حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۳ ساعت و ۲۰ دقیقه وقت لازم است تا دستگاه OnePlus 2 شما به صورت کامل شارژ شود

نوشته

8 سال قبل | 16 دیدگاه | ترنجی

پرچمدار شرکت وان‌پلاس نیز عرضه شد. با دستگاهی رو به رو هستیم که شارژر وایرلس ندارد، از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و دارای چیپست NFC نیست اما با خود عنوان flagship killer یا قاتل پرچمداران را همراه کرده است. برای شما در مورد ویژگی‌هایی که می‌تواند این اسمارت فون را بهتر کند گفتیم اما اکنون می‌خواهیم به قسمتی اشاره کنیم که شاید برای شما حکم تصمیم گیری را داشته باشد. در ادامه همراه باشید.

باتری دستگاه ۳,۳۰۰mAh شده است که به نسبت نسل قبلی یعنی وان‌پلاس وان از ۳,۰۰۰mAh ارتقای خوبی را لمس کرده است. به نظر شما این ارتقا باعث شده است که شارژ شدن دستگاه نیز ارتقا داشته باشد؟ بالاخره با نسل دوم از پرچمداران این شرکت رو به رو هستیم و ارتقا همه جانبه انتظاری بی‌جا نخواهد بود.

باید بگوییم، خیر! در این زمینه ارتقایی نکرده است. به نظر می‌رسد وان‌پلاس این قسمت را به کلی فراموش کرده بود زیرا اگر دستگاه شما به ۰ درصد برسد، باید ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه صبر کنید که به ۱۰۰درصد برسد. به زبان دیگر شما باید ۲۰۰دقیقه وقت بگذارید و این همانند وقتی است که بگوییم شیرشاه در کارتون های کودکی قرار است با تانک های ۲۰۱۵  را دنبال کند! با این که دستگاه از اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده کرده است اما قابلیت Quick Charge را غیرفعال کرده؛ شاید و البته شاید عدم بهره بردن از این قابلیت برگردد به استفاده از USB Type-C در دستگاه که در این قابلیت تاثیر مستقیمی داشته است.

اگر وجود USB Type-C در شارژ سریع دستگاه تاثیر گذار باشد، شاید دلیل عدم وجود USB Type-C در گلکسی نوت ۵ نیز توجیه پذیر باشد! بالاخره سامسونگ برای سری نوت خود ریسک نخواهد کرد. نظر شما چیست؟ آیا واقعا رابطه‌ای وجود دارد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-reportedly-reveals-it-takes-a-bit-less-than-3-hours-and-20-minutes-to-fully-charge-the-OnePlus-2_id72035″ background=”#06a570″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mehran

۲۰۰ دقیقه برای شارژ کامل اصلا قابل قبول نیست :negative:

میلاد

یکی از اصلی ترین گزینه های من تو خرید گوشی همین سرعت شارژ شدن گوشیه

امیررضا صحرائی

فقط این مشکلش نیستش.ضعفهای دیگه رو هم در مقابل رقیبش مثل موتو ایکس استایل داره.
اقا صدرا اینم بزارید:http://www.phonearena.com/news/10-reasons-why-the-Motorola-Moto-X-Style-Pure-Edition-is-a-better-phone-than-the-OnePlus-2_id72086

riofarina

با اینکه عاشق این گوشی شدم فقط همین دلیل باعث شد اصلا به فکر خریدش نباشم.
one plus two از لیست گزینه های احتمالیم خط خورد 😥

رضا (z best)

بیشتر به خاطر پورت usb cهست
ناراحت شدم ولی زیادم نباید ناراحت بود ادم که شب می خوابه بزنه به شارز تا صبح حله

Nfs

اگه شب تا صبح بزنی باتری ضعیف میشه و مشکل براش پیش میاد 🙁

JOHN

:wacko:
خوبه این همه درمورد باتری ها نوشتند.باتری که پر بشه خودش جریان رو قطع میکنه.اگر قطع نمیکرد که گوشی و شارژر هر دو داغ میشدن میترکیدن :bye:

ahmadM2

چرا به شکل دیگه ای بهش نگاه نمیکنین
وقتی شب میزاری شارژ و پر میشه و بعد شارژ قطع میشه حالا مثلا ۱ ساعت بعد باطری میاد رو ۹۸ دوباره شارژ شروع میشه تا ۱۰۰ بشه و قطع و بعد دوباره همینطور تکرار میشه به نظرت باطری خراب نمیشه؟

REZA

شارژ شدن این گوشی ادم و صبور میکنه مث ماهیگیری!!

ببخشید سایت بازم خطای۵۰۳ میده؟یا من فقط اینطورم؟

Ari khan

واسه منم چندباری این خطا رو داد!!!تر.نجی هم مثل سامسونگ بدقول شده!!!
راستی من بعد از خوندن چند پست خود به خود از حسابم بیرون میام!!مشکل چیه؟؟

حسین

هم خطای ۵۰۳و هم بیرون رفتن خودکار از پروفایل خیلی وقته داره اتفاق می افته ولی خدا رو شکر این مورد دوم ( بیرون رفتن خودکار از پروفایل) یه هفته ای هست واسم حل شده ولی این خطای ۵۰۳ خیلی اذیت می کنه . امروز هم سه چهار باری واسه من این طوری شد !!! :scratch:

Ari khan

اه اه اه!!!!اینکه رکورد سونی رو هم شکست!!!!خیلی ازش خوشم میاد اما پردازنده اش و این مدت زمان شارژش یکم آزار دهنده است :negative:

JOHN

واسه ما که شب میزنیم صبح برمیداریم فرقی نداره. :yes: ولی به این معنی نیست که دست از تلاش بردارن:whistle:

mohsen happy

دویست دقیقه زمان شارژ پارامتر چندان مهمی نیست.. دقت کنید که اکثر پرچمدار های۲۰۱۳ الان تو دست صاحب ها شون نیاز به دویست دقیقه زمان واسه فول شارژ شدن دارند تازه با ظرفیت های زیر۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت…. اچ تی سی وان ام۸ نیاز به سه ساعت شارژ داره واسه رسیدن به شارژ باطری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت… ضمنا تو یه مصرف نرمال معمولا گوشی های پرچمدار شما رو به آخر روز می رسونند.. شب تا صبح ام بیشتر از دویست دقیقه وقت داریم… USB TYPE C قطعا ارزشمند تر از شارژ سریعه … این گوشی خیلی دوست داشتنی است و نباید با گوشی های بازاری سامسونگ مقایسه بشه… کاربر این گوشی هم قطعا عوام نیستند هر چند استقبال زیادی ام ازش شده…

ahmadM2

ایشون خیر سرش قراره قاتل پرچمدار باشه حالا چطور میخاد خودشو با شارژ سریع اس۶ یا شارژ عادی ام۹ مقایسه کنه نمیدونم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....