حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندرومدیا مجموعه جدیدی از اسپیکرهای قابل حمل را وارد بازار ایران کرد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

با همه‌گیر شدن گوشی‌های هوشمند از یک طرف، و پیشرفت قابلیت‌ها و امکانات این گوشی‌ها در پخش موسیقی و فیلم از طرف دیگر، در سال‌های اخیر شاهد افزایش محبوبیت اسپیکر‌های پرتابل یا قابل حمل شده‌ایم. موسیقی‌بازهایی که می‌خواهند همیشه و همه جا امکان گوش دادن به موسیقی با کیفیت خوب را داشته باشند، از مشتریان اصلی این اسپیکرها هستند. اسپیکرهایی که با قابلیت شارژ شدن می‌توان آن‌ها را از طریق بلوتوث یا جک ۳٫۵ میلیمتری به گوشی، تبلت و یا ام‌پی‌تری پلیر وصل کرد و به کمک آن‌ها از موسیقی لذّت برد.

اندرومدیا یکی از نام‌های معتبری است که در همین حوزه‌ی اسپیکرهای پرتابل فعالیت می‌کند که در بازار ایران هم شناخته شده است. البته محبوبیت و جایگاه ویژه‌ی محصولات این برند در بین کاربران ایرانی دلایل خاص خودش را دارد. دلایلی مانند طراحی زیبا و مدرن، اندازه‌ی کوچک، کیفیت بالای صدای خروجی و ویژگی خاصی به نام «ویبره». همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، قابلیت ویبره در برخی از مدل‌های اسپیکرهای قابل حمل اندرومدیا، به اسپیکر اجازه می‌دهد روی سطوح مختلف، مانند شیشه و چوب، بچسبد و با منتقل کردن ارتعاش صدای خروجی، این سطوح را بلرزاند و در عمل آن‌ها را به یک  اسپیکر بزرگ تبدیل کند. به این ترتیب نه تنها کیفیت صدای تولید شده بهتر می‌شود، بلکه حجم صدا نیز تا چند برابر افزایش می‌یابد. یکی دیگر از امکانات مهم اسپیکرهای اندرومدیا، سازگاری بیشتر آن‌ها با فناوری NFC است که با استفاده از آن می‌توان فقط با نزدیک کردن گوشی به اسپیکر و در ظرف چند ثانیه، اسپیکر و گوشی را به هم وصل کرد.

اندرومدیا به تازگی رده‌های جدیدی از محصولات خود را معرفی کرده است که توسط آونگ، نماینده انحصاری اندرومدیا در ایران وارد بازار شده‌اند. در ادامه قصد داریم به مرور این رده‌ها بپردازیم.

خانواده سوپرسونیک

Supersonic-P

در بالاترین رده‌ی اسپیکرهای قابل حمل اندرومدیا، خانواده‌ی اسپیکرهای سوپرسونیک قرار گرفته‌اند که در سری جدید، می‌توانیم از مدل‌های Supersonic – P، Supersonic – S و Supersoni – S II نام ببریم.

اما به نظر ما چشمگیرترین مدل در میان این‌ها، مدل سوپرسونیک اس ۲ است که با توان خروجی ۳۵ وات می‌تواند حتی تامین صدای یک سینمای خانگی را به عهده بگیرد. سوپرسونیک اس ۲ در واقع از دو قسمت جدا از هم تشکیل شده است. یک قسمت آن اسپیکر اصلی است که از طریق بلوتوث یا جک ۳٫۵ میلیمتری به گوشی، تبلت، لپ‌تاپ و مدیا پلیرهای دیگر وصل می‌شود و قسمت دوم آن یک ساب‌ووفر قدرتمند است که در زیر اسپیکر اصلی قرار می‌گیرد. منبع تغذیه‌ی این ساب‌ووفر نیز مجزا است و از طریق یک آداپتور به برق وصل می‌شود. دکمه‌ی خاموش و روشن ساب‌ووفر هم این امکان را فراهم می‌کند که کاربر بتواند هر زمان که خواست، ساب‌ووفر را خاموش یا روشن کند.

اما دوتکّه بودن این اسپیکر باعث می‌شود قسمت اصلی آن، که امکان شارژ شدن و اتصال از طریق بلوتوث را هم دارد، به راحتی قابلیت جابه‌جایی داشته باشد و کاربر بتواند آن را همراه خودش هر جا که خواست ببرد. به عبارت دیگر سوپرسونیک اس ۲ هم می‌تواند یک اسپیکر خانگی قدرتمند باشد، و هم یک اسپیکر پرتابل با کیفیت صدای بسیار خوب.

