حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لومیا ۹۴۰،لومیا ۹۴۰ ایکس ال و لومیا ۸۴۰ در راه هستند

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

با وجود شایعاتی که خبر از گذشتن مایکروسافت از سری ۹۴۰ را می‌داد و اظهار داشت که سری جدید،۹۵۰ خواهند بود، طبق گزارش اخیر منتشر شده خبر از آمدن گوشی‌های همان سری ۹۴۰ را می‌دهد. در ادامه همراه باشید.

همانطور که گفتیم سری جدید نیز کد ۹۴۰ را خواهند داشت. در میان این گوشی‌های هوشمند، پرچمدارهای ردموندی یعنی لومیا ۹۴۰ و ۹۴۰ ایکس ال به چشم می‌خورد که با یک میان رده با مدل لومیا ۸۴۰ همراه می‌شوند.

برای مشخصات لومیا ۹۴۰ می‌توان به داشتن صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ با دقت ۵۶۵ در اینچ، پردازنده اسنپ دراگون ۸۰۸ با ۶ هسته که سرعتی ۱٫۸ گیگاهرتز دارند را مثال زد.همچنین این گوشی با یک پردازنده گرافیکی Adreno 418، سه گیگابایت رم و حافظهٔ داخلی ۳۲ گیگابایتی همراه می‌شود. برای لومیا ۹۴۰ یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو در نظر گرفته شده است. وظیفهٔ تأمین انرژی همهٔ این اجزا بر دوش یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر بر ساعتی خواهد بود.

لومیای بعدی، لومیا ۹۴۰ ایکس ال خواهد بود. همانطور که از اسم آن پیداست از برادر خود بزرگ‌تر است و دارای صفحه نمایشی ۵٫۷ اینچی با روزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ و دقت ۵۱۵ در اینچ، چیپست اسنپ دراگون ۸۱۰، پردازنده گرافیکی Adreno 430، سه گیگابایت رم،۳۲ گیگابایت حافظهٔ داخلی است.دوربین این گوشی در پشت ۲۰ و در جلو ۵ مگاپیکسل بوده و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری را خواهد داشت.

هر دو برادر از جنس پلاستیک پلی کربناتی بوده و ضخامتی ۷٫۸ میلی متری دارند و مطمئناً مایکروسافت پرچمدارهای خود را با ویندوز ۱۰ موبایل همراه خواهد کرد.

لومیا ۸۴۰ نیز یک میان رده محسوب شده که در اواخر کار توسعه خود بوده و مشخصاتی چون صفحه نمایش ۵ اینچی، یک دوربین ۱۳ یا ۱۴ مگاپیکسلی Pureview در پشت و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی را دارد. قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی است و گفته می‌شود که این گوشی شباهت بسیاری به لومیا ۸۳۰ دارد.

یکی از مدیران مایکروسافت در آفریقای جنوبی گفته بود که در ماه نوامبر (مهرماه) ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی‌های ویندوزی عرضه خواهد شد. این گفته اساساً توضیح می‌دهد که چرا گزارش امروز خبر از به بازار آمدن گوشی‌های جدید، قبل از پایان سال را می‌دهد. پس می‌توان انتظار داشت که این گوشی‌های هوشمند تا قبل از سال جدید میلادی معرفی و عرضه خواهند شد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/New-report-says-Microsoft-Lumia-940-Lumia-940-XL-and-Lumia-840-will-be-launched-this-year_id72200″ target=”blank” background=”#06a570″]Phonearena[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

ای کاش با پردازنده کوالکام ۸۲۰ معرفی بشه

crackdown

طراحی رو برم فوق العادس… :yes:
حاشیه بسیار کم و یکدست عالیه امیدوارم همین باشه اما…

Shahspik

توو کفم یه عکس واقعی از ۹۴۰ XL لو بره 😥

make.believe

یادمه یه عکسایی از زد۴ (زد ۳ پلاس) قبلا گذاشه بود ترنجی ولی گشتم نبود
http://xperian.ir/%D8%AF%D8%B1%D8%B2-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%A7-z4-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%AF/
شبیه نیستن؟

✰ BARDIYA ✰

سلام نه داداش به این عکسایی که گذاشتی شبیه نیستن
ولی به این یکی خیلی شبیه:
http://smartphone2016.com/wp-content/uploads/2015/04/Sony-Xperia-Z5-Features.jpg
معمولا برای همه گوشی ها رندر های زیادی درست میکنن اما گوشی اصلی متفاوت از همه رندر ها میشه این رندر ها رو هم هوادارای برند ها میسازن!!
موفق باشی :rose: :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....