر منطق و تفکر در مغزِ جنابعالی. :good:

Moazez

وقتی همین ۲۱٫۵ مگاپیکسل پودرتون کرد حالیتون میشه بازی با اعداد نیست. QHD بازی با اعداده که در حد ۴۸۰p هم نیست

Blue Tech

معزز جان داداش
یکم سعی کن چشاتو وا کنی
اون صفحه ی Qhdای که میفرمایین در حد ۴۸۰P تا ۱ سال بدون رقیبترین بود هنوزم عالیه اگه اون یه ذره به زردی زدن سفیدش رو این همه بزرگ میکنین برین سیاه اون صفحه نمایش فول اچ دیتون رو ببینین که یا توسی میزنه یا خاکستری برین اون اشباع رنگ افتضاحش رو ببینین که کله جزئیات عکس رو له میکنه
همین بی جنبگی شما طرفدارای سونیه که جلو پیشرفتش رو گرفته
تا دیروز آی پی استون داغون داغون بود نه برایتنس داشت نه نورها رو خوب نشون میداد نه جزئیات داشت اشباع رنگشم… هم همین ادعا رو میکردین
وقتی تی اف تی داغونتونم با ۵ درجه تغییر زاویه کلش خاکستری میشدم همین ادعا رو میکردین
الانم مطمئن باشین که سامسونگ همچنان به پیشرفت و توسعه ش ادامه خواهد داد
اما سونی فعلا از خوشیه این پیشرفت ناکافی تا ۲سال دیگه پیشرفت نمیده به خودش
:whistle:

Moazez

ببین همه میدونن صفحه نمایش LCD مشکیرو خالص نشون نمیده ولی این از خوبی سامسونگ نیست که مشکیرو خالص نشون میده چون ذات صفحه نمایشش اینجوره که مشکی خالص باشه. سامسونگ زحمتی واسش نکشیده. سامسونگ اگه خیلی میخواد کارش درست باشه بیاد نمایش رنگهای دیگه رو درست کنه اللخصوص سفید که خیلی بیشتر از مشکی تو گوشی مورد استفاده قرار میگیره. سونی از z2 به بعد بدون رقیب ترین صفحه نمایشهارو استفاده کرده. صفحه نمایش s6 هم چیزی برای گفتن نداشت همه دیدین.

TLORDNO

C5 ULTRA واقعا زیباست طراحیش البته رنگ سفیدش زشته
ولی از طراحی M5 خوشم نیومد
خوشحالم که سونی کم کم داره سیاست هاشو درست میکنه
امیدوارم روی رابط کاربریش یه بازنگری کلی بکنه در کنارش از سنسور های معمول ک خیلی برند ها استفاده میکنن استفاده کنه
در این صورت احتمال زیاد برند سونی رو بالای لیست انتخابم میزارم واسه خرید بعدی

make.believe

به نظرتون M5 خوبه یا زد ۳ ؟
انتخابم واقعا سخت شده از طراحی عقب M5 زیاد خوشم نیومد اما دوربین فوق العادش منو وسوسه میکنه.ممنون

Moazez

داداش m5 بهتره. ولی باتری و صفحه نمایش آپدیت گیری z3 باید بهتر باشه

ehsan sony

درود بر دوستان عزیز ایولا سونی بالاخره شاهکارا را معرفی کرد c5که با طراحیش دلبری میکنه فقط نمیتونه دله سفت تر از سنگ یه عده که ایراد بنی اسراعیلی میگیرندا ببره ولی خودم کاملا مبهوتشم فقط ای کاش یکم حاشیه بالای نمایشگرم کمتر بودد دیگه تو طراحی فراشاهکار میشد !!!c5 که در اصل همون z3+ فقط داداش کوچولوشه اخی چشمش تیز بینتر از داداش بزرگترشم شده به کوری چشم متعصبان کورر هر دو تعریف میان رده را کاملا عوض کردن چیزی که سونی بمون هدیه دادبالا رده هام فک کنم فردا پس فردا باید بیان جلوشون لنگ بندازن با این قیمت دیگه نمیدونم کیه که نخواد بخره !!!مگر یه عده ادم متعصب کور شده :whistle: :yes:

Moazez

با خوندن مشخصات m5 برای دیگران فقط برای سه نفر وقتی اومد باید بخرمش. سونی اینه

SAYROS

Xperia C5 Ultra نخستین دستگاه در صنعت تلفن‌های هوشمند است که از دوربین دوقلوی ۱۳ مگاپیکسلی پشت و جلو بهره می‌گیرد. اصلاح کنید. پس DESIRE EYE چی؟

amir_narimanpour

گوشی هایی هستن که موفقیت خوبی برای سونی رقم خواهند زد امیدوارم مث سونی زد نشن ک با اون همه تبلیغ رسما ب فنا رف
فقط نفهمیدم زد۳ پلاس کجا با ۸ مگا پوست همه رو کند؟؟؟ اولا که تو زد۳ پلاس و کلا اسمارت فون های سونی ائوتو یا ۸ مگا با ۲۰ مگا واااقعا تفاوت فاحشی نداره
تنظیمات manual هم که در حد یه گوشیه معمولیه من نمیخوام بحث کنم اقا معزز که سردسته ترولای سونی به من یه لینک از یه وب معروف و قابل اطمینان خارجی بده که بگه زد۳ پلاس از الجی جی۴ بهتره؟؟ یا حتی از اس۶؟؟
نگو ک سامی و الجی به سایتا پول میدن ک تعریفشونو کنن ک خخخخخ
من بارها گفتم فن هیشکی نیستم اما خخخ خو معزز الان سامی زیر سونیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اقا من سونی رو قبول دارم به عنوان یه هولدینگ عالی اما خو سامی تووو هیچی ازش پایینتر نیس خدایی
:rose: :rose: :rose:

Moazez

الان بهت لینک میدم جیگر.

NOTE99

خداروشکر سونی m5 و c5 الترا رو معرفی کرد زود تر

vesta24

این سی فایو بد جور با روح و روانم داره بازی میکنه. خیلی وقت بود یه گوشی این جور حالمو خراب نکرده بود !! 🙁 🙁 🙁 🙁 میخرمش :heart: :heart: :heart: :heart:

Ali.R

کسایی که نظرات بالای من رو خوندن بدونن که اصلا بحث من روی سونی و سامسونگ و… نیست
بحث روی شخص moazez ه..گوشی خود من هم سونیه، و من اگه با این شرکت پدر کشتگی داشتم خودم سونی نمیخریدم و واسه اقوام هم … .به هرحال جیب خودمو دیدم و نسبت به چیزی که به دست میاوردم انتخاب کردم..

اما وقتی کامنت شخص معزز و چند نفر انگشت شمار دیگه رو میخونم ، احساس میکنم داره با یسری اطلاعات ناقص و بازی با کلمات داره به من و خیلی های دیگه توهین میشه…واقعا کامنت های ایشون و پیشینه ای که داشتن رو به یاد بیارید تا تعصب کورکورانه این افرادو ببینید…واقعا تهوع اوره…الان هم خیلی حق به جانب میاد یه پاسخ میده و‌….
بیخیال…روز خوش

Moazez

شما خودتو ناراحت نکن. میتونی کامنتهای منو نخونی. به همین راحتی همونطور که من کامنتهای تورو نمیخونم.

Ari khan

گوشی های جالبی هستن!!بنظرم c5طراحی قشنگی داره اما حیف اون دوربین جلوش خراب کرده!!m5هم رو کاغذ قوی هستش اما هیچ وقت به مدیاتک اعتماد نداشتم و ندارم بیاد بررسی بشه شاید خوب بود
منتظر بررسیهای ترنجی هستیم…..

