حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهایی جدیدی از گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ لو رفت

نوشته

8 سال قبل | 18 دیدگاه | ترنجی

ایوان بلاس، یا همان Evleaks، رندرهای جدیدی را از دو غول بعدی سامسونگ یعنی، گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵  منتشر کرد. با توجه به این رندرها می‌توان پی برد که این دو موبایل‌هوشمند حدودا دارای چه طراحی‌ای بوده و با توجه به سابقه Evleaks، احتمالا این دو رندر دقیقا طرح واقعی این دو موبایل هنوز از راه نرسیده هستند ! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این دو ابر غول، طبق معمول در مراسم Samsung Unpacked که هر ساله در ۱۳ آگوست ( برابر با ۲۲ مرداد) برگذار می‌شود، معرفی خواهند شد. طبق شایعات، گلکسی اس ۶ اج پلاس به صورت جهانی عرضه خواهد شد و سودآور بازار سامسونگ خواهد بود. این دستگاه‌هوشمند، تغییر زیادی نسبت به نسخه قبلی خود یعنی گلکسی اس ۶ اج نخواهد داشت و تنها صفحه نمایش آن به ۵٫۷ اینچ ارتقا پیدا می‌‌کند. حتی قبلا هم شایعاتی منتشر شده بود که دوربین گلکسی اس ۶ اج در نسخه پلاس آن هم وجود خواهد داشت. مسلما دارای تغییرات جزئی دیگری هم خواهد بود که به زودی اطلاعات بیشتری به بیرون درز خواهد کرد.

گلکسی نوت ۵  هم طبق شایعات، از چیپست ساخته  سامسونگ و با نام اگزینوس ۷۴۲۲ استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود گلکسی نوت ۵، صفحه خمیده‌ای نخواهد داشت. یار همیشگی آن یعنی قلم S-pen هم در قسمت پایین سمت راست، در فضای لوله‌ای مانند خود جا خوش می‌کند. طبق معمول، گلکسی نوت ۵، مانند نسخه‌های قبلی سری نوت سامسونگ، در بازار کره جنوبی و آمریکا در دسترس خواهد بود.

اگر شما از قبل ۱۳ آگوست یعنی ۲۲ مرداد را در تقویم خود علامت نزده‌اید، سخت در اشتباه به سر می‌برید! در این روز دو محصول بسیار مهم معرفی خواهند شد که می‌توانید رندرهای منتشر شده از آن‌ها را در پایین تماشا کنید.

Samsung-Galaxy-S6-edge-pres-render

گلکسی اس ۶ اج پلاس

Samsung-Galaxy-Note-5-press-render

گلکسی نوت ۵

نظر خود را با ما درمیان بگذارید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Official-press-renders-for-the-Samsung-Galaxy-Note-5-and-Galaxy-S6-edge-leak_id72196″ target=”blank” background=”#06a570″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

فقط نوت!!! :yahoo:

Saeed Sj

پس قلم نوت ۵ فشاریه یوهوو :yahoo:

no bias

این مطلب را چطور دریافتید؟ :wacko:

YotaByte

اگه بگن حاضری به جای آیفون چه گوشی دستت بگیری میگم نوت جماعت.الان هم خودم یه نوت ادج هم دارم و فوق العادست.ولی خیلی دلم گرفت که نوت ۵ نسخه ی ادجش نمیاد :negative:
کلا سری نوت سری پروفشنالی هست و هرکسی نمیخره B-)

i_love_quality

ساده شون خیلی بهتره برای چی میخوای پول اضافی بدی هیچ خوبی که نداره فقط بد دست تر میشه تازه اگر یک دفعه صفحه اش بشکنه خیلی گران درمیاد تعمیرش

ww_ea

اقا لو رفت چیه؟ خود سازنده ها این عکس ها رو منتشر می کنن
حتی یادمه یه بار برنامه کلیک بی بی سی فارسی یه بار مصاحبه با یکی از این اکانتای توییتر نشون داد که به لو دادن این جور عکس ها قبل از عرضه رسمی معروفه. خودش گفت از htc و سامسونگ و اپل خودشون همیشه باهام تماس میگیرن و عکسارو واسم میفرستن ولی میگن نگو ما بت دادیم
در هر صورت امیدوارم یه گوشی عالی باشه :heart:

i_love_quality

امیدواریم :yes: کاش مثل S6 دوربینش وزغی نباشه

Ari khan

به غول نزدیک میشویم!!!!! :yahoo:

SAMAN_H

انحنای پشت گوشی خیلی عالیه امیدوارم دوربینشم بره تو

Ari khan

انحنای پشت رو از کجای اون عکسا فهمیدی؟؟؟ :wacko: :scratch:

SaEeD

داداش انحنای پشتش رو چطور دیدی؟؟؟ :scratch: :scratch: :scratch: منظورت رندرهای قبلی بود؟

SAMAN_H

تو پست های قبلی دیدم

ناصر

من که بی صبرانه منتظر معرفی هستم تا s4 را بعد دو سال بازنشسته کنم. البته هم نوت رو دوست دارم هم نسخه اج. نهایتا تصمیم گرفتم در صورتیکه باتری نوت قوی تر از اج باشه برم سراغش در غیر اینصورت نسخه اج بهتره

sadeghi

این سامی خیلی با نمکه.گوشیاش از گلکسی یانگ گرفته تا همین نوت ۵ بی زبون همشون شبیه همن فقط اندازشون فرق داره اونوقت میاد رندر لو میده.تو هر جایی یه چیزی واسه خندوندن ملت باید باشه سامی هم خوب داره اینکارو میکنه. :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Ari khan

نه اینکه لومیاها یا ایفونها یا اکسپریا ها خیلی فرق دارن و هر نسل و تو هر رده به کل عوض میشن!!! :negative:

ahmadM2

کامنت های پر محتوای شما هم همین کارو میکنه :yahoo:

Sasan2014

نوت خیلی خوشگلتره بنظرم..خمیدگی اس ۶ اج پلاس یه ذره بخاطر بزرگیش نا مناسبه بنظرم..

vesta24

قشنگن.. لایک از طرف یه سونی فن !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....