عضو دیگر این خانواده مدل سوپرسونیک پی است که به قابلیت ویبره مجهز است. قسمت زیری این مدل می‌تواند به سطوح صاف بچسبد و با لرزاندن این سطوح، آن‌ها را برای ایجاد صدای باس به خدمت بگیرد. در قسمت بالای این اسپیکر نیز دکمه‌ای تعبیه شده است که کاربر به کمک آن می‌تواند قابلیت ویبره‌ی اسپیکر را فعال یا غیرفعال کند. این مدل با توان خروجی ۱۵ وات می‌تواند صدایی با کیفیت بسیار مناسب تولید کند. ساختار استوانه‌ای این مدل هم امکان انتشار صدا در تمام جهات را فراهم می‌کند.

اسپیکرهای میان‌رده، ولی همچنان قدرتمند

همان‌طور که اشاره کردیم، اندرومدیا اسپیکرهایی در رده‌های گوناگون تولید می‌کند. اما این موضوع به معنای تفاوت چشمگیر در کیفیت محصولات رده‌های مختلف نیست. به طوری که در اسپیکرهای میان‌رده‌ی اندرومدیا هم می‌توانید به دنبال صدای خوب و با کیفیت بگردید. به عنوان نمونه، مدل‌های Rock و Golf دو مدل از اسپیکرهای میان‌رده‌ی اندرومدیا هستند که هر کدام با وزن کم و طراحی زیبا، می‌توانند همراه مناسبی برای سفر یا حتی داخل اتومبیل‌تان باشند. نکته‌ی جالب این‌که مدل گلف ضد آب و ضد گرد و غبار است و می‌توانید حتی در آب و هوای بارانی و مرطوب هم آن را همراه خودتان داشته باشید.

توان صدای خروجی واقعی مدل راک ۶ وات و این مقدار برای مدل گلف ۳ وات است. وزن مدل گلف تنها ۲۵۰ گرم و وزن مدل راک حدود ۳۶۰ گرم است.

اسپیکرهای ضد آب و ضد گرد و غبار

W6

همان‌طور که اشاره کردیم، اندرومدیا رده‌ای از محصولات خود را به اسپیکرهای ضد آب اختصاص داده است. یکی از این مدل‌های ضد آب، مدل W6 است که استاندارد IP67 دارد. این استاندارد به این معنا است که این اسپیکر در برابر گرد و غبار کاملاً مقاوم است و می‌تواند تا ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب بماند. (شاید جالب باشد که بدانید این همان استاندارد ضدآب و گرد و غباری است که گلکسی اس ۵ سامسونگ دارد.)

یکی دیگر از اسپیکرهای ضد آب دیگر اندرومدیا، مدل W4 است که گرچه نمی‌تواند زیر آب بماند، اما در برابر پاشیده شدن آب و نفوذ رطوبت مقاوم است. اسپیکرهای ضد آب اندرومدیا برای کسانی که حتی هنگام دوش گرفتن و شنا کردن هم نمی‌توانند از گوش دادن به موسیقی دل بکنند، بسیار مناسب است.

اسپیکرهای خوش‌قیمت

SH

اندرومدیا در رده‌ی محصولات خود، به فکر جیب مشتری هم بوده است و اسپیکرهایی با قیمت مناسب نیز تولید می‌کند. مدل‌های Stereo X، Stereo C و Stereo H سه نمونه از اسپیکرهای رده‌پایین اندرومدیا هستند که گرچه در دسته‌ی Low end طبقه‌بندی می‌شوند، اما طراحی زیبا، کیفیت صدای قابل قبول و امکانات مناسب آن‌ها، این مدل‌ها را به انتخابی خوب برای علاقمندان به اسپیکرهای پرتابل و جمع و جور تبدیل می‌کند. این مدل‌ها را هم می‌توان با استفاده از بلوتوث یا سیم رابط به دستگاه‌های پخش‌کننده‌ی موسیقی وصل کرد.  در صورت شارژ کامل هم می‌توان به کمک آن‌ها تا ۱۰ ساعت به صورت مداوم به موسیقی گوش داد. توان صدای خروجی مدل‌های استریو اچ و استریو ایکس ۳ وات و این توان در مورد مدل استریو سی، ۶ وات است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdadi

امیدوارم قیمت ارزون و کیفیت عالی داشته باشند 🙂

YotaByte

آقا شما قیمت هم میدادید دیگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....