Ari khan

راستی تازه رفتم مشخصات c5رو دیدم؛بنظر ضعیف میاد مخصوصا تو gpu!!!!البته از پردازنده مدیاتک انتظار همچین چیزی میرفت!! بنظرم لقب “زیبای ضعیف” واسش خوبه 😉

Moazez

داداش همچین ضعیفم نیست بنچمارکش ۴۹۰۰۰ هست. بنچمارک ابتدایی از m5 هم رو ۵۶۰۰۰ هست. چیپ گرافیکی c5 در حد آدرنو ۳۳۰ اسنپدراگون۸۰۰ هست

Ari khan

Mali t 760 mp2 رو دارین با ادرنو ۳۳۰ یکی میدونین؟؟؟اصلا مشخصلتش رو دیدن؟؟؟
بعدشم تا دیروز فقط بنچمارک گرافیکی مهمه اما حالا امتیاز کل شد مهم؟؟؟بازم چرخش عقیده؟؟؟
:negative:

Ari khan

دقت کنین درسته mali t760قویه اما به شرطی که هسته هاش زیاد باشه،چنان که داریم قدرتشون رو تو نوت۴ و اس۶ میبینیم اما این فقط دو هسته داره!!!!یهنی منکنه که mali t628 چهار هسته ای از اون قویتر باشه!! :unsure:
البته بازم منتظر بنچمارکای رسمی میمونم

pika

بالاخره یکی از گوشیای سونی (m5) مورد قبول عام قرار گرفته و همه ازش خوششون میاد از جمله خود من :heart:
از ترول های سونی خواهش میکنم با نظرات بی سر و ته اینم از چشم کاربرا نندازن! :good:

حسین

هم چنین از مخالفای سونی نیز خواهشمندیم با نطرات بی سر و تهشون این رو از چشم سونی دوستان نیندازن !!!

ehsan sony

داداشه گلم Ali R ناراحت نباش هر انسانی اخلاق و خلقی داره مهم اینه که دوست باشین دوست دارم بهترین اشتی بین طرفدارای سونی در همین پست رقم بخوره جناب اقای معزز هم من حس میکنم بیشتر برای اگاه سازی واینکه بسیاری از مردم انتخاب کوکورانه میکنن وکمپانیی مثل سونی که بخاطر این نوع انتخاب ها و جو روانی که بین مردم ریشه داره نمیتونه اونطور که حقشه بفروشه که این حرص ادما در میاره و بخش موبایل سونیا ممکنه تا حد ورشکستگی پیش ببره البته بعید میدونم دیگه ضرر بده با معرفی این شاهکارا اقای معززم به عنوان یه فرد عاشق سونی که مثل من تا حدودی رو این کمپانی تعصب داره دوست داره مردم تا حدودی هر چند کم نسبت به بخش موبایل این شرکت دیدگاهشون تغیر کنه وبا چشم بازترانتخاب کنن البته دوسته عزیز اینم فراموش نکن هرکسی یه خلقی داره ولی امیدوارم باهم کنار بیاین و با بخشش هم دیگه این پستا به ریبا ترین پست سونی تبدیل کنین همچون c5 :yes: همچنین یه حدیث از پیامبز اکرم هست که میگه:در بخشش هم دیگر نرم باشید زیرا در اخرت هرکس نرمتر بخشیده نرم تر بخشیده میشود 😥 در ضمن دنیا لحظه ای بیش نیس و ارزش این چیزارم نداره 😥 :rose:

Ali.R

دوست عزیز،مگه من با این آقا دشمنی دارم؟از هر راهی که فکرشو بکنی(بحث کردن با مدرک ، غیر مستقیم گفتن و دیگه امروز مثل خودش کامنت گذاشتم) سعی کردم بهش بگم اطلاعاتی که داری انتقال میدی اشتباهه و با مغلطه کردن و مخلوط کردنش با یسری اطلاعات درست و بازی با کلمات داری حرف میزنی…من که با سونی مشکل ندارم،که اگه داشتم، گوشی ای که الان دارم باهاش تایپ میکنم سونی نبود و واسه دیگران هم نمیخریدم!!!
شما بیا تو همین پست نظراتش را از بخون..اگه دیدت بیطرف باشه و اطلاعات خوبی هم داشته باشی،میفهمی که خیلی مزخرف گفته شده!
من سامسونگ رو بیشتر از سونی دوست دارم اما تو جای خودش از سونی تعریف کردم (مثلا تو روزهای اول معرفی زد۳ پلاس از زیباییش تعریف کردم) و به جاش هم از اس۶ بد گفتم…
صرفا چون اسممو اوردی بهت جواب دادم وگرنه نمیخواستم ج بدم کلا….
به هرحال امیدوارم جو طوری باشه که بحث علمی بشه و اگه کسی یچیزی نمیدونس یا اشتباه گفت،خودش بپذیره نه مثل….
بگذریم…شب بخیر دوستان

moein_1

یه سوال الان این دوتا بغیر از پردازنده وسایز صفحه تو چه چیزهایی تفاوت دارن؟؟
بعد کدوم از اینا بهتره؟گوشی های سریcبالاتره یا سریm??

amir_narimanpour

هههههههههه بچه ها با معزز بحث نکنید اون نیاز به محبت داره
داداش تا کلاس چندم خوندی؟؟؟
وب معروف و قابل اطمینان خارجی میشه ترنجی و دیجیاتو؟؟؟؟
ای تی رسانم هس خخخخخخخ حاجی دمت گرم شادمون کردی :good:

Moazez

واقعا تا کی میخواید خودتونو به کوری بزنید؟!! اگه اینجا نامعتبره بفرما گومشو بیرون از سایت. اتفاقا مقایسه های سایتهای ایرانی مولادرزش نمیره اللخصوص همین مقایسه it resan که با dslr مرجع مقایسه کرده. دوربینا در گوشیها یکیه نکنه سایتهای خارجی دوربین گوشیاشون فرق میکنه؟!!!
هرجا سونی اول بشه سایتا نامعتبرن،هرجا آهر بشه عند معتبره سایته. سن و سال شما به چهارده میرسه؟!!

amir_narimanpour

معزز خخخ خدایی داری گریه میکنی؟؟؟؟؟
ببینیم ا کی معلومه ۱۴ سالشه
چرا احساساتت جریحه دار شد؟؟ این ک ب من میگی گومشو رو ندیده میگیرم به خاطر احساسات و غرور نوجوانیت
خخخخخ
جالبه اونایی که دادی هم نظر سایتا نبود نظر مردم بود خخخ مثلا اون جایی که با ۵۰ درصد ایفون اول میشه خو عزیز دلم اون مشخص بود ایفونه و کیفیتشم واقعا پایین بود خخخ یا مثلا گوشی که سبز رو اونجور نشون داد مشخص بود زد۳ پلاسه
حتی همونجا هم یکی پرسیده بود چرا ۴ انقد رای اورده یکی جواب داد گف خو چون معلومه ایفونه
در ضمن مقایسه دوربین اینجور نی بزارن کنار هم بگن کدوم بهتره هزارتا فاکتور داره برا انتخاب
با تو بحثی ندارم فداتشم چرا خودتو عصبی میکنی برادر
اما خو من زیر و رو کردم تموم وب های معتبر در زمینه موبایل و دوربین رو که والا ندیدم زد۳ پلاس به گرد جی۴ برسه
گفتم شاید شما دیدی از اینا گفتم اگ دیدی لینک بده منم ببینم
اما خو بت برخورد انگار خخخ :wacko:
من تو وبای ایرانی ترنجی رو دوس دارم بخاطر یه سری مسایل مثلا اینکه کامنتا سریع درج میشه اما فرهنگ هم خوبه بعضیا چون کم میارن نباس بگن گومشو
ههه ترول بی خاصیت B-) B-) B-) :wacko:

