حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروشگاه آنلاین سونی در تاریخ ۶ شهریور تعطیل خواهد شد و فروشگاه جدیدی جایگزین می‌شود

نوشته

8 سال قبل | 14 دیدگاه | ترنجی

اوضاع شرکت سونی چندان مساعد نیست و اصلا مشخص نیست که اگر سوددهی بخش بازی و سرگرمی‌های این شرکت نبود، اکنون با زیان‌هایی که بخش موبایل به آن تحمیل کرده بود چه سرنوشتی در انتظارش بود! ظاهرا سونی قصد دارد تا فروشگاه آنلاین خود را تعطیل کند و شوک بزرگی را به کاربران این بخش وارد کرده است. در ادامه با ما باشید.

درصورتیکه کاربران فروشگاه آنلاین سونی را برای خرید محصولات این شرکت به فروشگاه‌های بزرگی مانند آمازون ترجیح می‌دادند، ظاهرا شوکی بزرگ به آنها وارد شده چرا که این شرکت اخیرا طی ایمیلی که برای مشتریان خود ارسال کرد، اعلام کرد که بزودی فروشگاه آنلاینش را خواهد بست.

فروشگاه آنلاین سونی رسما در تاریخ ۲۸ آگوست(۶ شهریور) بسته خواهد شد و در صورتیکه مشتریان گیفت کارتی دارند باید تا قبل از این تاریخ از آن استفاده کنند در غیر این صورت اعتبار آنها از بین خواهد رفت.

اگر دوستدار سونی هستید و تا به اینجای کار از شنیدن این خبر شوکه شدید، باید بگوییم که نکته‌ی جالب توجه ماجرا در آن است که فروشگاه جدیدی در راه است و سونی قصد دارد که با خانه تکانی بزرگی در بخش فروش‌های آنلاین خود، از استور جدیدی رونمایی کند.

طبق محتوای ایمیلی که این شرکت ارسال کرده، بزودی فروشگاه جدیدی برای خریداری محصولات این شرکت افتتاح خواهد شد که روش‌هایی خلاقانه برای تهیه‌ی محصولات در آن مهیا شده و هنوز مشخص نیست دقیقا چه روش‌هایی را این شرکت ژاپنی برای خریداران در نظر گرفته است.

همواره نظرات کاربران حاکی از آن بود که فروشگاه آنلاین سونی به صورت درستی کار نمی‌کند و در بسیاری از مواقع از دسترس خارج بود و حتی بسیاری از کاربران آنلاین از وجود چنین فروشگاهی ابراز بی اطلاعی می‌کردند که شاید نشانگر تبلیغات ضعیف این شرکت برای فروشگاه آنلاین خود باشد و اکنون قصد دارند که با راه‌اندازی فروشگاهی جدید با امکانات و مسلما تبلیغات جدیدی، توجهات را به این بخش حساس بیش از پیش معطوف خود سازند.

این امید وجود دارد که سونی با راه‌اندازی این فروشگاه و گسترش حوزه‌ی تبلیغات خود، بتواند به وضعیت کسب و کار و درآمد خود سر و سامانی ببخشد و شاهد پیشرفت‌های این شرکت دوست‌داشتنی باشیم که از همان ابتدای کار تا کنون به عرضه‌ی محصولاتی باکیفیت شهره‌ی خاص و عام بوده است و مسلما قدرت چنین شرکت‌هایی باعث شعله‌ورتر شدن بازار رقابت خواهد شد و در نهایت به سود مصرف‌کننده تمام خواهد شد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/07/sony-shutting-down-online-store-28th-august” target=”blank” background=”#06a570″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
shahryar

بیشتر از هر روز دیگه ای به برگشت سونی موبایل امیدوارم :rose: :heart:

Dontbon

اشالله فروشگاهی بهتر باشه :good:

✰ BARDIYA ✰

سلام سونی داره با قدرت هرچه تمام تر برمیگرده به دوران اوجش :good:
به طور صد در صد تا پایان سال ۲۰۱۶ سود سونی چندین برابر میشه و بازار رو به دست خودش میگیره
امروز سونی با کاری که کرد منو شگفت زده کرده معلومه نقشه های بزرگی توی سر داره از اول امسال ۲۰۱۵ سونی داره گوشی های فوق العاده عالی ای تولید میکنه که امروز با اومدن مشخصات M5 و C5 Ultra سونی نشون داد که این میان رده هاش از پرچمدار برندای دیگه قوی تر و بهتر هستن حالا باید پرچمدارها بیان با این دوتا غول بچه بخصوص M5 رقابت کنن!! :yahoo:
موفق باشید :rose: :rose:

Ari khan

من قصد ترول بازی ندارم اقا بردیا و امیدوارم که سونی هم به روز های خوشش برگرده،هرچی باشه بهتر از برندهای قارچی چینی هست اما این حرفتون که تا سال فلان به سود میرسه دیگه تکراری شده!!!چند ساله که طرفدارای سونی میگن از فلان سال به سود میرسه اما دریغ از یک نشانه!

Moazez

داداش ما همیشه امید داریم. ما بعد از سونامی این قدرت و برنامه ریزی رو در سونی دیدیم که داره بر میگرده و واسه همین پشتش وایستادیم تا الان. امسال سونی سالو با سود ۲٫۵ میلیارد دلاری به پایان خواهد رسوند طبق گفته ی کازو هیرای،در حالی که پارسال با ضرر ۵۰۰ میلیون دلاری به پایان رسوند. سونی برگرده به سود تکنولوژی برتر جهانه.

Ari khan

ببینیم و تعریف کنیم….من که نه سهامدار سونی هستم نه سهامدار شرکت دیگه!!!سود کنه نوش جونش!!

Moazez

کلا سود هیچ شرکتی تو جیب هواداراش نمیره ولی لذت بردن از تکنولوژی برای ما همه چیزه

pejman parvin shoar

دوست من سونی الکی Xperia نشده
سونی همینطور از لقب اش پیداست Xperia هستش :mail:
الکی بهش تهمت نکنید چون گوشی های سونی و… خالص توسط سونی ساخته شده نه با همکاری با سامسونگ و سیب خورده شده

معلوم نبود آگه سونی نبود دیگر شرکت ها الان چجوری بودند
زنده باد سونی :yahoo: :good:

Ari khan

اقا پژمان منظورتون رو قشنگ متوجه نشدم!؟!یعنی چی اکسپریا ها خالصا؟؟؟اگه از لحاظ خودکفایی باشه که خودکفاترین برند فعلا سامسونگه!!!سونی حداقلش رم و حافظه و پردازنده اش رو شرکتهای دیگه میسازن!!

رضا (z best)

اولش که مطلبو می خوندم انگار یکی داره بهم فحش می ده ولی در ادامه خوشحال شدم :yahoo:
سونی از دیجیکالا یاد بگیر

Moazez

سونی داره میشه همون سونی بیست سال پیش ماشالا

chalton

.

chalton

..

chalton

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...