حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به احتمال زیاد آی‌پد مینی ۴ دارای مشخصاتی همانند آی‌پد ایر ۲ می باشد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

همانطوری که شما نیز در جریان هستید می‌توان گفت تقریبا دو ماه دیگر آیفون های جدید به بازار معرفی خواهند شد. دیگر محصولات اپل که حرف های زیادی در بازار دارد، تبلت های آی‌پد این شرکت است. بر اساس اخباری که منتشر شده است در زمینه تولید آی‌پد، اپل در حال تدوین برنامه‌ای جدید است تا بتواند کاهش دیده شده در میزان خرید به دلیل عدم علاقه، جبران شود. در ادامه همراه باشید.

برای بسیاری از افراد داشتن تبلت ‌بزرگ زیاد راحت نیست ولی ترجیح می‌دهند تبلتی مینی داشته باشد. به همین دلیل است که آی‌پد مینی معرفی شده است. از نظر سخت‌افزاری سری مینی با سری اصلی آی‌پد تفاوت هایی دارد و می‌توان یک مرحله همیشه عقب تر ایستاده‌اند. جدای از معرفی اپل آی‌پد پرو که اولین تبلت ۱۲ اینچی اپل خواهد بود، این شرکت قرار است نبلت مینی خود را تحت عنوان  آی‌پد مینی ۴ (iPad mini 4) با سخت افزاری در حد iPad Air 2 معرفی کند. رونمایی از تبلت نسل بعدی ایر، به زمانی دیگر موکول خواهد شد تا پرو بتواند فروش خوبی را تجربه کند. البته این برداشتی است که از شایعه های منتشر شده بدست آمده و هنوز صحبتی رسمی از آن نشده است!

عده ای بر این باور هستند که iPad mini 4 آخرین سری مینی‌های شرکت است زیرا با رونمایی از آی‌پد پرو، اندازه ۹٫۷ اینچی آی‌پد ایر/ایر ۲ مینی خواهد بود؛ گزارشی نیز از سمت Macotakara منتشر شده است که صرفا نسل بعدی از سری مینی را یک سری تغییرات ظاهری بیان کرده است و بر این باور بوده که به احتمال زیاد این تبلت دارای مشخصات همانند ایر خواهد بود یعنی پردازنده A8 و همان دوربین ۸ مگاپیکسلی. این گزارش بدین منظور است که دستگاه از ضخامت ۷٫۵mm به ۶٫۱mm کاهش پیدا خواهد کرد و صفحه نمایش دستگاه رنگ هایی بهتر را پردازش می‌کند.

از اپل آی‌پد مینی چه انتظاری دارید؟ اگر در فکر خرید تبلت هستید آیا در لیست شما قرار دارد؟

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/07/ipad-mini-4-could-have-same-specifications-as-ipad-air-2/?utm_source=mainrss” background=”#0fc5b7″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Son Of Taurus

با حذق شدنش اصلا کنار نمیام :unsure:
مگه اینکه مغز خر خورده باشن ..
مینی ۷٫۹ اینچی طرفدارای زیادی داره ..

shahrag

به نظرم بهترین سایز ۷٫۹ یا همون ۸ اینچیه خیلی تبلت عوض کردم و رسیدم به آیپد مینی ۲ واقعن تجربه ی بی نظیری رو رقم زد حالا هم منتظرم مدا جدیدش عرضه بشه حس خوبی به آدم دست می ده وقتی باهاش کار می کنی البته من طرفدار ios هستم
امیدوارم حالا حالاها آیپد مینی از پیشمون نره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....