حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات وان‌پلاس لایت و وان‌پلاس ۲ لو رفت

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

در طول چند روز گذشته، بنچمارک‌های مربوط به گوشی جدید وان‌پلاس به بیرون درز کرد و شاهد تفاوت‌های نسبتا زیادی بین آن‌ها بودیم و تصور می‌کردیم که این بنچمارک‌ها برای وان‌پلاس ۲ است. به‌ تازگی شایعه‌ای درمورد این‌که وان‌پلاس از دو گوشی رونمایی خواهد کرد، به گوش می‌رسد. مدلی که در چند روز گذشته در بنچمارک AnTuTu لو رفته بود، مربوط به مدل A2001 است که امتیاز پایینی را نسبت به پرچمدارهای فعلی بازار به دست آورده بود. این مدل، همان وان‌پلاس لایت خواهد بود اما مدل A2003، همان وان‌پلاس ۲ خواهد بود که مشخصات بهتری نسبت به وان‌پلاس لایت دارد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

منبدنیدب

مدل A2001 با نام وان‌پلاس لایت (OnePlus Lite) به یک صفحه‌نمایش با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل و رم ۳ گیگابایتی مجهز خواهد شد. مدل A2003 با نام وان‌پلاس ۲ (OnePlus 2) نیز به یک صفحه‌نمایش QHD با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل و رم ۴ گیگابایتی مجهز خواهد شد. مشخصات دیگری از این دو گوشی به بیرون درز نکرده است اما تصاویر منتسب به وان‌پلاس لایت منتشرشده است. تصاویر نشان می‌دهند که این گوشی با یک اسکنر اثرانگشت عرضه خواهد شد و همچنین این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد.

منبلد

کنفرانس وان‌پلاس در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز به وقت تهران برگزار خواهد شد و در صبح، خبرهای مربوط به کنفرانس را برای شما پوشش خواهیم داد.

نذلبذ

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

بله. همونجور که معلوم بود توو امتیازات وان پلاس دو مدل داره. وان پلاس ۲ بنظرم شاخِ

Abbas Askari

گوشی خوبیه
ولی من کلا از جنس چینی بیزارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی