حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شما با یک میکروفون قدیمی هم می‌توانید به استفاده کامل از کرتانا بپردازید

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

همانطور که اطلاع دارید، ویندوز ۱۰ همراه با یک دستیار صوتی خواهد آمد. این دستیار صوتی که مطمئنا همه شما با او آشنایی کامل دارید، کرتانا نام داشته و به عقیده بسیاری از منتقدین، این ویژگی بهترین یا جالبترین ویژگی اضافه شده به نسل ویندوز است. در این حالت شما می‌توانید با کامپیوتر خود صحبت کنید و کارهای بسیاری را با سرعت بالاتر به انجام برسانید. این اولین بار است که یک دستیار صوتی با این هوش مصنوعی، در کامپیوتر شما همراهتان خواهد بود. اما این دستیار، برای همه قابل دسترسی نیست. اینطور که گفته شده بود برای ارتباط برقرار کردن بهتر، باید از هدفونها و میکروفون‌های کیفیت بالا استفاده نمود. اما به نظر می‌‌رسد کرتانا بهتر از این حرف‌ها، به سخنان شما گوش می‌دهد! با ترنجی در ادامه همراه باشید.

طبق منبع، کرتانا بر روی لپتاپ ThinkPad X240، هدست Logitech G930 wireless و میکروفون Blue Snowball  به خوبی یک دستیار واقعی به کمک شما می‌آید. با وجود اینکه هنگام متصل نمودن این هدست و میکروفون و شروع صحبت با کرتانا، ویندوز ۱۰ پیامی مبنی بر اینکه “شاید کرتانا صدای شما را به خوبی متوجه نشود” به شما نشان خواهد داد، اما کرتانا واقعا خوب عمل می‌کند و بدون هیچ گونه مشکل خاصی به کمک شما می‌آید.

تنها مشکلی که وجود دارد، از کار افتادن کرتانا هنگام عوض کردن میکروفون از جک ۳٫۵ میلی‌متری لپتاپ است که پیامی مانند عکس زیر به شما نشان داده می‌شود :

1355497871262211685

خوشبختانه سایت gizmodo reviews این مشکل را برطرف کرده است که کافی است به تصویر متحرک زیر توجه کنید:

1355497871359723877

نظر شما در رابطه با این دستیار صوتی چیست ؟ آیا در دینای کامپیوتر هم به موفقیت خود خواهد رسید ؟ با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

وای چقدر هیجان زده ام بنظرم عالیه

chalton

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....