حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیر عامل وان‌پلاس تایید کرد: سومین گوشی هوشمند وان‌پلاس به‌زودی از راه می‌رسد!

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

اگر بخواهیم نام یکی از شرکت های موفق را نام ببریم، بد نیست به یاد وان‌پلاس بیفتیم. این شرکت نوپا به خوبی توانست در بازار خوبی نشان دهد. وان‌پلاس وان در سالی که عرضه شد به خوبی توانست موفق باشد و اکنون در سال جاری با رونمایی از نسل دوم این دستگاه باز هم موفقیت سال پیش تجدید خاطر شد. در چند روز اول این دستگاه از مرز ۱ میلیون سفارش گذشت. اسمارت فونی با طراحی جذاب، اسنپ ۸۱۰ و ۴ گیگابایت رم مشخصات خوبی را برای سال ۲۰۱۵ رقم زده است. در ادامه با خبری دیگر از سوی این شرکت همراه باشید.

Carl Pei به عنوان مدیر عامل این شرکت مصاحبه اخیرا داشته است. این فرد با اشاره به این که شرکت وان‌پلاس قصد دارید عرضه دستگاه های خود را به صورت مستقیم به دست کاربر برساند تا با این کار دست بسیاری از واسطه ها را قطع کند. در ادامه بیان شد وان‌پلاس هیچ برنامه‌ای به‌منظور تولید تلویزیون و یا دستبندهای سلامتی ندارد در عوض تمرکزی ویزه روی Oxygen OS دارد تا بتواند این سیستم عامل را برای دستگاه های مختلفی بهینه کند. در ادامه بیان شد تا قبل از رسیدن به سال ۲۰۱۶ این شرکت دستگاه دیگری را نیز معرفی خواهد کرد.

در مورد جزییات این دستگاه هیچ اشاره ای نشده است و صرفا باید به این که یک اسمارت‌فون است، بسنده کنیم! نظر شما چیست؟ آیا این شرکت می‌توان در زمره بهترین شرکت های کنونی باشد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-co-founder-Pei-confirms-the-next-new-OnePlus-handset-is-coming-around-Christmas_id72239″ target=”blank” background=”#06a570″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ch33tA

عالیه یعنی فوق العاده…
حتما منتظر صبر کنه واسه اسنپ ۸۲۰ و X30 ببینه چطور از آب در میاد…
میدونین… خود شرکتا هم میدونن ۸۱۰ وضعش خرابه اما نمیتونستن یسال پرچم دار ندن…
برای همین پرچم دارای امسال همه ۲روزه ان تا سری بعد پردازنده ها معرفی بشه
فقط سونی نا امیدم کرد با خبر استفاده دوباره اسنپ ۸۱۰ برای زد ۵
وااای خدااا بگو که همش یه دروغه… 😥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....