حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان‌پلاس ۲ دربرابر سامسونگ گلکسی اس ۶ و ال‌جی جی ۴ : مقایسه مشخصات

نوشته

8 سال قبل | 11 دیدگاه | ترنجی

سرانجام وان‌پلاس از گوشی جدید خود با نام وان‌پلاس ۲ رونمایی کرد که جانشین وان‌پلاس وان خواهد بود. از این گوشی به عنوان “قاتل پرچم‌دار ۲۰۱۶” یاد می‌شود اما با این حال، مشخصات این گوشی در برابر سامسونگ گلکسی اس ۶ و ال‎‌جی جی ۴ چگونه است؟ وان‌پلاس ۲، یک سنسور اثرانگشت جدید دارد و از مشخصات بهتری نسبت به وان‌پلاس وان بهره می‌برد. زبان طراح گوشی بسیار به وان‌پلاس وان شبیه است و طراحی آن بهبودیافته است. در ادامه همراه ترنجی باشید تا بین وان‌پلاس ۲، سامسونگ گلکسی اس۶ و ال‌جی جی ۴، مقایسه‌ای انجام دهیم.

قیمت وان‌پلاس ۲ بسیار مناسب است و با سخت‌افزارهای مشابه‌ای که نسبت به پرچم‌دارهای دیگر شرکت‌ها دارد، قیمت آن حدود نصف قیمت آن‌ها است. تنها با پرداخت ۳۲۹ دلار می‌توانید یک گوشی با مشخصات درحد یک پرچم‌دار دریافت کنید. از مشخصات اصلی این گوشی می‌توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰، ۴ گیگابایت رم (۳ گیگابایت برای مدل ۱۶ گیگابایتی) و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سونی IMX214 با فوکوس لیزری اشاره کرد.

فکر می‌کنید مشخصات این گوشی دربرابر گلکسی اس ۶ و ال‌جی جی ۴ در چه حد است؟ برای فهمیدن این موضوع، مقایسه زیر را مشاهده کنید:

OnePlus 2 vs Samsung Galaxy S6 vs LG G4- Specs Comparison 2015-07-28 18-45-56


نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-2-vs-Samsung-Galaxy-S6-vs-LG-G4-Specs-Comparison_id72021″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

از قیمتش نمیشه گذشت.با تمام احترام به g4 این ارزش خرید بیشتری داره.
سنسورش مشخص شد دیگه؟حتما سونیه؟

Moazez

یچیزی بگم دوستان سامسونگی ناراحت نشن. امروز در مایکروتل پلاس با z3+ کار کردم،بعد بلافاصله رفتم با s6 کار کردم. خداوکیلی صفحه نمایش s6 خیلی بده. خییییلی. خودتونم برید کار کنید همزمان با جفتشون. هرکی هم میمومد با جفتشون مار میکرد همین حرف منو میزد.

arash

اره منم کار کردم دیدم سفید و زرد نشون میده که همه ام میگن حالگیریه !وقتی با زد۳ خودم مقایسه کردم دیدم.والا سرعتشم همچین که میگن زیاد نبود جی۴ و زد۳ سرعتش تو کارای عادی بهتر بودن! ینی باهاش کار کنی میفهمی اس۶ فقط تبلیغات داره!

m.s

درود
از جهتی حق با اقای معزز هست که اس ۶ های تو نمایندگی های سامسونگ اینقدر روز و شب با بالاترین میزان روشنایی کار کردن کلا صفحه نمایشها معیوب شدن و اکثرا به زردی میزنن و روشنایی صفحهاتشون یک دست نیست و حتی در بعضیا ارم سامسونگ رو صفحه گوشی فریز شده و صفحات کاملا کدر و تاریک هستند که اگه بخوای به دید ی منتقد نگاه کنیم و بدون در نظر داشتن این موضوع دستگاهارو نقد کنید کاملا حق با ایشون هست و هیچ جای بحثی هم درش نیست.
ولی یک مسئله ای هم که هست صفحه نمایش زد ۳ پلاس هم بدشت روشن و خیره کنند و تا تو نمایندگی بخواد افت کنه خیلی کار داره هنوز البته ips ها دیرتر کدر میشن نسبت به امولدها ولی در کل با وضعیت موجود مقایسه ی این دو صفحه نمایش به نحوی که اقای معزز مد نظرشون هست کلا بنظرم اشتباهه و باید دوتا گوشی نو با هم مقایسه میکردن تا به نتیجه بهتری برسن
موفق باشید

saber133

این تقریبا فقط تو صفحه نمایش ازشون کم میاره دیگه… تو تمام موارد قدرتمند تره به نظرم. اگه ارزون باشه به عنوان یک گوشی دوم که بتونم اندروید هم تجربه کنم همزمان با ios حتما میگیرمش…. نهایت ۱ تومان دیگه که اینجور نیست و خیلی گرون تره ولی خدا وکیلی ۴ گیگ رم چه دردی میخوره؟

TLORDNO

پیرو سخنان گوهربار معزز گرام در خصوص نظرات ستیزه جویانه ایشان علیه برند بنجول ساز (مدیونی اگ فکر کنی سامسونگ با کیفیته)سامسونگ

فقط میتونم سکوت کنم و جوابشو ندم

شما هم همین کارو کنید شاید رستگار شود

به امید روزی که هیچ برندی توی دنیا باقی نمونه جز سونی :rose:

Moazez

کاری نداره تست کردن این چیزی که من گفتم. انقدرم سخت نیست بری جایی با هرجفتش کار کنی.

TLORDNO

برادر عزیز منم کار کردم این مورد کاملا شخصیه و بستگی به سلیقه داره
همون طور که شما سنسور های سامسونگ رو بی کاربرد میدونی واس یکی دیگه پر کاربرده و…

مشکلی با نظرات و سلیقه شما ندارم و محترم هستن اما نوع مطرح کردن نظرات شما کاملا این حس رو منتقل میکنه که انگار میخوای یه چیزی رو تحمیل کنی یا اینکه مشکل هاد با شرکت سامسونگ داری

Just Sony ONLY(فقط سونی)

گوشی بهتر از گلکپی اس۶ نیست واقعا وقتی شکست میخوره چرا میارنش تو مقایسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :unsure: :scratch:

ahmadM2

حالا دفعه بعد از شما اجازه میگیرن
همینه که سونی داره به باد فنا میره عوض خرید از یه شرکت چینی برید از سونی خرید کنید بلکه یه کم وضعش بهتر بشه
جالبه به خودتم مثبت میدی
خود گویی و خود خندی و خود مرد هنرمندی

sony IIIII

اینم شده هواوی با این همه مدل شبیه هم
فقط اندازه هاش فرق دارن
بجا اینکارا جلو هنگ کردناتو بگیر
اس دی کارت بزار
دوربینتم ببر داخل شاید پیشرفت کنی
اشغال رم نوت ۵ رو هم درست کن
دیگه چی بگم
مثال سونی و سام مث تویوتا و هیونداست
زیبا و بی کیفیت . مقابلش با ابهت و فول کیفیت
راستی فلزای سامی شنیدم میریزه از گوشی های پرچمیش
سامسونگم میفهمه جهان سوم کجاست
وااااااااااااااای

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی