حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در حال حاضر بیش از ۷۵۰،۰۰۰ نفر برای خرید وان پلاس ۲ نام نویسی کرده اند

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

اوایل این هفته پس از صحبت‌ها و شایعات بسیاری که ماه‌ها شاهد بودیم، بالاخره وان پلاس وان از سوگلی خود یعنی وان پلاس ۲ پرده برداشت. هنوز این گوشی برای خرید در دسترس نیست و هنگامی که برای خرید در دسترس قرار گرفت (۱۱ آگوست،۲۰ مرداد ماه) نیز نمی‌توان به راحتی مانند سایر گوشی‌ها اقدام به خرید آن کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دلیل این امر لغو نکردن سیستم رزرو برای خرید گوشی است. همان سیستمی که وان پلاس برای فروش وان پلاس وان در نظر گرفته بود. پس شما برای خرید این گوشی نیز مانند سال قبل باید ثبت نام کنید. البته با این تفاوت که امسال این کار، کمی آسان تر از سال قبل انجام می پزیرد.

به هرحال وان پلاس ۲ برای شروع، در ایالات متحده آمریکا، کانادا، اروپا، چین و هند در دسترس خواهد بود. در حال حاضر بیش از ۷۵۰،۰۰۰ نفر برای خرید این گوشی ثبت نام کرده‌اند. کاملاً بدیهی است که به زودی در نقاط بیشتری قابل دسترسی برای خرید قرار خواهد گرفت. این به معنی است که این گوشی به راحتی از مرز ۱ میلیون فروش خواهد گذشت. البته با فرض اینکه وان پلاس به اندازه کافی کالای موجود داشته باشد.

قیمت وان پلاس ۲ از ۳۲۹ دلار شروع می‌شود، یعنی همان مدل ۱۶ گیگابایت. مدل ۶۴ گیگابایتی آن نیز قیمتی معادل ۳۸۹ دلار را خواهد داشت. طبق گزارشات اخیر، وان پلاس امیدوار است که به فروش ۵ میلیونی تا اواخر سال ۲۰۱۵ دست پیدا کند. با توجهی که وان پلاس با قاتل حرفه ای خود جلب کرده است، این اتفاق زیاد هم دور از ذهن نیست.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Over-750000-people-have-already-signed-up-for-a-OnePlus-2-invite_id72113″ target=”blank” background=”#06a570″]Phonearena[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میلاد

تنها چیز نا امید کننده ای که داره همین سرعت شارژ شدنشه که …

Ari khan

و البته پردازنده اش!! :good:

SAYROS

تو ایران اگه خراب بشه بدبختیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....