حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی از یخچال پایین-فریزر عریض با برچسب انرژی A++ در ایران رونمایی می‌کند

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

تهران- شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) اولین یخچال پایین-فریزر عریض ۷۰۰ میلی‌متری خود را در ایران رونمایی می‌کند. این مدل جدید دارای قابلیت‌هایی نظیر کمپرسور خطی اینورتر ال‌جی، المان‌های طراحی ارگونومیک نظیر دستگیره مخفی و بسیاری ویژگی ها که برای مصرف کنندگان راحتی را به ارمغان می آورند، مانند سیستم عیب‌یابی هوشمند (Smart Diagnosis™) است. به منظور پاسخ به نیاز بازار ایران، یخچال کم‌مصرف ال‌جی مطابق با استاندارد برچسب انرژیA++  طراحی شده است.

سئونگ جین جو، رئیس و مدیر اجرایی بخش لوازم خانگی شرکت ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: در ال‌جی ما دریافته‌ایم که ایرانی‌ها یخچالی را ترجیح می‌دهند که انرژی کمی مصرف کند و دارای ویژگی‌هایی باشد که زندگی را راحت کند. به این دلیل است که ما با افتخار یخچال پایین-فریزر عریض جدیدمان را معرفی می‌کنیم. در حقیقت، مدل جدید ما بسیار مقرون به صرفه است و استانداردهای برچسب انرژی A++ در آن رعایت شده است.

یخچال پایین-فریزر عریض ال‌جی با کمپرسور اینورتر خطی انحصاری شرکت ال‌جی تجهیز شده است که تازه نگه‌داشتن بی نظیر غذاها، میزان سر و صدای کم و دوام بالا را همراه با بیشترین بهره وری در مصرف انرژی ارائه می کند. با سایش درونی کمتر و کنترل دقیق خنک‌کنندگی، کمپرسور اینورتر خطی مصرف کمتر انرژی را تضمین می‌کند که به صرفه‌جویی در هزینه‌های مصرف‌کنندگان کمک شایانی می‌کند. این مدل مقرون‌به‌صرفه برچسب انرژی A++ دریافت کرده است و بسیار قابل اطمینان است. این کمپرسور با ۱۰ سال گارانتی پشتیبانی می‌شود.

آخرین یخچال پایین-فریزر جدید ال‌جی ویژگی‌های طراحی فراوانی را ارائه می‌کند که راحتی بی نظیری را برای زندگی مصرف‌کنندگان ایرانی به ارمغان می‌آورد. قابلیت دستگیره مخفی طراحی زیبا و بی‌نظیری دارد و باعث می‌شود ظاهر یخچال بسیار زیبا به نظر برسد.

همچنین، به لطف قفسه تاشو و سینی کشویی، مصرف‌کنندگان قادرند به آسانی به خوراکی‌ها دسترسی داشته باشند و اقلام مختلف با اندازه های متفاوت را در یخچال جای دهند. قفسه تاشو می‌تواند روی خودش جمع شود و باعث شود آیتم‌های بلندتر نظیر کیک‌های بزرگ، ظروف غذای بزرگ و یا بطری‌های نوشیدنی به راحتی در یخچال جا بگیرند. در ضمن، سینی کشویی دسترسی آسان به خوراکی‌هایی که در قسمت عقبی یخچال قرار دارند را ممکن می سازد. این بدان معنی است که دیگر برداشتن غذا از قسمت انتهایی یخچال دردسری نخواهد داشت.

با نورپردازی Dual Tower LED که در دو طرف اصلی بدنه نصب شده است، تمامی اقلام درون یخچال به آسانی قابل رویت است. پوشش استیل ضدزنگ زیبایی یکدستی را به ارمغان آورده که کاملاً مدرن و مجلل است.

چنانچه ندرتاً ایراد فنی در این یخچال پیدا شود، قابلیت عیب‌یابی هوشمند Smart Diagnosis™ به مراکز خدمات ال‌جی کمک می‌کند تا به سرعت از پشت تلفن ایراد را پیدا کنند. این راه‌حل عیب‌یابی هوشمند برای کسانی که پرمشغله هستند و از پس سرویس‌های حضوری ناخوشایند، پرهزینه و وقت‌گیر برنمی‌آیند ایده‌آل است.

همچنین Hygiene Fresh+، سیستم تصفیه هوای منحصربه‌فرد ال‌جی، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت. به منظور اطمینان از نگهداری طولانیتر و تازه‌تر خوراکی‌ها در یخچال، قابلیت                   Hygiene Fresh+،  فن قدرتمند انحصاری را به کار گرفته تا به طور مداوم هوای آلوده را بمکد، با عبور از ۴ لایه فیلتر و لامپ فرابنفش تصفیه و بوزدایی کند و هوای تازه را به درون یخچال بدمد.

این یخچال فریزر مدرن با ضمانت گلدیران در بازار ایران عرضه می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Zed

انصافا این تازه نگه داشتن غذا و… رو کاملا راست میگه!

amir1202

همچین تیتر نوشتید گفتم الان چی هست این یخچاله . ی یخچال معمولیه دیگه
جدیدا فکر میکنم ترنجی داره ال جی رو خیلی بزرگ میکنه وتبلیغات انجام میده
امیدوارم اشتباه فکر کرده باشم :unsure:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....