حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Moto Pulse و Moto Surround دو هدست بلوتوثی موتورولا معرفی شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

موتورولا در جریان معرفی گوشی های جدیدش، از دو هدست بلوتوث به نام موتو پالس و موتو سوراند به طور رسمی معرفی کرد و برای معرفی یک سری دستگاه جدید جز گوشی ها، افراد حاضر در سالن را سوپرایز کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

موتورولا به طور رسمی دو هدست Moto Pulse و Moto Surround رونمایی کرد که هر دو از امروز برای فروش آماده می‌شوند. Moto Surround عملکری همانند Gear Circle دارد و در درون گوش جای می‌گیرد و ضد آب می‌باشد. قیمت این مدل ۵۹.۹۹ دلار برآورد شده و از امروز در سایت موتورولا قابل خرید است.

از طرف دیگر Moto Pulse مانند Beats Studio Wireless بوده و محیط گوش را احاطه می‌کند اما ضد آب نیست و با اندکی افزایش قیمت ۶۹.۹۹ دلار قیمت دارد. این هدست هم از امروز قابل خرید است.

هر دو از سیستم بلوتوث پشتیبانی کرده و موتو پالس تا ۱۸ ساعت باتری نگه می‌دارد. درحالی که موتو سوراند که مدل کوچک تر بوده ۱۲ ساعت شارژ نگه داشته و آهنگ پخش می‌کند. موتورولا برنامه ای برای هر دو هدفون ها تدارک دیده تا کاربر به راختی میزان شارژ باقی مانده را مطلع شود.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.androidcentral.com/motorola-announces-moto-pulse-and-moto-surround-two-new-bluetooth-headsets?utm_source=ac&utm_medium=dlvrit”]androidcentral[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

اگه کیفیت صداش خوب باشه میخرمش!!!موتورولا تا حالا گل کاشته!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....