حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس از مادربرد X99M-WS پرده برداشت؛ راهکاری جدید برای سرورها و ایستگاه‌های کاری کوچک با سایز Micro-ATX

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

ایسوس ساعاتی پیش از مادربردی جدید در سایز Micro-ATX و با نام X99m-WS به صورت رسمی پرده برداشت؛ این مادربرد با سوکت اصلاح شده LGA 2011-V3 همراه شده‌است و در درون آن چیپست X99 Express قرار دارد. این مادربرد از پردازنده‌های سری core i7 هسول رفرش و برخی از پردازنده‌های Xeon E5 V3 پشتیبانی می‌کند.

با ترنجی در ادامه همراه باشید.

این مادربرد برای تامین انرژی خود از یک کانکتور ۲۴ پینی ATX، دو عدد کانکتور ۸ پینی EPS و یک کانکتور ۶ پینی PCI-E کمک می‌گیرد؛ برای تامین انرژی پردازنده اصلی یک مدار ۸ فاز VRM قرار داده شده‌است و برای تنظیم ولتاژ ورودی حافظه‌های رم نیز یک مدار ۲+۲ فاز دیجیتالی VRM در نظر گرفته شده‌است. علاوه بر این‌ها ایسوس در این مادربرد ۴ شکاف رم را با سایز DIMM و حداکثر ظرفیت ۶۴ گیگابایت با پیکربندی ۴ کاناله قرار داده‌است.

90cشکاف‌های توسعه در این مادربرد شامل سه عدد PCI-E 3.0 x16 و یک PCI-E 3.0 x1 می‌شود؛ هشت عدد درگاه SATA III با سرعت ۶ گیگابایت بر ثانیه و یک عدد درگاه M.2 با حداکثر سرعت ۳۲ گیگابایت بر ثانیه برای این مادربرد در نظر گرفته شده‌است، در نهایت یک تراشه WiFi 802.11 ac و بلوتوث نسخه ۴٫۰ قابلیت های ارتباطی این مادربرد را تشکیل می‌دهند.

90b

90a دو عدد درگاه USB 3.1 (هر دو درگاه از نوع A)، هشت عدد درگاه USB 3.0 و یک عدد USB 2.0/1.1 نیز در این مادربرد وجود دارد؛ در آخر ایسوس از تراشه صوتی ۸ کاناله Crystal Sound 2.0 و یک عدد ماژول اختیاری PIKE SAS در این مادربرد قرار داده‌است.

دیدگاه شما چیست؟

[button url=”http://www.techpowerup.com/214643/asus-launches-x99m-ws-micro-atx-motherboard.html” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]TechPowerUP[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مصطفی جان عجب غولیه
من که آخرش سره جمع کردن سیستم گیج شدم :wacko: :unsure:
به نظرت این کی وارد ایران میشه؟ اصلا وارد ایران میشه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com