حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان‌پلاس ۲ خوب است اما با این ۸ ویژگی می‌توانست بهتر نیز باشد!

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

شرکت وان‌پلاس امسال دستگاهی را به معرفی کرد که به زبان خود شرکت قاتل پرچمداران خواهد بود اما آیا در واقعیت نیز چنین است؟ مسلما اگر فاکتور قیمت را در نظر نگیریم این اسمارت فون اشکالاتی اساسی دارد که می‌تواند شما را از خرید منصرف کند اما در هر صورت در ادامه قصد داریم ۸ ویژگی را نام ببریم که اگر در دستگاه عملی شده بود، وان ‌پلاس ۲ بسیار قدرتمند تر رخ نمایی می‌کرد. در ادامه همراه باشید.

چیپستی متفاوت

Different-chipset

درست است که اسنپدراگون ۸۱۰ جز بهترین جدید ترین چیپست های معرفی شده کوالکام است اما هر جدیدتری دال بر بهترین بودن نیست. این پردازنده مشکلات زیادی دارد که بهتر بود برای جدا شدن از تمام حاشیه های ایجاد شده به سراغ پردازنده‌ای دیگر برود.

شارژ بی‌سیم

Wireless-charging

عدم وجود این قابلیت برای ما کمی عجیب بود زیرا اکنون بیشتر دستگاه های موجود از چنین قابلیتی پشتیبانی کرده؛ چه به صورت پیش‌فرض و چه به صورت تعویض درب پشتی دستگاه اما این مورد را می‌توانیم نادیده بگیریم ولی مورد بعدی بدجور سوال برانگیز است!

قابلیت شارژ سریع

Quick-charging

عدم استفاده از قابلیت در وان‌پلاس ۲ خیلی بیشتر تعجب برانگیز است! با توجه به این که وان‌پلاس برای پرچمدار خود به سراع کواکلام رفته، این که Quick Charge 2.0 شرکت، وارد دستگاه نشده است کاملا یک نقطه منفی به حساب می‌آید.

عدم پشتیبانی از درگاه کارت حافظه

A-microSD-slot

در این جا وان‌پلاس می‌تواند متفاوت تر حضور پیدا کند. رقبایی وجود دارند که چنین قابلیتی را حذف کردند برای همین اگر قرار باشد قتلی توسط این پرچمدار انجام شود، باید دست پر به میدان می‌آمد.

عدم ارتقا دوربین به صورت کامل

Optical-Image-Stabilization

از نمونه‌های گرفته‌شده توسط دوربین این دستگاه هوشمند آن‌طور برمی‌آید که وان‌پلاس ۲ عملکرد خوبی در عکس‌برداری دارد. این دوربین می‌توانست بهتر باشد ما هم در این مطلب قصد داریم به راه هایی که می‌تواند بهتر باشد اشاره کنیم.

حذف شدن NFC

NFC

حذف این قابلیت برای ما سوالی دیگر دارد. مدیر عامل شرکت در جواب برخی از خبرنگاران به حذف NFC بیان کرد که قابلیت مذکور اصلا کارایی ندارد و ما آن را حذف کردیم! دلیل منطقی نیست زیرا بالاخره پیدا می‌شوند افرادی که بسیار از امور خود را با تگ های NFC راحت تر کرده اند!

باتری قابل‌تعویض

A-removable-battery

در این قسمت نیز شرکت می‌تواند متفاوت عمل کند. در سال جاری بسیاری از پرچمداران این قابلیت را ندارد اما با توجه به سبک طراجی وان‌پلاس ۲ به نظر می‌رسد در این زمینه کوتاهی شده است.

حذف سیستم دعوتنامه‌ای

No-invitation-system

شاید یکی از دلایل فروش نسبتا پایین این دستگاه به نسبت علاقه افراد همین سیستم دعوتنامه‌ای باشد ولی به نظر می‌رسد محدودیت های شرکت باعث چنین تصمیمی شده است یعنی در سال های آتی با بزرگ تر شدن بستز به احتمال زیاد این سیستم حذف خواهد شد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/8-features-that-would-have-made-the-OnePlus-2-way-way-better_id72017″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب

همین گزینه آخر خط بطلانی میکشه بر ادعای قاتل بودنش!

riofarina

دلایلش خنده داره بعضیاشم بجاس. مثلا باتری قابل تعویض و کارت حافظه مزیته نه ایراد.
بغیر نداشتن شارژ سریع و سیستم فروش بقیش و من درک نمیکنم. پردازنده هم که دیگه همه شرکتا بغیر سامی درگیرشن.

ahmadM2

چطور نمیتونید عدم وجود NFC رو درک کنید؟؟الان اگه یکی از شرکتا بلوتوث رو حذف کنه شما قبول میکنی؟؟؟درسته که استفاده چندانی نداره اما اگه مجبور به استفاده بشی هیچ جایگزینی نداره
در مورد چیپ هم میتونست از ۸۰۸ مثل الجی استفاده کنه یا چیپ جدید مدیاتک یا اینتل به هر حال اگرم نمیشد ایراد ایراده
سامسونگ بدنه ی گوشی رو فلزی وشیشه ای کرده گوش عالم رو به خاطر نبود باطری قابل تعویض کر کردند بعد این که پشتش پلاستیکه نمیتونست باطری قابل تعویض بزاره؟؟؟
الی آخر …

raminrx7

میشه مورد اخری رو بیشتر توضیح بدین؟ :scratch:

Ali.R

تو عکسی که از باتری گذاشته شده،کاملا مشخصه که با یه محصول با کیفیت نه چندان بالا طرفیم

riofarina

اون عکس وان پلاس وان است.
کافیه شارژر و سیم یو اس بی شو ببینی آدم کیف میکنه.
مطمئن باش کیفیتش خیلی بالاست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....