حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت Cityman از کلیدهای نرم‌افزاری بهره‌ خواهد برد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

اوایل هفته جاری بود که اطلاعات جدیدی از مایکروسافت Cityman (لومیا ۹۵۰XL و لومیا ۹۵۰) و مایکروسافت Talkman (لومیا ۹۴۰XL و لومیا ۹۴۰) به بیرون درز کرد. رندر جدیدی از گوشی Cityman توسط وب‌سایت ویندوز سنترال منتشر شد که بسیار به طرح اصلی نزدیک است و احتمالا طراحی نهایی این گوشی به رندر منتشرشده بسیار شبیه خواهد بود. این وب‌سایت اعلام کرد که این رندرها “مثل چیز واقعی” هستند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

امروز، این گزارش آپدیت‌شده بود و این گزارش به وجود کلیدهای نرم‌افزاری بجای کلیدهای خازنی در گوشی‌ جدید مایکروسافت اشاره کرد اما چرا مایکروسافت تصمیم‌گرفته است تا از کلیدهای نرم‌افزاری برای پرچم‌دار جدید خود استفاده کند؟

شاید به این دلیل باشد که کلیدهای نرم‌افزاری تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد و بیشتر کاربران نیز تمایل به استفاده از کلیدهایی را دارند که در صفحه‎‌نمایش قرار دارند. برای مثال کلیدهای نرم‌افزاری یا روی صفحه، لمس‌های تصادفی را کاهش می‌دهد و به راحتی می‌تواند زمانی که از آن استفاده نمی‌شود، ناپدید شود و کل فضای صفحه‌نمایش را در اختیار کاربر بگذارد.

تاکنون، شایعات زیادی از پرچم‌دار جدید مایکروسافت منتشرشده است و قطعا شایعات تازه‌ای تا زمان عرضه این گوشی منتشر خواهند شد. این احتمال نیز وجود دارد که گوشی Talkman به دکمه‌های روی صفحه یا نرم‌افزاری مجهز شود اما فعلا چیزی معلوم نیست.

[su_button url=”http://wmpoweruser.com/microsoft-cityman-will-reportedly-have-on-screen-keys/” background=”#0fc5b7″]wmpoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

اصلا خوب نیست. بنظرم دقیقا برعکس اکثرا دوس دارن کلیدای خازنی باشه

Saafa

من تازه میخواستم به وینفون کوچ کنم.
یکی از دلایلی که از ۹۳۰ خوشم اومده بود و دوست داشتم روی ۹۴۰ (یا ۹۵۰) ببینم، همین دکمه های خازنی بود که بنظرم خیلی باحالن!
.
سه تا گوشی آخرم، همه Softkeys داشتند.
به شخصه از دکمه های روی صفحه متنفرم!!
تو فکرم، یه جورایی گوشی رو فلج نشون میدن :///

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی