حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه بتای لانچر مایکروسافت با نام Arrow برای اندروید منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

امروز، مایکروسافت اعلام کرد که درحال تست بتای لانچر جدید Arrow خود برای سیستم‌عامل اندروید است. در صفحه‌‌اصلی این لانچر، برنامه‌های اخیر استفاده‌شده در قسمت بالا را نشان می‌دهد و سه ردیف پایین مربوط به برنامه‌‌هایی است که بیشتر از برنامه‌‌های دیگر توسط شما مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در قسمت داک این لانچر، می‌توانید برنامه‌های موردنظر خود را قرار دهید. در ادامه همراه ترنجی باشید.

Home-page-shows-recently-and-frequently-used-apps Swipe-left-for-recent-and-frequent-contacts

با سوایپ به سمت راست از روی صفحه‌اصلی، به بخش “Notes & Reminders” یا “یادداشت‌ها و یادآوری‌ها” خواهید رفت که می‌توانید در یک لیستی، چیز‌هایی که می‌خواهید انجام دهید را بنویسید و زمانی که کار شما انجام‌شد، چک باکس مربوطه را بزنید. با سوایپ به سمت چپ از روی صفحه‌اصلی، لیستی از افرادی که در لیست مخاطبین شما وجود دارند و به تازگی با آن‌ها تماس برقرارکرده‌اید یا ایمیل داده‌اید یا متن ارسال کرده‌اید، به شما نشان داده خواهد شد.

Swipe-to-the-right-for-a-list-of-errands The-app-drawer-lets-you-scroll-through-the-alphabet-to-find-a-particular-app

با سوایپ به سمت بالا، گزینه‌های بیشتری مانند میان‌برهای اضافی نمایان خواهند شد. لیست برنامه‌ها نیز بر اساس حروف الفبا مرتب‌ شده‌اند و می‌توانید با استفاده از لیست حروف‌هایی که در سمت راست قرار دارد، برنامه موردنظر خود را سریع‌تر پیدا کنید و یا برنامه موردنظر خود را جست‌وجو کنید. عضویت در گروه بتا با ارسال یک درخواست به انجمن بتای لانچر Arrow در گوگل‌پلاس انجام خواهد شد. اگر قصد عضویت در گروه بتا را ندارید، می‌توانید فایل APK این لانچر را برای نصب در دستگاه اندرویدی خود دانلود کنید. این فایل را می‌توانید از این لینک دانلود کنید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-beta-testing-its-Arrow-Launcher-for-Android-download-the-APK-now_id71954″ background=”#0fc5b7″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

باریکلا مایکی

S.A.R.H

اصلا زیبا نیست…
اصلا…

َarsenal

جدیدا بعضی از حرکتای مایکروسافت خیلی عجیب غریب شده :)) لانچر اندرویدو چیکار داری اخه نوکرتم؟!؟

S.A.R.H

ای بابا نمیتونم آروم بشینم میرم تست کنم 😐

S.A.R.H

فوق العاده روون و زیبا بود ولی من خوشم نیومد

hossinaln

جالبه من خوشم اومد اما کلی کار داره از فضای کاربری اندروید خیلی دوره اگر از این سبک لانچر خوشتون اومده لانچر خود سامسونگ به اسم terrain خیلی کامل تر از این لانچر هست اما نکته ی جالب لانچر ماکروسافت قسمت note & reminders هستش که خیلی راحته و پر کاربرد. اما اگر تو آینده بتونن دسترسی به ویجت های گوشی رو هم امکان پذیر کنن خیلی باحال تر میشه

hossinaln

ایکون هاش هم خیلی شبیه به ios هستش

Mehdi69

مایکروسافت خیلی بلده وینفون خودشو از سادگی بیش از حد در بیاره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی