حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

HTC Hima Aero برای اپراتور AT&T تایید شد

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

برگردیم به چند ماه پیش؛ مدت زیادی است که شاهد شنیدن خبر‌هایی تحت عنوان رونمایی از پرچمدار جدید اج‌تی‌سی به اسم HTC Hima Aero هستیم. این دستگاه قرار است یکی از بالاترین دستگاه‌های پرچمدار شرکت تلقی شود و بتواند کاستی‌های شروع این شرکت تایوانی را در ابتدای سال حبران کند. خبر های این اسمارت فون بیشتر در حد همان شایعه است اما امروز توسط evleaks بیان شد که برای اپراتور  AT&T تایید شده است. در ادامه همراه باشید.

با توجه به گفته‌های evleaks تایید شدن توسط AT&T دال بر رونمایی دستگاه تا قبل از پایان سال جاری خواهد بود. ما شهریور را نیز در پیش داریم و بر اساس اخبار قبلی در شهریور ماه امسال در کنار دیگر مراسم ها اج‌تی‌سی نیز میزبان مراسم رونمایی خواهد بود. این دستگاه سه ویژگی اصلی باید داشته باشد. باز طراحی محصول به نسبت M9، صفحه نمایش QHD و استفاده از دوربین بسیار بهتر؛ در این میان باید اشاره کنیم که در خبر های گذشته اضافه شدن تصویر برداری به صورت RAW یکی از اصول رونمایی این محصول برای طرفداران عکاسی است که اچ‌تی‌سی مانور ویژه‌ای خواهد داد.

HTC-Aero-ATT-01-2

One M9+ ،One E9+, و One ME از جمله اسمارت فون های QHD این شرکت به حساب می‌آید. این دستگاه ها به خاک آمریکا وارد نشده‌اند اما هدف اصلی HTC Hima Aero بازار این کشور هاست. ضمن به یاداوردن صحبت های Cher Wang مدیر عامل شرکت مبنی بر رونمایی از قهرمان، باید منتظر باشیم تا در ماه‌های آینده خبر های خوبی را از این شرکت بشنویم.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/HTC-Hima-Aero-with-Quad-HD-screen-and-support-for-RAW-photography-expected-to-be-launched-by-AT-T_id71931″ background=”#0fc5b7″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میلاد

ببینیم چیکار میکنه اگه تکراری باشه که دیگه گور خودشو کنده

حسین

همچین میگی تکراری انگار فیلم سینمایی هست !!!

میلاد

خیلی دلت میخاد بات بحث کنم ولی من اهل جر و بحث نیستم در ضمن من خودم طرفدار اچ تی سی هستم بیشتر کاربرا میدونن

امیررضا صحرائی

شر وانگ مدیر عامل جدید اچ‌تی‌سی شخصا قول دادش که طراحی این گوشی را عوض میکنه.دوربین هم که مثل اینکه خدا را شکر بالاخره یه فکری به حالش کردن. :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Dr.Zed

! مگه ایولیکس منحل نشده بود؟

حبیب

منحل که نه،ولی خداحافظی کرده بود!
لابد میخواسته خودی نشون بده و بگه شیر،شیره،گرچه پیره!

Shahspik

رقابت بسیار شدید شده. بنظرم دیگه نوآوری حرف اولو میزنه نه سخت افزار قوی.
متاسفانه اچ تی سی هم فقط به بروز کردن پرچمدارهاش بسنده کرده. ایشالا این یکی اینجوری نباشه.

m.s

درود
بنظرم وان ام ۹ گوشیه زیبایی هست ولی ام ۸ طراحیه یک دست تری داشت و خیلی نازک بودنش تو زیباییش تاثیر داشت!
زد ۳ پلاس فوق العادست و طراحیش به تکامل رسیده رنگ مشکیش ادمو مجذوب میکنه و نسبت به زد ۳ بهتره ولی مخالف حذف اون دایره ی فلزی دور دوربینش هستم بنظرم اونجوری ابهت بیشتری داشت
جی ۴ اصلا ازش خوشم نمیاد نه گوشیه خوبیه و نه فبلت خوبی کلا با گوشی های ال جی رابطه ی خوبی ندارم
نوت ۴ طراحیش خوبه ولی تفاوت خاصی با نوت ۳ نداشت البته رنگ سفیدش واقعا زیباس نوت ۴ ولی برعکس با رنگ مشکیش اصلا حال نکردم
اس ۶ هم بد نیست رنگ مشکلیش یا بهتره بگیم یاقوت کبودش عالی هست ولی سفیدش با ی قاب ژله ای کاملا شبیه نسلای قبلیشه و تفاوت خاصی نداره!
از اچ تی سی طراحی قدیمشو میخوام دیزایر اچ دی عالی بود سنسیشن فوق العاده هنوز مزه لذتی که ازش بردم زیر زبونمه تا سوخت بدبخت دوست دارم ی طراحی متفاوتی داشته باشه حاشیهارو کم کنه وزن دستگاه بیش از حد زیاده اصلاح کنه زه روی اسپیکرا خیلی زود غر میشدن و اصلا اسپیکر دوتایی با اون شکل رو دوست ندارم و نظم طراحیو بهم میزنه کاش بتونن یکاری کنن که بازم ابهت قدیمشو بدست بیاره من اچ دی ۲ ودیزایز اچ دی دایموند ۲ و سنسیشن رو داشتم واقعا عالی بودن اینا ولی اصلا با سری وان رابطه خوبی بر قرار نکردم خدا کنه شاهد ی تغییر اساسی تو طراحشی باشیم مثل چیزی که تو عکس هست و گوشی بتونه حسابی دلبری کنه
موفق باشید

رضا (z best)

نقد کاملی بود ممنون
الان دستگاه شوک وصله به اچ تی سی باید برگرده
برگرد لامصب! :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....