amir_narimanpour

اقا احسان حرفت درست اما منطق کو ؟؟
ببین بیاید بگید فلان گوشی خوبه فلانی نه
مثلا خدایی زد۳پلاس که برای خود سونی یه شکست بوده وفقط خواست بازار روز خالی نمونه چطور میتونه بهتر بتشه؟؟؟پردازنده داغش؟؟؟ خخخ که حتی از ۸۰۸ الجی هم کم اورد تو اسپید تست؟؟؟
سونی اگ بخش موبایلش بلوغ داشت نباید با دیدن جی فلکس۲ و اچ تی سی ام۹ و…. دیگه سمت ۸۱۰ میرف
من کسی ام ک اصلت برند رو خیلی دوس دارم و ب همین خاطر دوس دارم سونی برگرده ب اوجش و این چینیا گمشن
اما سونی واقعا چشاشو تو بخش موبایل بسته
سونی زد که….. خدایی بزرگترین اشتباه سونی بود با اون همه تبلیغ دیدینش که
زد ۲ و زد۳ هم ک دو نسل پرچمداراش بودن پردازنده شون یکیه فک کنم اگ ۸۱۰ مشکل نداشت زد۵ هم با ۸۱۰ ارایه میشد

ehsan sony

حرف شما کاملا متین ولی تفاوتایم داشتن که شما اصلا اشاره نکردین مثل بهبود وزن باتری ارگونومی دوربین و….همچنین شما اینم مد مظر قرار ندادید که سونی بیچاره برای احترام به مشتری هر شیش ماه پرچمدار میده نه هر سال چون مشتری از تکنولوژی روز استفاده کنه و هرکیم نخواست شیش ماه بیشتر صبر کنه و سر یه سال پرچمدار عوض کنه و…اما شما در این کامت یه جور حرف زدید که من به اینکه شما طرفدار وتقعی سونی هستید شک کنم شایدم عدم اگاهیتون بوده با تشکر

amir_narimanpour

من نمیخوام بحث خاصی کنم اما برادر من هیجاااا نشنیدم ارایه پرچمدار هر۶ ماه احترام ب مشتریه فقط از شما شنیدم
نمیدونم چند وقته تو این بحثایید اما اگ یادتون باشه چون من دقیقا یادمه سونی تو زد خیلی بدکار کرد اما زدوان بازخورد خوبی داشت
جالبه زمانی که سونی هنووز داشت زدواناش میفروخت زد۲ اومده بود و زد ۳ هم اومده بود
این فاجعه سونی بود
ببینید زمان طراحی و ساخت یک گوشی پروسش بیش از ۶ ماهه کلا
سونی جای اینکه بیاد یک سال کار کنه تا هر پرچمدارش رو نسبت ب قبلی متمایز کنه اومد ۶ ماه یه بار داد و بازارش رو خراب کرد و بعدش دیگه اومد یک سالش کرد نگو که یکم جمع کردن گوشی و سخت افزار جدید میشه تمایز که هیشکی نمیپذیره
ببین یه برند وقتی یه گوشی میده اولین چیزی که مهمه اینه که دارندگان پرچمدار قبلیشو مجاب کنه ک پرچمدار جدیدشو بخرن
من اینو ک عرض میکنم امار گرفتم
زد وان دارا اصلا طرف زد۲ نرفتن(اگرم رفته باشن رفتن سمت زد۳ ینی دو پرچمدار بعد)و کسانی که زد۲ داشتند اصلا سمت زد۳ نرفتن
امیدوارم سونی خودشو بکشونه بالا چون تمرکزشو گذاشته الان رو بخش موبایل من به شخصه اینده خوبی براش قایلم
اما زیاد نباید به بازار چین فکر کنه چون تو چین کسی چیز ژاپنی نمیخره

14

چیپست مدیاتک خوبه؟ پس چرا قیمتاش پایینه؟ این چیپست ت از چیپست گوشی سامسونگ A8 بهتره؟ کلن دید خوبی نسبت به مدیاتک ندارم…

Moazez

چیپ های مدیاتک حرف ندارن جدیدن.چیپ c5 از چیپ a8 خیلی قویتره.

ehsan sony

سلام شما با دقت متنا منا بخونین متوجه میشین وهمچنین حرف شما درست در zخیلیم بد کار نکرد اولا سونی تجربه ی چندانی نداشت وتازه اریکسون را خریده بود ثانیا zچیزایی داشت که هیچ کدوم پرچمدارای اون زمان نداشتند بدنه ی شیک وزیبا( البته one htcداشت) زد اب وبسیار مقاومتر از پرچمدارای اون زمان وحتی حالا صفحش مشکل زاویه دید داشت ولی از لحاظ نمایش طبیعی رنگا از تمام پرچمدارا به غیر از lgو….وحرف بعدی شماخوب سامسونگم وقتی s4میفروخت s5اومده بود و…..نکنه توقع داشتی نیاد خوب اگه زودتر بیاد که بهتره محصول قبلی زودتر افت قیمت داره ودر ثانی فروشش خوبه یا وقتی کسی میبنه سونی سیاستش اینه کاملا بهش عادت میکنه مگر اینکه بد قلق باشه مثلا یا میتونی خودتا مثل سامسونگیا عادت بدی هر یه سال پرچمدتر بخری یا اگه دوست داری از تکنلوژی روز استفاده کنی هر شیش ماه پرچمدتر میخری (چه بهتر) :yahoo: کسی مجبورت کرد هر شیش ماه گوشی بخری !!!

amir_narimanpour

ترنجی تا کی میخوای اینجور پیش بری؟؟؟/
میدونم اهمیتی نمیدید به این نظر اما خو من کامنتمو میزارم ببینم چه میشه
لطفا خودتون تاکید میکنم خودتون به همراه چندتا عکاس حرفه ای یه مقایسه بزارید بین اس۶ و زد۳ پلاس و جی۴
و بگید کدومشون در زمینه دوربین خوب پیش رفته
لطفا به این کامنتم جواب بدید حد اقل اگگرم جواب نه بود بیاید بگید نه نمیشه

amir_narimanpour

اقا صدرا دستتون درد نکنه که پاسخگو بودید
البته معزز که این نظر شما رو مسلما نمیخونه خخخخخ

amir_narimanpour

بچه ها میخوام یه جوک بگم براتون
بگم؟؟؟؟
چیپ c5 از a8 اپل بهتره :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Moazez

وووااااای یعنی تا این حد نیمفهمی؟!!! چقدر اظلاعاتت ضعیفه. هم از لحاظ cpu و هم از لحاظ gpu چیپ اسنپدزاگون۶۱۵ از این چیپ مدیاتک ضعیفتره. مثل اینکه نمیدونی تو جریان نیستی این چیپ نمرش رو ۴۹۰۰۰ هست درحالی که ۶۱۵ دروبر ۳۳۰۰۰٫ اطلاعاتتو زیاد کن. نظرت در مورد دوربینا هم جالب بود. کلا همه سایتها نامعتبرن تو راست میگی.

amir_narimanpour

هان؟؟؟؟
من اسمی از ۶۱۵ اوردم؟؟؟
والا کلا فازت خیلی باحاله هااا :wacko: :wacko:

نظر من؟؟ والا همه وبسایتا به صورت تخصصی جی۴ رو انتخاب کردن
خخخ فقط بعضیا هم ایفون ک دوربینش به جرت میشه گف ۷۰ درصد جی۴ هم نمیشه رو اول گفتن
کلا برادر من تعصب خوب نی هااا
میگم نظر اقای مخملی رو خوندی ک؟؟؟؟

kingali3000

خوشم اومد

Ari khan

کوتاه و مختصر و بدور از تعصب :rose: افرین

mahdi.mo

دوربین جلوش لرزش گیر اپتیکال دارد عایااا؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....