حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید ویندوز ۱۰ خود را در کامپیوتر شما پیش دانلود کند

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

بالاخره گل سرسبد ویندوزهای مایکروسافت، یعنی ویندوز ۱۰، به صورت رسمی منتشر شده و البته، طبق گزارش‌هایی که قبل از این هم به بیرون درز کرده بود، همه‌ی کاربران ویندوز نمی‌توانند آخرین نسخه آن را در روز نخست انتشار دریافت کنند. اگر شما از قبل این ویندوز را پیش خرید کرده بودید، مطلع باشید که ویندوز ۱۰، راه خود را به کامپیوتر شما باز خواهد کرد! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گفته می‌شود، ویندوز ۱۰ ممکن است خود را به صورت خودکار دانلود کند، یا دانلود کرده باشد. کسانی که این ویندوز را پیش خرید کرده اند از پیش دانلود شدن خودکار ویندوز ۱۰ بر روی کامپیوترهایشان سخن گفته اند. اگر شما هم ویندوز ۱۰ خود را پیش خرید کرده اید، اما هنوز پیش دانلود آن را دریافت نکرده اید، نگران نباشید. هیچ کس نمی‌داند مایکروسافت چگونه افراد را برای دریافت پیش دانلود انتخاب می‌کند. چیزی که معلوم است، مایکروسافت می‌داند که طرفداران و منتقدین، به شدت هیجان زده و منتظر این نسخه از ویندوز هستند و سعی دارد آن را به هر شکل ممکن است به دست حداکثر افراد برساند.

مایکروسافت یک پچ نهایی هم برای ویندوز ۱۰ در روز نخست انتشار، یعنی امروز، منتشر می‌کند. این پچ به ویندوز ۱۰ کسانی که از ویندوز ۷، ۸ یا ۸٫۱ به آن مهاجرت می‌کنند، ثبات بیشتری می‌بخشد، پس به این پچ هم توجه کافی را نشان دهید.

نظر شما در رابطه با روش‌های انتشار ویندوز ۱۰ چیست ؟ آیا آن را دریافت کرده اید ؟ با ما درمیان بگذارید.

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/windows-10-may-be-pre-downloading-itself-onto-pcs-29-07-2015/” background=”#06a570″]geeky-gadgets[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ehsan

برای منم اومده 🙂 منتظرم پیغام بده اپدیت کنیم :yes:

mohammad keshavarz

دقیقاً در کدام “مسیر فایل(فولدر)” دانلود رو انجام میده ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....