حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات بیشتری از آیپد مینی ۴ و آیپد ایر ۳ منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

ظاهرا میزان فروش‌های آیپد شرکت اپل چندان تاثیری از وضعیت آشفته‌ی بازار جهانی تبلت نداشته و افت چشمگیر میزان فروش تبلت در ماه‌های اخیر، تاثیر آنچنانی بر روی سری آیپد اپل نداشته و این سری همچنان قدرتمند در حال ادامه‌ی کار خود هستند، هرچند که این موضوع نمی‌تواند مانع از آن شود که اپل به فکر کسب محبوبیت و فروش بیشتر نباشد. زمزمه‌هایی برای مشخصات آیپدهای جدید به گوش می‌رسد که دیدن آنها خالی از لطف نیست. در ادامه با ما باشید.

در صورتیکه شایعات و حدس و گمان‌ها به واقعیت تبدیل شوند، اپل در پاییز سال جاری میلادی از آیپدی ۱۲٫۹ اینچی رونمایی خواهد که زمانی شاید تصور چنین محصولی برای دوستداران اپل بسیار سخت بود اما ظاهرا در حال تبدیل شدن به واقعیت است و این شرکت پس از آیپد مینی که زمانی باور آن برای دوستدارانش مشکل بود و حتی کار به جایی رسید که میزان فروشش از مدل اصلی هم بیشتر شد، این بار قصد دارد مدلی بزرگتر از آیپد ۹٫۷ اینچی را معرفی کند، حتی بزرگتر از مک‌بوک ۱۲ اینچی جدید!

طبق گزارشی که امروز توسط یکی از منابع ژاپنی منتشر شد، اشاره‌ی دقیقی به مدل آیپد پرو ۱۲ اینچی نشد اما جزییات خوبی از ۲ مدل جدید ایر و مینی منتشر شده است. در اکتبر سال ۲۰۱۴(حدودا ۹ ماه قبل) اپل بر خلاف انتظارات از مدل جدیدتر آیپد مینی با شماره ۳ رونمایی کرد که در آن مشخصات محصول نسبت به آیپد مینی ۲ هیچگونه تغییری نداشت و این شرکت صرفا به اضافه کردن سنسور اثر انگشت بسنده کرد.

توجه محدود اپل به آیپد مینی ۳ و تغییرات بسیار اندکی که این شرکت در این گجت پرطرفدار اعمال کرد شاید خود ناشی از معرفی فبلت آیفون۶ پلاس باشد و این شرکت به نوعی قصد نداشت که در میزان فروش و محبوبیت گوشی جدیدش خللی وارد کند، در هر صورت محصول اصلی اپل که سود سرشاری را روانه‌ی حساب‌های بانکی شرکت می‌کند، آیفون است و این شرکت توجه ویژه‌ای به این محصول دارد.

طبق این گزارش، آیپد ۴ مینی به دوربینی ۸ مگاپیکسلی و درخشان‌تر از دوربین مدل قبلی مجهز خواهد شد و در طراحی آن از بدنه‌ای با ضخامت ۶٫۱ میلیمتر استفاده خواهد شد که با توجه به نازکتر کردن محصولات جدید این شرکت، چنین اتفاقی چندان غیرمنتظره نیست. در بخش صفحه‌نمایش نیز این بار شاهد صفحه‌ای درخشان‌تر با قابلیت خوانایی بهتری در برابر تابش مستقیم نور خورشید هستیم که می‌تواند خود دلیل خوبی برای ارتقا از آیپد مینی ۳ به ۴ باشد.

این گزارش خبر از معرفی آیپد ایر ۳ قبل از فصل تعطیلات می‌دهد و گرچه جزییات چشمگیری در آن در رابطه با این محصول منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که اپل در آن از پردازنده‌ی جدیدتر خود یعنی A9 استفاده کند و احتمالا عمده تغییر اتفاق افتاده در آن به همین بخش مربوط باشد.

در صورتیکه این گزارش درست از آب درآید، اپل امسل برخلاف رویه‌ای که پارسال در پیش گرفت، آیپد مینی را با آپدیتی اساسی روبرو خواهد کرد و در سوی مقابل در مدل اصلی آیپد یعنی آیپد ایر ۳ به تغییراتی محدود بسنده خواهد کرد. به نظر شما واقعا چنین اتفاقی رخ خواهد داد و همچنین اپل علاوه بر ۲ آیپد اصلی، از آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی رونمایی خواهد کرد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apple-iPad-Air-3-and-iPad-Mini-4-details-surface-in-new-report-the-iPad-Pro-is-in-for-company_id72004″ target=”blank” background=”#0fc5b7″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
md4956

۱۲٫۹ برای تبلت میتونه خوب باشه .. امیدوارم که معرفی بشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...