حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش نقشه‌ی Here با قیمت ۳٫۲ میلیارد دلار به خودروسازان آلمانی

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

مدت زیادی است که درگیر اخبار فروش نقشه Here نوکیا هستیم. به نظر می‌رسد تکلیف این سرویس نیز مشخص شده و صاحبان جدید ان را باید بشناسیم. دایملر، گروه بی‌ام دبلیو و آئودی از جمله شرکت هایی به حساب می‌آیند که اکنون قصد دارد تا نقشه نوکیا را به سرویس های خود اضافه کنند. در ادامه همراه باشید.

همانطوری که گفتیم سه خودروساز آلمانی دایملر، بی ام دبلیو و آئودی برای خرید سرویس نقشه‌ی Here نوکیا به قیمت ۳.۲ میلیارد دلار به توافق رسیده‌اند. سرویس نقشه نوکیا تقریبا برای هر پلتفرمی عرضه شده است و کاربران زیادی در مقایسه با سرویس نقشه گوگل، رضایت بیشتری را نسبت به نوکیا نشان داده‌اند. اکنون با خرید این سرویس توسط شرکت های خودروسازی این نوید به گوش می‌رسد که خودروهای آینده نیز شاهد استفاده از این سرویس باشیم. نام شرکت هایی از جمله مایکروسافت و اپل نیز در نام شرکت هایی که تمایل به خرید داشتد، دیده شد اما گویا قیمت اعلام شده از سوی نوکیا مورد توافق قرار نگرفته است.

مجموعه نقشه‌ی Here اکنون در حدود ۶۴۵۴ نفر کارمند دارد. با از دست دادن این قسمت و کسب یک سرمایه مناسب با توجه به نزدیک شدن این شرکت به اتمام لایسنس داده شده به مایکروسافت، انتظار داریم نوکیا بتواند برای تولید اولین اسمارت فون های خود جانی تازه گرفته باشد. نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Nokia-announces-sale-of-HERE-for-3.07-billion-to-Audi-AG-BMW-Group-and-Daimler-AG_id72229″ target=”blank” background=”#06a570″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
raminrx7

یک سالی میشه ازش استفاده میکنم واقعا عالیه :good:
ویژگی خیلی خوبی ک نسبت به گوگل مپز داره افلاین بودنش هست

Ari khan

گوگل هم قراره به زودی این قابلیت رو اضافه کنه :yes:

amir_h

:yahoo: ایول نوکیا.نوکیا برمیگرده ولی مهم سیستم عاملیه که انتخاب میکنه.ویندوز یا اندروید به یاد سیمبین مرحوم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....