حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت سایت جدیدی را برای معرفی تمامی قابلیت‌های ویندوز ۱۰ ایجاد کرد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

امروز ۲۸ ژولای و بامداد فردا ساعت ۴ تاریخ ۲۹ ژولای است و این روز همان روز موعود است که مایکروسافت به دوستداران خود وعده‌ی آن را داده بود و بالاخره انتظارات به سر رسیده است. کاربران ویندوز۷ و ۸ که برای ارتقای رایگان به ویندوز ۱۰ ثبت نام کردند، از فردا می‌توانند ویندوز محبوب خود را دریافت کنند و از کار کردن با آن لذت ببرند. اکنون مایکروسافت اقدام به راه‌اندازی سایتی اختصاصی برای ویندوز جدید کرده است که اطلاعات مفیدی از ویندوز جدید در آن وجود دارد. در ادامه با ما باشید تا از جزییات این وبسایت بیشتر مطلع گردید.

مایکروسافت برای راهنمایی کاربران خود در ارتقا به ویندوز ۱۰ و کسب راهنمایی‌های مورد نیاز آنها، اقدام به راه اندازی این سایت کرده است و از هم اکنون وبسایت مذکور کار خود را آغاز کرده است و می‌توان اطلاعاتی اولیه را از ویندوز ۱۰ کسب کرد و مسلما پس از کنفرانس بامداد فردا، جزییات بیشتری به آن افزوده خواهد شد و کاربران با خیالی آسوده‌تر می‌توانند به ویندوز جدید سیستم خود را ارتقا دهند.

upgrade_website_story

با پایین رفتن در محتوای وبسایت، تویت‌ها و حرف‌های هیجان انگیز فن‌های مختلف این شرکت در سراسر جهان دیده می‌شود که همه برای رویداد بامداد فردا چهارشنبه لحظه‌شماری می‌کنند. در میان محتوا عکس‌ها و نقشه‌های جالبی دیده می‌شود که همه بر روی آپدیت به ویندوز ۱۰ و رسیدن از نسخه‌های قبلی یه این ویرایش تاکید می‌کنند. مایکروسافت از شما می‌خواهد که از طریق هشتگ #UpgradeYourWorld نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون ویندوز جدید با سایر کاربران در میان بگذارید.

در پایین‌تر از موارد ذکر شده، بخشی با نام ۱۰ دلیل برای مهاجرت به ویندوز ۱۰ دیده می‌شود که در بخش‌های مختلفی با تصاویر و ویدیوهای مختلف، دلایلی را که لازم است کاربر از ویندوزهای قبلی به ویندوز ۱۰ مهاجرت کند ذکر شده است که دیدن آنها خالی از لطف نیست. در پایین صفحه نیز تصویر مشهود نینجا T-Rex دیده می‌شود که آخرین چیزی است که کاربران در این صفحه مشاهده خواهد کرد.
درصورتیکه مایل به مشاهده‌ی وبسایت مذکور هستید می‌توانید بر روی این لینک کلیک کنید.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/microsoft-reveals-official-launch-site-for-windows-10″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed Sj

چه مدت طول میکشه که ویندوز ۱۰ رو کرک کنن ؟

Mehdi

سلام
یحتمل بذارن با Xbox با هم کرکشون کنن !

Alireza

کرک ؟ تو بزار بیاد حالا 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...