حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مکان دقیق مایکروسافت در خیابان پنجم نیویورک مشخص شد ؛ نزدیکی فوق‌العاده به فروشگاه اصلی اپل

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

در ماه‌های گذشته حدس و گمان‌هایی پیرامون این موضوع که مایکروسافت بزودی در قلب نیویورک فروشگاهی لوکس را راه‌اندازی خواهد کرد منتشر شد و از آن زمان شایعاتی پیرامون این موضوع پخش شد و اکنون ظاهرا این حدسیات رنگ واقعیت به خود گرفته و این شرکت در قلب برندهای نیویورک جا خوش خواهد کرد. در ادامه با ما باشید.

اکنون رسما مکان دقیق فروشگاه جدید این شرکت مشخص شده که در خیابان پنجم نیویورک و در ساختمان شماره ۶۷۷ ردموندی‌ها فروشگاه مدرن و جدید خود را مستقر خواهند کرد و از لحاظ موقعیت مکانی بسیار جالب توجه است. این مکان قبلا در اختیار برند لوکس ایتالیایی Fendi قرار داشت و انبوهی از برندهای معتبر و لوکس جهان در همان حوالی مستقر هستند.

همسایه روبرویی Tommy Hilfiger و در کنار برند Rolex، Prada و Abercrombie & Fitch جا خوش کرده است تا در یکی از لوکس‌ترین نقاط منهتن تلاش خود را بکار گیرد بلکه سهم بیشتری از بازار اسمارت‌فون و گجت‌های همراه را بدست آورد. اما نکته‌ی جالب توجه در محل قرارگیری این شرکت آن است که تنها ۵ پلاک آن طرفتر رقیب قدرتمندشان یعنی اپل جا خوش کرده و مسلما نزدیکی مایکروسافت به اپل در مهمترین نقطه‌ی تجاری در جهان خود می‌تواند رقابتی دیدنی را در بین این ۲ شعله‌ور کند.

در حال حاضر Fendi مکان مورد نظر را ترک کرده است و ردموندی‌ها بزودی در آن مستقر خواهند شد. مسئول بخش SharePoint شرکت در تویتر خود رسما اعلام کرد که فروشگاه جدید مایکروسافت در خیابان پنجم نیویورک در پاییز سال جاری میلادی افتتاح خواهد شد.

ظاهرا این شرکت سرمایه‌گذاری وسیعی را بر روی گجت‌های سخت‌افزاری خود مخصوصا سرفیس‌های جدید انجام داده است و نباید فراموش کرد که طبق سیاست‌گذاری جدید آنها، شاهد ۲ پرچمدار قدرتمند در هر سال خواهیم بود و مسلما افتتاح فروشگاه جدید بیش از آنکه قصد معرفی ویندوز ۱۰ را داشته باشد، در راستای تبلیغ محصولات سخت‌افزاری این شرکت خواهد بود.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/07/microsofts-flagship-store-in-fifth-avenue-looks-set-to-happen” target=”blank” background=”#0fc5b7″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
✰ BARDIYA ✰

فردا انتظارات به پایان میرسد…
بی صبرانه منتظرم بیاد ویندوز ۱۰ واقعا فوق العادست :yahoo:

saber133

دیگه گفته ملت میان اپل بخرند یک تیری تو تاریکیباشه نزدیک باشم بیان پیش منم یک سری بزنند خخخخخخخخخخ
به جان خودم شوخی بود نیایید بگید این متعصبه این حرف ها باور کن شوخی بود خخخخ
ولی خداییش همه اینا به کنار این مایکروسافت نمیخواهد یک گوشی پرچمدار بسازه؟ از چند سال پیش میگفتیم این غول میاد تو ضمینه گوشی هارو متحول میکنه اینا ولی نه گوشی پرچم داری ساخته تا الان نه اینکه ویندوز فون تونسته محبوبیت پیدا کنه به خاطر محدودیت های عجیب غریبش… خدایش میخواهم یک گوشی شاخ از این غول ببینم برندی که واقعا دوستش دارم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...