حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کابل شارژر آیفون که ۱۲۸ گیگابایت حافظه جانبی به آیفون شما اضافه می کند

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

اپل عادت ها و قوانین خاص خود را دارد. می خواهید بخواهید، نمی خواهید نخواهید! به همین صراحت و به همین دلیل ابزارهای جانبی و برنامه ها مکمل زیادی برای آن طراحی و تولید می شود. یکی از محدودیت های اپل، در عدم توانایی افزایش حافظه توسط شماست. اگر حافظه بیشتر می خواهید، باید هزینه آن را بپردازید. هر چند آیفون ۶ و ۶ پلاس نسخه ۱۲۸ گیگابایتی دارد اما اختلاف قیمت حدود ۷۰۰ هزارتومانی بین نسخه ۱۶ و ۱۲۸ گیگابایتی شاید زیاد عادلانه نباشد. اگر اینطور فکر می کنید، این کابل را دوست خواهید داشت، البته اگر اینقدر کوتاه نمی بود! در ادامه با ترنجی باشید تا با کابل شارژر حافظه دار از شرکت PhotoFast آشنا شویم.

MemoryCable-stores-up-to-128GB-of-content-fro-your-iPhone1

این کابل بسیار کوتاه است. خوب آنکه قابل حمل و نقل است و در جیب به خوبی جا می گیرد و بد اینکه وقتی بخواهید به شارژ بزنیدش و یا به کامپیوتر وصلش کنید، خیلی کوتاه است. خب کمی با خود فکر کنیم، شاید این استفاده از این کابل به عنوان یک مموری بیشتر از استفاده آن به عنوان کابل شارژر بیارزد. خوب آنکه این کابل برنامه مخصوص خود را هم دارد و وقتی به آیفون وصل می کنید، می توانید فایل ها خود را روی آن بک آپ نگیرید. به لطف پشتیبانی این برنامه از حسگر اثر اگشت آیفون، یعنی تاچ آی دی، اطلاعات شما محفوظ و ایمن خواهد ماند.

MemoryCable-stores-up-to-128GB-of-content-fro-your-iPhone (12)

این کابل در حجم های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به فروش خواهد رسید اما مناسفانه هنوز از قیمت آن خبری در دست نیست. اگر با اندازه کوتاه آن کنار بیایید، می توانید همیشه این کابل را همراه خود داشته باشید و کابل شارژر خود را با آن تعویض کنید. کابل شارژر وسیله ای است که اکثر کاربران هر موبایلی همیشه همراه خود دارند. نظر شما درباره این ابزار جانبی خلاقانه چیست؟ از خریداران این کابل شارژر آیفون خواهید بود اگر قیمت مناسبی داشته باشد؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Heres-an-iPhone-charging-cable-that-stores-a-whopping-128GB-of-your-content_id71950″ background=”#0fc5b7″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
shahryar

سام،زود به پا خیز
تا دیر نشده،

Mostafa Move

چرا اخه کابل داره
اگه مث فلش otg های سونی یا ای دیتا و سلیکون میزد خیلی بهتر بود
هم جمع جور بود هم اویزون نبود چیزی از گوشی

TLORDNO

پسر خوب شما حتی اگر فقط تیتر رو خونده بودی متوجه میشدی این فقط یه فلش otg نیست بلکه هم فلشه هم کابل شارژ که خیلی هم خوبه.کابلش خیلی کوتاهه و خوب طراحی شده و در استفادش به عنوان فلش اذیت نمیکنه و جای حمل دو قطعه ،یک قطعه حمل میکنی

Mammad Gherghi

خوب آنکه این کابل برنامه مخصوص خود را هم دارد و وقتی به آیفون وصل می کنید، می توانید فایل ها خود را روی آن بک آپ نگیرید
میتونیم بکاپ نگیریم؟؟؟

md4956

عالیه !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)